Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Gjest Jean Valjean

Nei, det har jeg ikke, men alle som har skrivefeil har ikke dysleksi. Noen gir bare faen, og synes jeg ser det støtt og stadig at noen skriver "kanskje hun har dysleksi" selv om det ikke er bekreftet av den som skriver.

Jeg er forresten ikke en av dem som maser om skrivefeil, selv om det irriterer når innlegget er totalt uleselig.

Det skal veldig mye til før noe er uleslig.

Ifgøle en udnerrøksles ved cmarbigde uinevrisett sipller det ignen rlloe i hvliken røfgekkele boktsvanee er. Det estnee som er vkitig er at fstøre og stise boksatv er på rktiig setd, retsen kan vræe hltuer til bluter og

du kan ftotsart Lsee uetn prblomeer. Dtete er frodi den mnesnekliege

hrjene ikke lseer hevr boksatv for seg slev,men odret i sin hleeht.

Mrekleig ikke snat.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lært at bl.a. disse to tingene er karakteristisk for personer som retter på språkfeil:

-Seksuell frustrasjon som får sitt utspill sånn jeg har observert det.

-Jeg for meg personer som retter skrivefeil har en hand plantet godt ned i buksa der de masturberer hardt.

Her vet jeg ikke riktig hva jeg har lært. Noe om urettferdighet/rettferdighet og diskriminering?  :klo:

-Utrolig at dere kvinner finner det urettferdig at en arbeidsgiver velger de som er best skikket til jobben (som ikke kommer til å gå lenge hjemme gravid) når dere selv insisterer på å få en kvinnelig gynekolog. Er ikke det like diskriminerende? 

Endret av pantertante
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at bl.a. disse to tingene er karakteristisk for personer som retter på språkfeil:

-Seksuell frustrasjon som får sitt utspill sånn jeg har observert det.

-Jeg for meg personer som retter skrivefeil har en hand plantet godt ned i buksa der de masturberer hardt.

Her vet jeg ikke riktig hva jeg har lært. Noe om urettferdighet/rettferdighet og diskriminering? :klo:

-Utrolig at dere kvinner finner det urettferdig at en arbeidsgiver velger de som er best skikket til jobben (som ikke kommer til å gå lenge hjemme gravid) når dere selv insisterer på å få en kvinnelig gynekolog. Er ikke det like diskriminerende?

Haha hva handlet den tråden om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ammer sitt spedbarn selv om det er andre tilstede. Dette fordi barnet er sulten der og da, og mor får melkespreng. Dette har vært naturlig siden tidenes morgen.

Nå har jeg imidlertid lært at en så selvfølgelig og naturlig ting er ekkelt å gjøre foran andre mennesker.

Det skal visstnok kunne sammenliknes med andre naturlige ting som f.eks. å ta hånden ned i buksen å grafse seg i skrittet, at en mann viser penisen sin, pule i sofaen foran venner, skrike og banne i offentligheten, gjøre sitt fornødne foran andre, grave seg i nesen, prompe, skifte bind ute blant folk, gå toppløs i det offentlige rom, blotte brystene for å smøre dem inn med eksemsalve m.m.

Endret av pantertante
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emera

Jeg har lært at en kan fylle huset til mønet med "Kähler" og "Hay," og likevel ha en helt personlig og særegen innredningsstil. 

Jaha baha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at det er MYE farligere for min helse at naboen tar seg en røyk på verandaen vinterstid enn å bo vegg i vegg med en av Oslos travleste motorveier.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinner kan ikke voldta menn  :glare:  :huh:

Anonymous poster hash: ab1af...f90

Det blir litt feil, det vi har lært er at kjærligbåttur ikke kan bli voldtatt av en dame (så om noen har lyst på en smakebit så er det tydeligvis fritt frem uavhengig av hva han måtte si) :pisk:

Anonymous poster hash: 6891a...5f4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at jeg fremdeles har en tendens til å ha jævlig rett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir litt feil, det vi har lært er at kjærligbåttur ikke kan bli voldtatt av en dame (så om noen har lyst på en smakebit så er det tydeligvis fritt frem uavhengig av hva han måtte si) :pisk:

Anonymous poster hash: 6891a...5f4

"Din mund sejer nej, men dina ögon sejer ja...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lært at det tydeligvis er helt normalt og greit at 24 åringer ligger med folk på 14...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg har fått visshet i at en mengde med "intellektuelle" kg brukere ikke klarer å tenke selv.

Anonymous poster hash: 8947e...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at om man er hvit så er man automatisk privligert med rikdom og makt.

Hmm har ikke sett noe til den rikdommen og makta jeg men. . Hehe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lærte jeg at menn over 30 er slaskete eldre menn med begynnende potensproblemer... jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm har ikke sett noe til den rikdommen og makta jeg men. . Hehe

Bare oss menn som har den :fnise:

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...