Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Så har jeg altså i dette øyeblikk lært at verden er sort-hvitt. Nok en gang. :fnise:

Det er altså enten slik at man tar silikon KUN for andres del, eller så gjør man det KUN for sin egen del. Det eksisterer IKKE en mer kompleks sammensetning av sosiologiske, kulturelle, emosjonelle, fysiske, psykiske, og så videre, grunner til at man vil forandre på kroppen sin.

Da går jeg ut fra det samme gjelder sminke, hår, klær, smykker, interiør, fargen på postkassa..

Joda, men jeg tror alle disse grunnene i bunn og grunn peker på andres syn på ens kropp, eller rettere sagt eget syn på egen kropp gjennom andres syn på ens kropp :)

Men det er totalt off topic her. Start gjerne en tråd om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det er totalt off topic her. Start gjerne en tråd om det.

Har ikke behov for det, ser ikke på temaet som utelukkende sort eller hvitt jeg ;)

Var din avsporing, du får starte tråd selv hvis du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at folk er veldig flink til og skjere alle under en kam, Om det er menn som generaliserer Damer, Eller Damer som Generaliserer Menn, Det er aldri snakk om et par mannfolk/kvinner er onde osv osv, det er liksom, alle sammen, alle menn, og alle damer, synest det blir helt tragiskt. Altfor mye fiendlighet. Skulle tro det var en krig mellom kjønnene.

Endret av Damien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det virkelig noen som tar silikon kun for egen del, og ikke for å bedre andres inntrykk av seg? Ville folk ønsket seg større pupper om de var de eneste menneskene i verden? ;)

Uansett får de hvertfall jobb! Det har jeg lært av KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at hvis man svarer på mer/annen vinkel enn det TS spør om, så er det feil, og hvis man bare svarer på det TS spør om, så er det også feil. Dessuten er det visstnok ikke mulig å ha en dårlig dag foran speilet uten at det betyr at man har alvorlige spiseforstyrrelser man bør søke hjelp for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- det finnes ingen gråsoner, alt er enten svart eller hvitt

- om du har en trist dag så SØK PROFESJONELL HJELP!!

- Om noen starter en tråd som ikke passer inn i ditt liv så må det være et troll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg vet burde alle andre også vite (for vi har jo tross alt levd nøyaktig identiske liv her på berget), og hvis noen spør om noe de burde vite så er det min plikt å informere dem om at de spør dumt.

Sånn sett greit å vite at jeg aldri kommer til å bli en 100% pliktoppfyllende borger :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

...at så lenge du er AB eller gjest så kan du si det meste som faller deg inn, hvis du derimot skriver med fullt nick så blir du moderert...

Det er jo derfor AnonymBruker finnes. For å kunne slenge dritt uten å bli holdt ansvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo derfor AnonymBruker finnes. For å kunne slenge dritt uten å bli holdt ansvarlig.

De finnes sånn at du kan sitte å irritere deg døgnet rundt om de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk på kvinneguiden ser på Oslo som "hølet", Oslo er liksom djevelen, og har skyld i alt og at alle som bor i Oslo ikke er høflige. Og de på kvinneguiden klarer til og med å forbinde Oslo i tråden om en som ikke liker nordlendinger. Herregud, Oslo er ikke det eneste stedet i Norge som ikke ligger i nord.

Såå ifølge kvinneguiden= Oslo= det grusomme sted.

Ifølge meg: Jeg er stolt av å være fra Oslo, jeg elsker Oslo av hele mitt hjerte, Oslo har flott natur og er en flott og fantastisk by som har alt<3

Er det en by som er stygg så er det Drammen :)

Endret av Caylee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg ser igjen og igjen, er at det går ikke an å beklage seg eller si unnskyld.

Om man har kranglet i en evighet med en annen bruker, for så å innse at man tok feil, så skal man gjøre enten a, eller en kombinasjon av a og b:

a: Trekke seg stille og rolig ut av diskusjonen uten å si noe som helst.

b: Komme inn hit og klage.

Oppdiktet eksempel (veldig satt på spissen, jeg vet):

Ts: Jeg kjøper helst dyre skinnjakker, da vet jeg at de holder.

Bruker: DYRESKINN? MORDER!

Ts: Dyr, som i det motsatte av billig.

Bruker går inn på denne tråden.

Bruker: Jeg har lært at det er helt greit å drepe dyr for skinn, fordi det varer lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker: Jeg har lært at det er helt greit å drepe dyr for skinn, fordi det varer lengre.
Du behøver ikke drepe dyr så veldig lenge. Skinnet får like god kvalitet om du knerter dyret fort. :opplyser:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har sære eller forkastelirlige meninger så er du mest sansynlig et troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-At ikke alle menn takler mannsrollen så godt.

-Det finnes minst like mange dramakings som det finnes queens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du spør et spørsmål ingen andre har tenkt på før eller at det litt merkelig, ja da er du et troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helene_Mari

Kom på en til, men vet ikke om det er nevnt allerede.

Det er greit å stjele smågodt fra butikker fordi man må sjekke om man liker det først

Det er greit å stjele frukt fra naboer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...