Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Det er ikke lov til å føle det sårt/leit at en eks har funnet ny partner rett etter bruddet. At føleleser ikke følger samme mønster hos aller kan umulig stemme...

---

Hvis en mann har vært utro må han legge alle kort på bordet, bli sparket ut av kvinnen og helst leve i landflyktighet resten av livet.

Hvis en kvinne har vært utro er det best å ikke si noe - hvis han alikevel finner ut av det, må han skjønne at han ikke har vist henne nok oppmerksomhet, verdsatt henen høyt nok, at allle kan begå en fryktelig feil etc.

---

Hvis en kvinne oppdager at mannen hennes har vært utro, må hun ikke finne på å tilgi ham. Det et helt klart at engangstilfeller ikke forekommer - så dette vil gjenta seg, gjerne ukentlig og med samtlige kvinner i mannens omgangskrets.

Hvis en mann oppdager at kvinnen hans har vært utro, bør han tilgi henne - og samtidig tenke over hvilke feil han har gjort som har drevet henne inn i armene på en annen, slik at han ikke gjentar det. Ikke for det - en kvinne lærer av sine fail og gjentar det neppe.

----

Dersom du som kvinne har hatt deg med en gift mann og venter hans barn, er det din plikt å informere mannens kone om dette. Du er også helt uskydig - ettersom han er gift er alt hans feil. Du som singel har all verdens rett til å forsyne deg med hva du vil av mannebein - uten konsekvenser.

Dersom du som mann har hatt deg med en gift kvinne er du dømt til evig fortapelse. Du er også et dårlig menneske, en lusen venn og bør leve i landflyktighet resten av livet.

----

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At KG er en eneste stor klikk.

Og at jeg egentlig burde gråte da jeg ikke er en av de heldige som får være med.

:cry3:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At KG er en eneste stor klikk.

Og at jeg egentlig burde gråte da jeg ikke er en av de heldige som får være med.

:cry3:

Teller ikke ordlek- og tidtrøytebanden lenger nå da, eller? :fnise:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At man har psykiske problemer om man forstørrer brystene med silikon eller barberer seg nedentil :skratte:

Ett eller annet er galt når man velger å stappe dritt i kroppen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

At man har psykiske problemer om man forstørrer brystene med silikon eller barberer seg nedentil :skratte:

Barbering er OK, plastpupper er IKKE ok...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men psykisk psyk?

At jeg er en løgner, som har ett ønske her i livet og det er å pule vannet av kona til Mike Waters, og Mike samtidig, tror jeg, derom strides de lærde, jeg vet iallefall ikke noe om politikk og krig og oljefond og fred og sånn, men spør meg om sexstillinger, på den annen side så er jeg egentlig sikkert en stygg gammel mann, som finner på røverhistorier på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Men psykisk psyk?

At jeg er en løgner, som har ett ønske her i livet og det er å pule vannet av kona til Mike Waters, og Mike samtidig, tror jeg, derom strides de lærde, jeg vet iallefall ikke noe om politikk og krig og oljefond og fred og sånn, men spør meg om sexstillinger, på den annen side så er jeg egentlig sikkert en stygg gammel mann, som finner på røverhistorier på nett.

Klart du er en mann! Du skriver jo om sex slik alle menn drømmer om at kvinner skal skrive :lur: Men som ingen menn har baller nok til å takle... Menn er rare dyr slik sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller ikke ordlek- og tidtrøytebanden lenger nå da, eller? :fnise:

Haha, tja... :ler: Jeg snakket utifra min egen oppfatning om at det egentlig ikke finnes klikker her.

Grupper innen enkelte tråder, som snakker oftere sammen enn de andre i samme tråd, ja.

Klikker? Tja...

Men vi kan godt leke klikk, hvis det var det du ville? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga har jeg lært at om man er over 14 og forholdet har vart i 3 år eller mer, skal en helst drite i hånda si og løpe stolt ut til sambo og vise! :enig:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

At kvinner synes pusegutter som er velartikulerte, velutdannede, høye (nok), snille og omsorgsfulle er de beste kandidatene når det kommer til et potensielt langvarig forhold inkludert familiestiftelse og annet ståk.

Når det kommer til rangering om hvem som som kan være den utkårede i forhold til å slenge dere i veggen, nedpå madrassen eller på kjøkkenbordet for en real omgang er det de "slemme" gutta som provoserer med retro holdninger, dårlig skjult bitterhet og nærmest kvinnehat i retorikken og meninger som topper lista. brutal_mann vinner jo hver gang :klø: :sjokkert:

Nå nei, vi kjenner musa, eh sorry, lusa på gangen. :eeeh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

I helga har jeg lært at om man er over 14 og forholdet har vart i 3 år eller mer, skal en helst drite i hånda si og løpe stolt ut til sambo og vise! :enig:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hææ i hvaslags tråd har noen skrevet det? æsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hææ i hvaslags tråd har noen skrevet det? æsj

Hehe, vemmelig situasjon-tråden på generell, men jeg tok meg den frihet å overdrive litt, siden de mente egentlig bare at det er helt ok for ens elskede å labbe inn på do uten at du har skylt ned... hmmm kanskje det bare var noen reale slappfisker jeg hadde med å gjøre - som avogtil bare ikke gidder å spyle ned? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinner synes pusegutter som er velartikulerte, velutdannede, høye (nok), snille og omsorgsfulle er de beste kandidatene når det kommer til et potensielt langvarig forhold inkludert familiestiftelse og annet ståk.

Når det kommer til rangering om hvem som som kan være den utkårede i forhold til å slenge dere i veggen, nedpå madrassen eller på kjøkkenbordet for en real omgang er det de "slemme" gutta som provoserer med retro holdninger, dårlig skjult bitterhet og nærmest kvinnehat i retorikken og meninger som topper lista. brutal_mann vinner jo hver gang :klø: :sjokkert:

Nå nei, vi kjenner musa, eh sorry, lusa på gangen. :eeeh:

Neida, vi liker de snille puseguttene som leker slemme og slenger oss i veggen for en real omgang! :D Eller ikke de, men den.. og ikke vi men jeg! Siklesiklasnamminam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...