Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop28

:skratte: Nå har jeg kommet meg gjennom hele tråden, fantastisk hvor mye styr det kan bli av litt ketchup.

Hm. Har ikke fått med meg dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg har forlengst skjønt at uansett hva man har meninger om, så finnes det verre ting å syte over. Derfor er man sutrete hvis man argumenterer mot saken, og burde heller tidd stille.

Lurer på hvilken sak som er seriøs eller viktig nok til at man med full rett kan uttale seg eller argumentere imot uten å være sytete? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Har også lært at det er langt færre brukere her inne enn først antatt, siden mange brukere visstnok er en og samme person.

Det gjelder menn det. Alle mennene er nesten en og samme person.

:overrasket::sjokkert::overrasket:

Dokumentasjon please......

Det tviler jeg sterkt på, jeg er bare meg i hvert fall og det tror jeg gjelder brutal_mann også :fnise:

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Jeg har forlengst skjønt at uansett hva man har meninger om, så finnes det verre ting å syte over. Derfor er man sutrete hvis man argumenterer mot saken, og burde heller tidd stille.

Lurer på hvilken sak som er seriøs eller viktig nok til at man med full rett kan uttale seg eller argumentere imot uten å være sytete? :klø:

Garantert ikke ketchup :fnise:

Skummet gjennom den tidligere omtalte ketchup-tråden og ja, "æ vart schkræmt ja!"

Er det mulig? Hvorfor er (noen) kvinner sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det tviler jeg sterkt på, jeg er bare meg i hvert fall og det tror jeg gjelder brutal_mann også :fnise:

Jeg er helt unik :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en tråd her, en kveld, der en gjest påsto at de fleste menn her, var samme person. Tror den ble slettet, finner den ikke igjen i hvertfall. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglefot

Du slapper for pokker ikke av i et forhold om dere ikke kan presse ræva deres oppi trynet på partneren og slippe en braaaaaakerrr!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har en mindreverdighetsfølelse ovenfor Norge dersom du syns noen menn (f.eks franske) er høfligere enn norske menn. Det er en skam! Norsk menn er nemlige de høfligste, søteste, lojaleste og flotteste mennene i hele verden. De topper alt! Selvfølgelig. :nigo:

Dersom du har barn som ikke har etniske norske barn dominerer den utenlandske kulturen i hjemmet, og du lider av et mindreverdighetsfølelse ovenfor den norske kulturen som du velger å godta fordi du har gitt barnet ditt et navn som ikke er norsk. Om du syns navnet er fint, pøøøh! Du lider av en mindreverdighetsfølelse ovenfor Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at det finnes emoticon som presist uttrykker hva man føler når man oppdager sin samboer i senga med en annen dame. :hakeslepp: :slår:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At det er overraskende mange her på KG som lider av, eller tror de lider av, depresjon og sosial angst. Det er nesten rart at landet går rundt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

At det er overraskende mange her på KG som lider av, eller tror de lider av, depresjon og sosial angst. Det er nesten rart at landet går rundt.

:legrine:

Bra KG ikke er landet tror jeg.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gabriela

Haha, jeg er enig. Uansett hva saken er, så er det bestandig en diagnose som ligger til grunn :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også lest ketchuptråden - og JØYE MEG for en lapskaus det ble etterhvert (er det forresten lov å ta ketchup på lapskausen...? :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...