Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Å ikke starte egne tråder. Ellers blir man som hakket salat før tråden er ferdig skrevet. Kvinneguiden fungerer ene og alene som tidsfordriv for å kommentere i andres tråder. Trenger man egne råd bør man spørre virkelige personer i det virkelige liv. 

Anonymkode: ad78d...9b9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest antbug
1 time siden, Salka skrev:

At rødt hår er en skavank 

Litt av en skavank! Jeg må være både blind og dum, men jeg tror disse må være noe av det vakreste jeg har sett. Kunne gitt venstrearmen for sånt hår :) 

Relatert bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, antbug skrev:

Litt av en skavank! Jeg må være både blind og dum, men jeg tror disse må være noe av det vakreste jeg har sett. Kunne gitt venstrearmen for sånt hår :) 

Relatert bilde

Helt enig. Rødt hår er kjempefint. Man "lærer" mye rart her på kåge, hehe. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lært at eldre damer på 35 år ikke har noe på KVINNEGUIDEN å gjøre. De burde ikke stille spørsmål om sex, eller ha sex og m.m. 

Har lært at alle damer under 20 år er faste og utrolige deilige, mens damer som bikker 25 begynner å bli gamle, feite, dvaske og bittre. Menn derimot holder seg flotte helt til de er 70 år.

At man bør slutte å sørge over dødsfall etter et år.

At kvinner er roten til alt ondt i verden. 

At menn er roten til alt ondt i verden.

Man er rasist hvis man blir oppgitt over muslimer som ønsker at Norge blir mer muslimsk. 

Jeg og @Jacklost er samme bruker. Bare fordi vi støttet hverandre under en tråd.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At de fleste tråder er til, bare for å drive med avsporing!    

Enkelte "sulliker" her på forumet, ønsker bare å skrive om noe helt annet enn det tråden egwntlig handler om! Deretter begynner flere og flere å diskutere det "sullikene" avsporet trådene med, og dermed blir det etterhvert veldig få (om noen) som gidder å diskutere det tråden egenlig skulle handle om! :link:

Anonymkode: cae5c...30b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Det er noen på KG som alltid skriver "Nå får det være nok! (Navn) er en hedersmann/kvinne". Er dette KG-humor, på linje med "Dump ham"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hver gang amerikanerne bomber sivile ett eller annet sted i Midtøsten, så er det liksom "mer enn godt nok" å be om unnskyldning på TV, og si at "oooops, det skjedde visst en liten glipp der ja" og at slike  ting selvfølgelig er "veldig beklagelig"    

Dersom russerne kommer i skade for å drepe /skade noen sivile, så påstår folk at ALLE russere viss nok er noen ondskapsfulle og slemme monster. Da er det liksom ikke måte på hvor forferdelig dette er....

Anonymkode: cae5c...30b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
3 timer siden, Gorgonzola skrev:

At kvinner er enda mer frika på utseende enn hva jeg i min villeste fantasi kunne frykte. Når en personlig tråd om egen kjønnsleppeoperasjon genererer mer enn 100 svar på to timer, da er verden blitt et enda tristere sted å være.

Vel, det finnes kvinner som reagerer på eksakt samme måte av den debatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Jeg har lært at menn ikke liker blowjob, bortsett fra når de kommer. Alt før det er så og si bortkastet. 

I tillegg har jeg lært at kvinner som ikke vil ha spærm i munnen (og i hvert fall ikke svelge det) er pripne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle som ikke fullammer i minst 6 mmd er noen late egoistiske barnemishandlere som helst er litt syke i hodet også.

Anonymkode: 1fadd...b8d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alle lever et perfekt liv. God jobb,god jobb,perfekte barn som oppfører seg,og aldri gjør noe galt.

Alle har venner der de har håpløse barn uten folkeskikk.

Ethvert problem i ekteskapet er grunn til skillsmisse.

Er du gravid,eller er hjemmeværende med spedbarn så skal far være slaven. Noe annet er grunn til skillsmisse. Han skal gå på jobb,lage middag, ta ungen om natta. 

At kvinner er totalt avhengi av bloggere. De vet utrolig mye om de. 

En stor andel er uføre, aap, arbledig/syk

At det kun dreier seg om "smale"tråder, stiller du spørsmål utenom, er det svært få som kan svare. 

Svært få av denne store gruppe bryr seg lite om nyheter,politikk.

Tvprogram de ser på er såper,unge mødre. Altså i den smale gate

Det er iallefall underholdene

Anonymkode: 09267...e48

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppstart av egne tråder kan være en dårlig ide, vertfall her på KG. Det kan være en ganske ufarlig, alminnelig og opplysende tråd. Likevel risikerer den å bombarderes av idioter som elsker å leke tøffe bak tastaturet, og prøver å synse vekk det opprinnelige temaet med usaklig sprøyt, personangrep og "jeg er så mye smartere enn deg" kommentarer. Blir på grensen til oppgitt i flere tilfeller. Det er lov å slippe seg løs på et diskusjonsforum, men det får da være grenser for hvor tulling man skal oppføre seg.

Anonymkode: 1e904...287

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...