Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Det er helt normalt å klage og sutre over hvor forferdelig alle sammen her på forumet her viss nok er...

Samtidig som man bruker Anonym Bruker-funksjonen, for å slenge dritt om alle andre... :klaske:

Anonymkode: cae5c...30b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Nå har jeg ikke vært her så lenge, men det er to ting jeg har fått med meg så langt: Flere er glade i å lage penis-tråder, og bumper du gamle tråder får du blodkjeft. :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hunkjønn: det er ikke alderen, personligheten eller modenheten som avgjør om man er jente eller kvinne. Det er høyden. Lav = jente, høy = kvinne. 

Høye kvinner har ikke figur(??), men helt flate kropper.  Og så liker alle menn sånne lave med figur best. Absolutt alle menn gjør det, og de som sier noe annet lyver.

http://forum.kvinneguiden.no/topic/1068583-foretrekker-gutta-høye-kvinner-enn-lave-jenter/?page=2

Jau. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
På 8.12.2016 den 23.06, Salka skrev:

At burger er for barn. 

1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev:

Det er greit å skifte kjønn på historiske personer, for å være mest mulig politisk korrekt.

Hvor i all verden har dere lest dette? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Lucia bare kan bli mann og jesus kvinne. For sånn må det være pga likestilling.

Anonymkode: d05dd...d8c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At folk er så two faced at det er behov for anonymfunksjon på et allerede anonymt forum

Endret av Nappetass1
Leifeskriv, nok en gang
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At når menn kritiserer andre menn gjør de det fordi det er viktig og nødvendig, og når de kritiserer kvinner gjør de det samme grunn. Når kvinner kritiserer andre kvinner gjør de det av sjalusi, og når de kritiserer menn gjør det det av ren ondskap eller dumskap.

Så deilig det må være å se verden gjennom et testosteronslør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 time siden, Nappetass1 skrev:

At folk er så two faced at det er behov for anonymfunksjon på et allerede anonymt forum

Det er visse ting man ikke har lyst å si under nick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det aller meste som kvinner gjør, er mest sannsynlig "helt greit"

Men når menn finner på det samme, så er de liksom slemme.

ALLE memn er viss nok født onde og grusomme. :P

Anonymkode: cae5c...30b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, antbug skrev:

At når menn kritiserer andre menn gjør de det fordi det er viktig og nødvendig, og når de kritiserer kvinner gjør de det samme grunn. Når kvinner kritiserer andre kvinner gjør de det av sjalusi, og når de kritiserer menn gjør det det av ren ondskap eller dumskap.

Så deilig det må være å se verden gjennom et testosteronslør :)

Spot on! Fikk meg en god latter :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det ikke finnes den ting som ikke kan gjøres til et stort problem. Jeg er skikkelig imponert over enkeltes evne til å oppdage kjempestore problemer der jeg ikke ser et eneste lite et engang. Jeg er nok altfor sløv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...