Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

"Er denne mannen kjekk?"-mannen har enda ikke gått lei av å poste tråder på Kvinneguiden. 

Anonymkode: c4627...f8c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Er denne mannen kjekk?"-mannen har enda ikke gått lei av å poste tråder på Kvinneguiden. 

Er ikke en bestemt person som lager slike tråder, er forskjellige damer på samme måte som med alle seksuelle tråder 

Anonymkode: c8b94...e5c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ikke en bestemt person som lager slike tråder, er forskjellige damer på samme måte som med alle seksuelle tråder 

Det er samme mann og han er ganske lett å kjenne igjen. ;)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er samme mann og han er ganske lett å kjenne igjen. ;)

Lenge leve paranoia 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom en kvinne begår seksuelle overgrep mot en gutt / mann, så skal dette unnskyldes og helst ikke snakkes om i det hele tatt her på Kvinneguiden. For dette er garantert kvinne-hat og patriarket, for kvinner kan ALDRI finne på noe som helst galt. Alle slike diskusjoner går under "spekulasjoner" og risikerer å bli slettet av moderator / administrator temmelig kjapt. 

Men dersom en gutt / mann blir mistenkt for ett eller annet, så er han GARANTERT skyldig - overhodet ingen tvil om det. Da er det plutselig helt greit å komme med all mulig drittslenging, uten at noen moderator / administrator gidder å bry seg. 

Anonymkode: cb8f8...bed

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden startet i 2009 men når jeg leste de første sidene så var det veldig likt dagens bilde av kg. Vi forandrer oss ikke særlig. 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Tipptoppi skrev:

Jeg har forresten lært at det å rette opp skrivefeil er mye viktigere enn å svare på selve innlegget. 

Vet hva du mener, helt patetisk...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alle menn er utro. Absolutt alle. Hver eneste en. Og det er virkelig null sjans i havet at den øredobben en finner under senga til kjæresten en har hatt èn knapp måned tilhører eksen hans. Som han bodde med. Knappe to måneder tilbake. Nope, han har da vært, uten ett eneste fnugg tvil, utro. Fordi alle er det. Og sånn er det bare.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, NancyDrew skrev:

At alle menn er utro. Absolutt alle. Hver eneste en. Og det er virkelig null sjans i havet at den øredobben en finner under senga til kjæresten en har hatt èn knapp måned tilhører eksen hans. Som han bodde med. Knappe to måneder tilbake. Nope, han har da vært, uten ett eneste fnugg tvil, utro. Fordi alle er det. Og sånn er det bare.

Jeg kunne aldri vært utro mot en dame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At så uendelig mange mennesker tar til takke med en partner som er egentlig skadelig for dem, fordi de tror de ikke fortjener bedre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, NancyDrew skrev:

Det er fordi alle menn er utro, 

Anonymkode: 0566e...0b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi alle menn er utro, 

Anonymkode: 0566e...0b8

Og alle kvinner er utro 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysiske sykdommer er ALLTID mye verre enn psykiske. Hvis man sliter med det sistnevnte, kan man tydeligvis bare skjerpe seg, så er man frisk på et blunk.

Anonymkode: 1e904...287

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overvektige mennesker har bestandig bare seg selv å takke, mens undervektige alltid er forferdelig syke og må få hjelp.

Anonymkode: 1e904...287

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at jeg er en fanatiker siden jeg ikke ønsker at barn skal lide og dø av sykdomer man kan unngå ved å gi dem vaksiner.

Endret av Eugene Onegin
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...