AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #761 Del Skrevet 5. oktober 2010 Folk på kvinneguiden ser på Oslo som "hølet", Oslo er liksom djevelen, og har skyld i alt og at alle som bor i Oslo ikke er høflige. Og de på kvinneguiden klarer til og med å forbinde Oslo i tråden om en som ikke liker nordlendinger. (Som debattant i nevnt tråd, beklager jeg virkelig om situasjonen kunne se slik ut fra min side. Dog skjønner jeg hva du mener! Å kaste seg over den ene som mener noe, på samme motbydelige og ugjennomtenkte måte, er jo akkurat det samme Liker oslo jeg. Litt skittent, men Oslo er en god by. - Hilsen en som fryser i hjel i Tromsø Tilbake til denne tråden: -Jeg har lært at det ofte er TS sin feil, hele tiden. Ser en en pitteliten floke, hopper en over den floken og bestyrer det helt til det har blitt et enormt fjell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 5. oktober 2010 #762 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har lært av kg at ungdomsskole miljøet med "de kule" og "de upopulære" hvist nokk følger en videre uansett alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 5. oktober 2010 #763 Del Skrevet 5. oktober 2010 Du behøver ikke drepe dyr så veldig lenge. Skinnet får like god kvalitet om du knerter dyret fort. PS doesn't matter... HAHA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 6. oktober 2010 #764 Del Skrevet 6. oktober 2010 ...At mange som svarer i "skråblikk og generaliseringer" ikke forstår at TS har et skråblikk, og generaliserer. (Dvs. de som svarer der hisser seg opp og tar helt av.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #765 Del Skrevet 7. oktober 2010 At folk går rundt og venter på en spire. Det har jeg aldri hørt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #766 Del Skrevet 7. oktober 2010 ...At mange som svarer i "skråblikk og generaliseringer" ikke forstår at TS har et skråblikk, og generaliserer. (Dvs. de som svarer der hisser seg opp og tar helt av.) At skråblikk og generaliseringer ikke hører til diskusjonsforumet - Du skal kunne legge ut alle slags meninger og skråsyn, uten å måtte forvente skråblikk tilbake. (?) ...Logisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virw Skrevet 7. oktober 2010 #767 Del Skrevet 7. oktober 2010 -At det er skikkeleg dårlig gjort, overfor ein framtidig partnar, å ha sex med ein for kjekk mann. -At det faktisk har noko å seie om ein går til mannleg eller kvinneleg gynekolog. :klø: -At ein kan finne ut om ein mann er interessert ved å poste ein tråd i singelforumet. (Dessutan kan ein sjølvsagt stadfeste graviditet ved å poste ein tråd i graviditetsforumet). -At ein kan ha eddik i skyllemiddelet når ein vaskar handdukar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 7. oktober 2010 #768 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg er en kjønnsrasist! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 9. oktober 2010 #769 Del Skrevet 9. oktober 2010 -At det er skikkeleg dårlig gjort, overfor ein framtidig partnar, å ha sex med ein for kjekk mann. Det har jeg også lært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 9. oktober 2010 #770 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det har jeg også lært! Ja og hvis man er litt under middels pen på enkeltes strenge skala, og sier ja til å ha sex med en kjekk mann som sjekker henne opp, så er det urettferdig for mennene som ikke er like kjekke, for så klart må jo alle middels pene damer spare seg til middels pene menn, slik at de også skal få seg noe. Man må jo forstå hvor slem man er hvis man ikke lar disse stakkarene få sex, med andre ord, under middels pene kvinner er forpliktet til å ha sex med under middels pene menn, for kvinner kan jo ikke bestemme selv hvem de skal ha sex med, det er det bare menn som skal bestemme. (det jeg tolka fra han særingen i den tråden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 10. oktober 2010 #771 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har lært at her er fritt fram for oss støggiser til å velte oss i vakre kvinner, fordi alle pene menn er opptatte med å boinke takras. Vel, egentlig var jeg jo klar over dette fra før av, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #772 Del Skrevet 10. oktober 2010 At det er utrolig mange mennesker her inne som tror de er verdens vakkreste og alle andre rundt dem er stygge mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvis Skrevet 10. oktober 2010 #773 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har lært at her er fritt fram for oss støggiser til å velte oss i vakre kvinner, fordi alle pene menn er opptatte med å boinke takras. Vel, egentlig var jeg jo klar over dette fra før av, da... Og hvis jeg klarer å få meg en ONS med den kjekkasen så betyr det at jeg er mindre attraktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 10. oktober 2010 #774 Del Skrevet 10. oktober 2010 Og hvis jeg klarer å få meg en ONS med den kjekkasen så betyr det at jeg er mindre attraktiv. Kommer på en ting til jeg har lært. Alle menn er pene, mens alle damer er stygge visstnok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 10. oktober 2010 #775 Del Skrevet 10. oktober 2010 Kommer på en ting til jeg har lært. Alle menn er pene, mens alle damer er stygge visstnok. Er vel mer sånn at alle menn er støgge, derfor er det bare inntekta og kroppshygienen som betyr noe. Skulle du derimot komme over en modellmann så lykke til; det er gubber som får halen hans til å logre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. oktober 2010 #776 Del Skrevet 10. oktober 2010 Kommer på en ting til jeg har lært. Alle menn er pene, mens alle damer er stygge visstnok. Nåh... Du aner ikke hvor mange flotte kvinner det er på KG alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #777 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har lært at man er har bakteriefobi hvis man synes det er ekkelt å spise ting som andre har tatt på med skitne hender. Også har jeg lært at man kan spise "bæsj" for vi har jo bare godt av litt bakterier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 11. oktober 2010 #778 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nåh... Du aner ikke hvor mange flotte kvinner det er på KG alene ehh det er jo ikke JEG som mener det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 11. oktober 2010 #779 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har lært at hvis man er blitt fornærma, må man late som om man har lært noe av KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 11. oktober 2010 #780 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har lært at alle kvinner er onde og fortjener å bli voldtatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå