Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal han kunne velge når det er alt for sent for henne å velge? og selvfølgelig kan ikke en mann bestemme at dama skal ta abort eller at hun skal ha en smertefull fødsel. Sier seg selv at folk bestemmer over egen kropp.

Hold deg til tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

At kvinneguiden er den nye google

Kvinneguiden ER google! Uansett hva man googler finner man et passende svar fra en tråd på KG.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og ikke nok med det. Har du barn er det 18 år til neste gang du kan drikke alkohol til maten på julaften. Bare så du vet det.

....aiai som jeg har syndet :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har av tråden "Kaffemaskin for kapsler" lært følgende: Selv om trådstarter både understrekter og gjentar at det skal være kapselmaskin og at den ikke kan koste flere tusen kroner, så må man forvente innlegg med oppfordring til å kjøpe manuell maskin, og maskin til nettopp flere tusen kroner... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Jeg har lært at nybakte mødre ikke kan ta med seg babyen utom døra i fare for at ungen skal begynne å skrike å plage andre..

For ikke å snakke om dersom vedkommende nybakte velger å medbringe desibel-bomben på et fly må vite. Nei, egne fly for disse hersens småbarnsfamiliene. Man har tross alt betalt noen skarve hundrelapper for å sitte som sild i tønne noen timer til grisefester, "special price for you my lady" og paraplydrinker.....

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

At en diskusjon som startet med noe så avvikende som sex med bikkja (det var trådens tema) kun etter noen få poster endte opp i en skyttergravskrig mellom muslimer vs vestlige pluss et par innspill om irriterende skrivefeil. Er det rart FrP til og med insinuerer at høye strømpriser i midt-norge sannsynligvis er innvandrernes feil :skratte:

Hva er det med enkelte?? :klø:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg har lært at om en kvinne sier nei til sex, uansett grunn så er det greit, men om en mann har problemer med å ha sex med sin gravide dame, eller i det hele tatt av andre grunner også, men spesielt denne. Da er han ingen ekte mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

At en diskusjon som startet med noe så avvikende som sex med bikkja (det var trådens tema) kun etter noen få poster endte opp i en skyttergravskrig mellom muslimer vs vestlige pluss et par innspill om irriterende skrivefeil. Er det rart FrP til og med insinuerer at høye strømpriser i midt-norge sannsynligvis er innvandrernes feil :skratte:

Vær klar over en ting:

Det finnes ikke den ting i denne verden som er feil som ikke skyldes

muslimene

sosialistene

kvinner i yrkeslivet

- og her i Bergen: bybaneutbyggingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og ikke nok med det. Har du barn er det 18 år til neste gang du kan drikke alkohol til maten på julaften. Bare så du vet det.

Hvis du har ett barn ja.. men de fleste har jo flere med noen års mellomrom og da må du kanskje vente i 25 år eller mer.. :) Og da begynner barnebarna å komme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært hvordan man som kvinne spruter under sex. Ikke prøvd det enda, men har fått forklaring på hvordan man gjør det :sjenert:

Endret av cilipili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahaha! Det er faktisk helt sinnsykt. Ble lettere sjokkert av det meste ved den tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hvis du har ett barn ja.. men de fleste har jo flere med noen års mellomrom og da må du kanskje vente i 25 år eller mer.. :) Og da begynner barnebarna å komme..

Ved 25 år? Er du gal! Jeg har lært på KG at å få barn før en er 35, har karriere, hus, to biler og en mann en har vert gift med i minst 11 år, det er rene galskapen og grenser til barnemishandling.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved 25 år? Er du gal! Jeg har lært på KG at å få barn før en er 35, har karriere, hus, to biler og en mann en har vert gift med i minst 11 år, det er rene galskapen og grenser til barnemishandling.

:ler: Noen begynner tidlig vettu.. og du skal være sikker på det at når du tror at du endelig kan ta deg et glass vin til julematen igjen så kommer det et barnebarn bare på pur F.. karma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Purple Haze

Nå har jeg lært at pupper er ekkelt, ingen menn liker dem, og de får kvinner til å se feite ut!

Takket være KG lærer jeg noe nytt hver dag. Hvem sa at man ikke kan lære noe etter fylte 40? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Nå har jeg lært at pupper er ekkelt, ingen menn liker dem, og de får kvinner til å se feite ut!

Takket være KG lærer jeg noe nytt hver dag. Hvem sa at man ikke kan lære noe etter fylte 40? :lur:

Hehe. Ja den var virkelig ny. Men er ikke overraskende her inne da. har ikke tall på hvor mange tråder der menn her inne snakker om hvor fæl kvinnekroppen er i forhold til mannekroppen. Ikke mange heterofile menn her inne tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hehe. Ja den var virkelig ny. Men er ikke overraskende her inne da. har ikke tall på hvor mange tråder der menn her inne snakker om hvor fæl kvinnekroppen er i forhold til mannekroppen. Ikke mange heterofile menn her inne tydeligvis.

Mange spesielle figurer på sexforumet, hvert fall. Der har jeg lært UTROLIG mye! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...