AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #621 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg har lært at de som er raskt ute med å lage tråder som handler om å drite ut andre yrkesgrupper, selv er verdens mest hårsåre hvis noen skulle nevne deres eget yrke... For det yrket er bortimot det viktigste på jord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 18. august 2010 #622 Del Skrevet 18. august 2010 Jepp, det er takket være all denne underholdningen jeg meldte meg inn på KG.. =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 19. august 2010 #623 Del Skrevet 19. august 2010 At man skal ha en veldig god grunn for å spørre om noe som helst. Hvis man spør om noe er det fordi det er en veldig viktig sak for undertegnede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 21. august 2010 #624 Del Skrevet 21. august 2010 Tråden er ryddet. Helen, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #625 Del Skrevet 21. august 2010 Og hvordan gikk det med skole og karakterer da kommamon tro? Klart jeg mener det! Karakterer er ikke alltid en grad av evner, men kan vel så mye fortelle om grad av trivsel... DeSsverre er det ikke alltid så lett å skille ut hva som er hva... DeSsverre! Mange som har dårlige karakterer fra barne-/ ungdomsskolen og utdanner seg i voksen alder og får strålende karakterer. Da handler det gjerne om trivsel ( og av og til modenhet) på b-/u-skolen. Jeg har lært at om jeg skriver "jeg synes", så mener jeg egentlig at det bør lages en ny norsk lov om detkomma og det skal gjelde alle!!! (Tenk at man kan lære så mye om seg selv!) Jeg ble iallefall(Skrives ikke i ett ord dette, vel?) langt mer fornøyd med min egen kropp og fikk mye bedre selvfølelse da jeg fikk silikon. Egentlig et helt nytt og bedre (følelses-) liv! Og dette var uten å lete etter feil. Og nei, jeg mener ikke å henge ut noen, og vil ha meg frabedt å bli moderert bort. Jeg gir vedkommende samme type tilbakemelding som hun selv har gitt flere i denne tråden - uten at hun har fått sine innlegg slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 22. august 2010 #626 Del Skrevet 22. august 2010 Og dette var uten å lete etter feil. Og nei, jeg mener ikke å henge ut noen, og vil ha meg frabedt å bli moderert bort. Jeg gir vedkommende samme type tilbakemelding som hun selv har gitt flere i denne tråden - uten at hun har fått sine innlegg slettet. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #627 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg har lært at menn kun kan deles inn i to kattegorier. Alfamann og betamann. Samt at menn er enkle og todemensjonale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #628 Del Skrevet 22. august 2010 Har lært at nakene barn er det natuliste som finnes, mens nakene voksene i gym garderober er respektløst og ekkelt. De skal helst gå i badedrakt når de dusjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isis_ Skrevet 22. august 2010 #629 Del Skrevet 22. august 2010 At man er dyremishandler/-plager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 23. august 2010 #630 Del Skrevet 23. august 2010 At det slett ikke bare er damer som leser mellom linjene og tolker for mye ut av små ting. På KG ser man tydelig at også en del menn har problemer med å forholde seg til omverdenen uten å tolke en masse ekstra inn i det de opplever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 23. august 2010 #631 Del Skrevet 23. august 2010 At alle bruder er helt gale og bridezilla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #632 Del Skrevet 23. august 2010 Alle som bryter avtaler har sosial angst, helst selvdiagnosert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 23. august 2010 #633 Del Skrevet 23. august 2010 Alle som bryter avtaler har sosial angst, helst selvdiagnosert. Det finnes ikke noen god grunn for å ikke komme i ett bryllup.TS vet altid 100% om alt som plager alle gjestene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #634 Del Skrevet 23. august 2010 Det finnes ikke noen god grunn for å ikke komme i ett bryllup.TS vet altid 100% om alt som plager alle gjestene Jepp, det er bedre å skyte først og så heller spørre etterpå. Altså i dette tilfellet bryte vennskapet uten å be om en forklaring først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atanih2 Skrevet 23. august 2010 #635 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har lært at de fleste som svarer på tråder om f.eks. helse er utdanna sykepleiere. Jeg har lært at flere jenter kommer hit først for å spør hva som er galt, når kjæresten ikke oppfører seg som han pleier, istedet for å ta det opp med den det gjelder. (dette gjelder også venninner). Det er ihvertfall noe av det jeg har lært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2010 #636 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har lært at selv om du har muligheten til å være anonym så bør du ikke være det, fordi andre mener det ikke er behov for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 23. august 2010 #637 Del Skrevet 23. august 2010 Alle svært slanke mennesker spiser ufattelige mengder med mat og trener aldri. Jeg trodde det var sånn at alle slanke/svært slanke jenter har anorexi eller bulimi. Det har jeg lært på KG. Det er forøvrig også helt greit å si at tynne jenter er stygge, men det er ikke helt greit å si det samme om større jenter, for de er bare vakre og kvinnelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 23. august 2010 #638 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg trodde det var sånn at alle slanke/svært slanke jenter har anorexi eller bulimi. Det har jeg lært på KG. Det er forøvrig også helt greit å si at tynne jenter er stygge, men det er ikke helt greit å si det samme om større jenter, for de er bare vakre og kvinnelige. Ja det har jeg og lært. Og så har jeg lært at det kun er store jenter som er skikkelige kvinner. Slanke jenter derimot er maskuline og ser ut som gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. august 2010 #639 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har lært at jeg har for kort hår til å noen gang kunne få meg kjæreste (så nå skal jeg ha langt hår igjen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 23. august 2010 #640 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har lært at barnefødsler KUN er naturlige om man gjør det uten noen form for smertelindring. Krever man smertelindring er man pyse, egoist, bortskjemt og ja jeg vet ikke hva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå