Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Gjest Jean Valjean

Jeg har lært at vist man er singel har man ingen verdi i livet.

Endret av Jean Valjean
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra en antrekk 17.mai-tråd:

"På 17. mai har jeg lært at en skal pynte seg med bunad hvis en har det, og Dior-veske på 17. mai? Trashy! Da tror jeg heller at jeg foretrekker jeans og blazer!"

Jeans > diorveske. Jepp. Og blazer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fra en antrekk 17.mai-tråd:

"På 17. mai har jeg lært at en skal pynte seg med bunad hvis en har det, og Dior-veske på 17. mai? Trashy! Da tror jeg heller at jeg foretrekker jeans og blazer!"

Jeans > diorveske. Jepp. Og blazer!

Jeg skjønte ikke helt hva det var du mente du hadde lært her?

Anonymous poster hash: 68874...a40

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at de som har utenlandsk partner enten er a) feite b) stygge c) lite attraktive hos en norsk mann/kvinne

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke helt hva det var du mente du hadde lært her?

Jeg har lært at noen synes at jeans og blazer er mer godkjent på 17.mai enn å ha gå med såkalt trashy diorveske..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg har lært at jeg mest sannsynlig ikke er helt normal siden jeg aldri har tafset på eller pirket borti livmortappen min, og det tydeligvis er noen mange damer gjør jevnlig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Man skal ikke starte tråder hvis svaret kan googles.

Det håper jeg flere lærer. Hva er vitsen med å spørre her inn om f eks hva som er hovedstaden i et land eller andre faktaspørsmål?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eiss

Det håper jeg flere lærer. Hva er vitsen med å spørre her inn om f eks hva som er hovedstaden i et land eller andre faktaspørsmål? Anonymous poster hash: 68874...a40

Oh, imponert over at du tør å stå for meningene dine som anonym ass. Bare en liten opplysning: hvordan tror du svar dukker opp på google?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Det håper jeg flere lærer. Hva er vitsen med å spørre her inn om f eks hva som er hovedstaden i et land eller andre faktaspørsmål?

Man sparer tid. Uansett hva man googler, kommer en eller annen tråd fra Kvinneguiden opp som svar på søket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man sparer tid. Uansett hva man googler, kommer en eller annen tråd fra Kvinneguiden opp som svar på søket.

Er ikke helt enig i det. Hvis man f.eks. lurer på hva hovedstaden i USA er kan man google det på 0,2 sekunder, men hvis man spør på kg kan det ta en halvtime pluss før man får svar. En annen ting er så klart hvis man lurer på hva et vanskelig konsept er og man ønsker en kortfattet oversikt - men jeg ser like mye av rene faktaspørsmål.

edit: For å være on-topic: Jeg har lært at hvis jeg ønsker en mann som ikke har sex med andre samtidig som han dater meg, så er man en dramakvinne med urimelige krav, og minst 90 % av mennene der ute er automatisk utelukket.

Endret av melly666
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, imponert over at du tør å stå for meningene dine som anonym ass. Bare en liten opplysning: hvordan tror du svar dukker opp på google?

Jeg vil gjette!

Jeg tror svar ofte dukker opp på Google, fordi noen har spurt om det på et forum, og andre har svart.

Var det riktig?? :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjette!

Jeg tror svar ofte dukker opp på Google, fordi noen har spurt om det på et forum, og andre har svart.

Ja, spesielt på kvinneguiden. KG er hard konkurranse, jf. denne nyhetsartikkelen. :wink:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Er ikke helt enig i det. Hvis man f.eks. lurer på hva hovedstaden i USA er kan man google det på 0,2 sekunder, men hvis man spør på kg kan det ta en halvtime pluss før man får svar. En annen ting er så klart hvis man lurer på hva et vanskelig konsept er og man ønsker en kortfattet oversikt - men jeg ser like mye av rene faktaspørsmål.

Det var ment som en spøk da, basert på at KG alltid dukker opp uansett hva man googler. Selvsagt er google raskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjette!

Bingo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at jeg er muslim. Jeg bare vet det ikke selv ennå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at å onanere en sovende person, for å så fortsette å ha sex med vedkommende når h*n våknrt og "ikke virker gira" er verken voldtekt eller overgrep, det er nemlig noe man må regne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra den nyeste tråden i serien om ufrivillig barnløse menn spår ts en økning av kvinner som klager på menn.

- "Mens den gjevne mann vil klø seg på hode og white knighte på internett, mens de skal pusse tennene og legge seg ute i eneboligen sin på landet. Hvor mange det blir vil bare tiden vise, men jeg kan tenke meg at det sikkert kan komme opp i 4/10 i alle fall."

Jeg er litt usikker på lærdommen her for min del, men ts mener tydeligvis selv at dette vil bli den noe pussige skjebnen til disse mennene.

Endret av pantertante
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...