Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. januar 2011 #1141 Del Skrevet 5. januar 2011 Nei, i følge loven er de strafferettslig ansvarlige, kan øvelseskjøre, SKAL høres i saker som gjelder dem osvosvosv. I følge loven er de måneder unna å være voksne, enten det er 11 eller 3 måneder igjen til de blir 18. Spiller ingen rolle. De har ikke stemmerett. Slutt å kveruler og hold deg til tema i diskusjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #1142 Del Skrevet 5. januar 2011 Spiller ingen rolle. De har ikke stemmerett. Slutt å kveruler og hold deg til tema i diskusjonen. Jo, det spiller noen rolle, når du, gjennom endeløst mange tråder, kommer med samme påstand om at 15/16/17-åringer er like mye barn som 4-åringer. Det at du ikke forstår sunn fornuft, gode argumenter, biologi eller lovtekst gjør deg til en (ignorant) kverulant. Jeg har, gjennom kvinneguiden, lært at enkelte mennesker simpelthen ikke evner å diskutere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. januar 2011 #1143 Del Skrevet 5. januar 2011 Jo, det spiller noen rolle, når du, gjennom endeløst mange tråder, kommer med samme påstand om at 15/16/17-åringer er like mye barn som 4-åringer. Det at du ikke forstår sunn fornuft, gode argumenter, biologi eller lovtekst gjør deg til en (ignorant) kverulant. Jeg har, gjennom kvinneguiden, lært at enkelte mennesker simpelthen ikke evner å diskutere. Jeg har lært at mange her elsker å kverulere om ting som de så meget godt selv mener er unormalt, men når noen sier det i en iskusjon skal de på død og liv forvare det likevel selv om de tidligere i tråden selv sa at det var galt. Og så har jeg lært at det her helt greit å kritisere folks diskusjonsteknikk bare fordi vedkommende er uenig. Jeg har en helt fin diskusjonsteknikk. Driter i ha du mener. Jeg har kommet med mange gode argumenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #1144 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har lært at mange her elsker å kverulere om ting som de så meget godt selv mener er unormalt, men når noen sier det i en iskusjon skal de på død og liv forvare det likevel selv om de tidligere i tråden selv sa at det var galt. Og så har jeg lært at det her helt greit å kritisere folks diskusjonsteknikk bare fordi vedkommende er uenig. Jeg har en helt fin diskusjonsteknikk. Driter i ha du mener. Jeg har kommet med mange gode argumenter. Jeg har ikke vært i noen diskusjon med deg nå nylig, jeg har bare lest altfor mange av innleggene dine, hvor du, som nå, gang på gang kommer med samme feilaktige påstanden. Det er, per definisjon, ikke engang diskusjon, det er simpelthen å være overdrevent bastant. Og nei. Du har ikke kommet med et eneste argument. (Med mindre det er uklart for deg hva definisjonen av et argument faktisk er.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. januar 2011 #1145 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har ikke vært i noen diskusjon med deg nå nylig, jeg har bare lest altfor mange av innleggene dine, hvor du, som nå, gang på gang kommer med samme feilaktige påstanden. Det er, per definisjon, ikke engang diskusjon, det er simpelthen å være overdrevent bastant. Og nei. Du har ikke kommet med et eneste argument. (Med mindre det er uklart for deg hva definisjonen av et argument faktisk er.) EEh feilaktig? Jeg sier meningene mine. Klart man skal være bastant på meningene sine. Hva er poenget med å diskutere hvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 5. januar 2011 #1146 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) - Jeg har lært at legen ikke er et ord som eksisterer. Alle Kgs brukere er veldig flink til å stille diagnoser så derfor spør man her i stedet for for de har ALLTID rett. - Alle menn som henger på KG er enten homofil eller pyser, og det er noe alvorlig i veien med dem siden de prøver å finne ut hva kvinner snakker om/tenker. Fyskammeseg! - Bonusmamma, bonusbarn, biomor osv. - Alle hater svigers. - Dersom du liker noe som de andre aldri har hørt om er du ekkel. - Xen din er en psykopat dersom han er en mann, hvis det er en kvinne er hun en hore! Endret 5. januar 2011 av HenLu 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingo Skrevet 6. januar 2011 #1147 Del Skrevet 6. januar 2011 At barn under 3 år ikke bør ha bamser. Tror noen glemte å informere vedkommende om at det ikke er snakk om levende sådanne. Kan alltids håpe. Misforståelser forekommer jo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimp Skrevet 6. januar 2011 #1148 Del Skrevet 6. januar 2011 At barn under 3 år ikke bør ha bamser. Tror noen glemte å informere vedkommende om at det ikke er snakk om levende sådanne. Kan alltids håpe. Misforståelser forekommer jo. hvor er dette? link pls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingo Skrevet 6. januar 2011 #1149 Del Skrevet 6. januar 2011 hvor er dette? link pls http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=532224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 6. januar 