Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Det at noen kvinner snakker om at de vil ha stor kuk betyr at alle kvinner vil ha stor kuk.

Hvis en kvinne sier at hun ikke synes størrelsen har noe særlig å si for nytelsen , så mente hun egentlig noe annet. Et eller annet om at følelsene og personligheten er viktigere eller noe sånt.

Endret av Airi
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at noen kvinner snakker om at de vil ha stor kuk betyr at alle kvinner vil ha stor kuk.

Hvis en kvinne sier at hun ikke synes størrelsen har noe særlig å si for nytelsen , så mente hun egentlig noe annet. Et eller annet om at følelsene og personligheten er viktigere eller noe sånt.

Hvis en kvinne sier at størrelsen ikke er det viktigste for nytelsen - så fornekter hun at stor penis er det samme som stor nytelse. Hun vet det bare ikke selv. :gjeiper:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har igjen lært at folk her inne er så hjelpsomme at de må svare på tråder som er over ett år gamle!

:fnise:

Det er litt koselig :yvonne:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hvis en kvinne sier at størrelsen ikke er det viktigste for nytelsen - så fornekter hun at stor penis er det samme som stor nytelse. Hun vet det bare ikke selv. :gjeiper:

Ja man er ganske urealistisk eller lyver om man ikke kan innse at store kuker er beste og eneste sort! Å få deilige orgasmer av mindre typer peniser er bare selvbedrag. Uansett hvor gode og hyppige orgasmer man får av gjennomsnittlige eller mindre peniser, så kunne man garantert ha fått sterkere og bedre orgasmer dersom penisen hadde vært diger... Sånn går nå dagan i KG-land :fnise:

Ja og så må man ikke være så dum og påstå at å bli bunnet kan gjøre vondt eller være ubehagelig, for da lyver man jo bare for å trøste menn med liten tiss. Såre livmormunner har blitt politisk korrekt på KG! :skratte:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Jeg har nå lært at jeg ikke har skjønt det.

I forhold til popularitet på forum altså, i den grad det har vært noe mål.

brutal_mann scorer alltid høyest når det kommer til sånne "hvem liker du best/tenner du mest på her på KG?".

Steinar40 har altså greid å engasjere opptil flere damer med sine tåkete innlegg og påstander som har resultert i langt over 400 svar/responser på knappe seks dager i tråden "tolkningssak2". Link: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=534231Det kaller jeg heftig.

Jeg har åpenbart noe å lære (Steinar40 - la oss sammenligne plusser på rykte en dag for å sjekke om jeg har rett eller er på bærtur).

Endret av Gorgonzola
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvantitet er ikke det samme som kvalitet, Gorgonzola. Vil du ha 40+ sider fordi du blir sett på som patetisk og grei underholdning en fredagskveld før sengetid, eller vil du ha mindre oppmerksomhet og bli tatt seriøst?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Kvantitet er ikke det samme som kvalitet, Gorgonzola. Vil du ha 40+ sider fordi du blir sett på som patetisk og grei underholdning en fredagskveld før sengetid, eller vil du ha mindre oppmerksomhet og bli tatt seriøst?

Strålende spørsmål Tabris.

Svaret er, for min del, det siste, og du har skjønt det, smart som du er....... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

brutal_mann scorer alltid høyest når det kommer til sånne "hvem liker du best/tenner du mest på her på KG?".

Steinar40 har altså greid å engasjere opptil flere damer med sine tåkete innlegg og påstander som har resultert i langt over 400 svar/responser på knappe seks dager i tråden "tolkningssak2". Link: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=534231Det kaller jeg heftig.

Jeg har åpenbart noe å lære (Steinar40 - la oss sammenligne plusser på rykte en dag for å sjekke om jeg har rett eller er på bærtur).

Jeg kan trøste deg med at Steinar ikke er særlig populær, har rykte på bare 71. Men han er utrolig irriterende og ensporet. Hvis jeg skulle si min oppfatning av ham rett frem, ville jeg sikkert blitt ekskludert fra KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Burde ikke overraske... Som BM er jo jeg den fyren jeg ikke kan fordra IRL. Han besserwisseren som er endimensjonal og et hint av huleboermentalitet. Derfor er BM grisepopulær, mens IRL BM er en for snill fyr som skys som pesten.

Legg også merke til at BM er ekstremt navlebeskuende.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor er BM grisepopulær, mens IRL BM er en for snill fyr som skys som pesten.

Hvis det er noen trøst, så finnes det folk her på KG som ser dette helt omvendt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Spørsmålet er nok heller; vil du ha oppmerksomhet, eller vil du ikke ha oppmerksomhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er nok heller; vil du ha oppmerksomhet, eller vil du ikke ha oppmerksomhet?

Ja, for de hvor årsakene til oppmerksomheten er likegyldig, fordi man ønsker oppmerksomhet koste hva det koste vil, så blir nok spørsmålet slik.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ja, for de hvor årsakene til oppmerksomheten er likegyldig, fordi man ønsker oppmerksomhet koste hva det koste vil, så blir nok spørsmålet slik.

Årsakene til oppmerksomhet blir likegyldig når verden rundt en er likegyldig til ens eksistens. Likegyldighet er vårt århundrets folkesykdom i nasjonen Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Edit: Skal holde meg til topic. Jeg har lært at KG trekker til seg enkelte sutrete, bitre, selvmedlidende mannfolk. Aner ikke hvorfor, men det er et patetisk skue.

Endret av Tabris
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Edit: Skal holde meg til topic. Jeg har lært at KG trekker til seg enkelte sutrete, bitre, selvmedlidende mannfolk. Aner ikke hvorfor, men det er et patetisk skue.

Og nå som ting tok en spennende vending... Kunne du ikke heller bare bedt om å bli delt fra tråden?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

I fare for å virke litt treig i oppfattelsen:

I dag har jeg lært at seksualitetdelen av forumet har mye hyppigere aktivitet på fredag- og lørdagskvelder enn alle de andre dagene kombinert. Jeg har også lært at seksualitetstrolling også øker i helgene.

Se denne tråden for eksempel: bli knulla med dildo hvor den første siden er dominert av samme anonymbruker/gjest som bare har postet med forskjellige gjestenick.. Og jeg har lært at vi som henger på KG i helgene også biter på. Hver gang. :rope:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg lært at hvis noe er midlertidig, så er det ikke langvarig :D Hentet fra et av de mange kloke svarene man får i "Samliv og relasjoner"-forumet.

:jepp:

Endret av Airi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...