Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og jeg har lært at ordbokdefinisjonen av karisma er feil. Karisma er nemlig utelukkende negativt.

Ja, de fleste ordbokdefinisjonene har rom for subjektiv tolkning, så "såkalt karisma" kan bety hva som helst, egentlig - men det meste såklart negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

...At når noen starter en tråd og spør om andres ærlige mening om en sak (ofte noe som har med dem personlig å gjøre), må man ikke svare hvis man er uenig. Ihvertfall ikke komme med argumenter som strider imot TS' mening. Det blir nemlig ofte sett på som hetsing av TS. Og så kommer etterhvert kommentaren "kan ikke folk slutte å legge seg opp i andres saker?" :fnise:

Det er jo nettopp det som er gøy på KG, å legge seg opp i andres saker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...At når noen starter en tråd og spør om andres ærlige mening om en sak (ofte noe som har med dem personlig å gjøre), må man ikke svare hvis man er uenig. Ihvertfall ikke komme med argumenter som strider imot TS' mening. Det blir nemlig ofte sett på som hetsing av TS. Og så kommer etterhvert kommentaren "kan ikke folk slutte å legge seg opp i andres saker?" :fnise:

Å ja!

Og om man har motsatt syn på noe som helst så er man ei sjalu kjærring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja!

Og om man har motsatt syn på noe som helst så er man ei sjalu kjærring.

Og ikke minst slem fordi man ser negative sider ved saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mange synes det er mer gøy å krangle med usaklige idioter enn å argumentere mot de gode innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært at man visstnok kan lage sin egen betydning av et ord - akkurat hva man vil det skal bety. Spiller ingen rolle at ordet har hatt en definisjon og mening i flere hundre år, jeg kan nemlig "døpe" det om til å ha en annen definisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

At uansett hva som diskuteres, er det helt naturlig å dra inn overvektige mennesker i debatten. Det er aldri noe som er så galt at det ikke kan overgås av overvektige folk og deres merkelige oppførsel :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

At uansett hva som diskuteres, er det helt naturlig å dra inn overvektige mennesker i debatten. Det er aldri noe som er så galt at det ikke kan overgås av overvektige folk og deres merkelige oppførsel :fnise:

Det er jo overvektige som har startet denne tråden :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google er død, man må derfor bruke et KG til å stille spørsmål og så vente på et svar man selv kunne funnet ut på ca. 2 sekunder.

Og har TS fått svar, bør det for sikkerhets skyld gjentas minimum 7 ganger til. Er jo ikke sikkert TS fikk det med seg første gangen. Og så er det greit å ha flere kilder slik at TS ikke skal bli usikker på om noen bedriver propaganda eller farer med løgn. Statistisk sett er sjansen også mindre for at det bare er en subjektiv definisjon dersom flere bidrar med samme fasit. Dessuten har vi fra sikkert hold at TS elsker skriftlig ekko.

Det morsomme er når noen svarer i en tråd der forrige svar var flere måneder siden. Dersom TS fortsatt ikke har klart å blande sementen riktig bør man kunne anta at huset aldri ble bygget.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man ikke kan ha andre meninger enn andre her.

Ifølge noen moderatorer så er det helt ok å mobbe andre mennesker, men å svare tilbake.Nei da blir det redigert bort(men bare det man svarer tilbake. Dritten står der fortsatt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det morsomme er når noen svarer i en tråd der forrige svar var flere måneder siden.

Eller år :skratte:

Har sett 7-8 år gamle tråder på kg der en kommer inn for å hjelpe TS.

Godt folk er hjelpsomme da, det skal de ha. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av en heftig tråd (jada, nevnt mange ganger før

, men...)

Jeg har lært at jeg slett ikke trenger å gå på kino (og betale) for å oppleve troll i aksjon.

Her inne klarer de å skape heftigere debatter enn det noen kan skrive i et manus.

Penger spart, frem med :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ups..glemte helt:

Jeg har lært at alle som er gravide eller prøver å bli det har et helt eget ordforåd. Hva er egentlig SA???

Det stemmer, gravide og prøvere har et eget ordforåd. SA er SpontanAbort.

Litt morsomt egentlig at man plutselig skal ha en haug med forkortelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...