2011 #1150 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg har lært at om man synes det er feil at en tenåring og en på snart 60 er sammen så blir man automatisk rasist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. januar 2011 #1151 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Jeg har lært at om man synes det er feil at en tenåring og en på snart 60 er sammen så blir man automatisk rasist. Wow, det er skremmende at det er mulig å feiltolke innlegg så til de grader som du gjør. Du er nødt til å overdrive eller bare tulle, noe annet er ikke mulig. Dvs, siste alternativ er å være ekstremt vrangvillig og å lese innlegg med de verste brillene jeg har sett. For det du skriver her er direkte løgn. Endret 6. januar 2011 av Tabris 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #1152 Del Skrevet 6. januar 2011 Wow, det er skremmende at det er mulig å feiltolke innlegg så til de grader som du gjør. Du er nødt til å overdrive eller bare tulle, noe annet er ikke mulig. Dvs, siste alternativ er å være ekstremt vrangvillig og å lese innlegg med de verste brillene jeg har sett. Slutt å avspor tråden!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #1153 Del Skrevet 6. januar 2011 At barn under 3 år ikke bør ha bamser. Tror noen glemte å informere vedkommende om at det ikke er snakk om levende sådanne. Kan alltids håpe. Misforståelser forekommer jo. Nå utgjør jo faktisk bamser, pynteputer og dilldall i sengen en reell fare mht krybbedød da, så det er nok helst det personen som postet i den tråden tenker på. Det er jo uansett verdt å tenke på; at ungen kun får lov til å ha bamse i våken tilstand kunne høres ut som en grei regel som jeg sikkert kommer til å innføre når jeg får barn. De hadde sett på rapporter om spedbarn som har dødd i krybbedød. Ved halvparten av dødsfallene fant de at sengene hadde puter, sengetepper/pyntetepper og annet ekstra sengetøy. Omtrent halvparten av disse dødsfallene skyldtes at spedbarnet hadde blitt kvalt etter at det hadde havnet med ansiktet ned i puten, eller med ansiktet ned i en seng med puter, pyntetepper og annet sengetøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #1154 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har har lært at folk her tolker ofte ting i verste mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 8. januar 2011 #1155 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Jeg har lært at det er legitimt for noen å benevne 17 år gamle mennesker for barn. Om jeg hadde kalt sønnen min på 17 for et barn hadde han fått apoplektisk anfall og verbalt spikret meg opp etter veggen. Min sønn på 17 hadde vel gjort noe i samme dur ja!! En 17 åring liker ikke å bli kalt barn selv om han selvfølgelig vet at han ikke er myndig før han er 18! Endret 8. januar 2011 av Havbris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 9. januar 2011 #1156 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg er vist bitch og jeg er missunnelig på apple produkter forde jeg ikke har råd (alt det ble analysert pga brukekjolen min koster 250kr) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #1157 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg har lært at hjemme-mammaer er late som bare går hjemme og ikke jobber, og i tillegg er det diskriminerende mot kvinnen som da taper økonomisk. Men jeg har også lært at å jobbe når man har barn er barnemishandling, for da må de være i barnehagen og det er jo skadelig for barnet. Og foreldre som har barn i barnehage tenker kun på karriere og ikke noe på barnet. Og når jeg sier foreldre, så er det mor det menes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 10. januar 2011 #1158 Del Skrevet 10. januar 2011 Min sønn på 17 hadde vel gjort noe i samme dur ja!! En 17 åring liker ikke å bli kalt barn selv om han selvfølgelig vet at han ikke er myndig før han er 18! Men noen 17 åringer oppfører seg som barn. De må gjøre seg fortjent til å bli behandlet som voksne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murder Skrevet 10. januar 2011 #1159 Del Skrevet 10. januar 2011 Men noen 17 åringer oppfører seg som barn. De må gjøre seg fortjent til å bli behandlet som voksne Gjelder ikke dette for 18 åringer også? Blir man så mye mer moden på ett år? Du er virkelig helt ute av stand til å se nyanser når det kommer til dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 10. januar 2011 #1160 Del Skrevet 10. januar 2011 Gjelder ikke dette for 18 åringer også? Blir man så mye mer moden på ett år? Du er virkelig helt ute av stand til å se nyanser når det kommer til dette Hvis de er over 18 så bør det kreves at de oppfører seg som voksne for å få respekt ja. Men det er det dessverre få som gjør. Sa etter loven er de fleste atten åringer voksne men det forandrer ikke det faktum at de fleste av de er barn oppi hodet. Og det at de er 10 år yngre enn meg gjør at jeg føler og ser på de som unger, selv om de ikke er det. Jeg har lov å synes hva jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå