Gjest ... Skrevet 9. november 2009 #1 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Hadde inntatt litt for mye alkohol forrige uke da jeg og en venninne var ute. Møtte en fyr som jeg synes var dritkjekk og i og med at jeg hadde drukket alt for mye, tok jeg virkelig initiativ, satte meg på fanget hans og vi endte opp med å rote ganske heftig. Han sa flere ganger at han ville ha meg med hjem til han, men jeg avslo. Han virket veldig kin og sa hele tiden at han ville treffe meg igjen til helgen og det endte med at vi utveklset telefonnumre. Da jeg kom hjem samme kvelden fikk jeg en melding hvor han spurte om jeg var kommet meg hjem og at han kunne tenke seg at jeg var hos han nå. Jeg tenkte jeg skulle være "kostbar" og svarte ikke. Dagen etter sendte jeg en melding hvor jeg skrev at det var hyggelig å treffe på han og om formen var var bra (med tanke på kvelden før). Fikk ikke noe svar. Nå lurer jeg på om jeg kan adde han på facebook, eller om han da tror jeg er en slags "stalker"? Kan vel nevne at jeg er en av de som alt for lett blir betatt. Han har jo nr. mitt, så hvis han er interessert hadde han jo tatt kontakt? Kanskje han kom på andre tanker dagen derpå eller en av kameratene har sagt at jeg ikke var noe? Kjempefint om noen har et innspill eller to Endret 9. november 2009 av ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 9. november 2009 #2 Del Skrevet 9. november 2009 Ville venta med å adde han. Se om han svarer på mld først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ... Skrevet 9. november 2009 #3 Del Skrevet 9. november 2009 Ville venta med å adde han. Se om han svarer på mld først.. Sendte meldingen på fredag, tviler på at jeg får noe svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 9. november 2009 #4 Del Skrevet 9. november 2009 Send ein til, om han ikkje svarer så.. Uansett, du bestemmer jo sjøl hva du gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ... Skrevet 9. november 2009 #5 Del Skrevet 9. november 2009 Ja, kanskje til helgen. Er vel bedre å sende en melding enn å adde han. Takk for svar forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #6 Del Skrevet 9. november 2009 Det var jo ufint at han å ikke svare. Det ville jeg tolket som et signal på at han bare ville ha deg den kvelden. Ikke send han noen melding, og ikke add han. Nå er det absolutt tid for å være kostbar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest t Skrevet 9. november 2009 #7 Del Skrevet 9. november 2009 Det var jo ufint at han å ikke svare. Det ville jeg tolket som et signal på at han bare ville ha deg den kvelden. Ikke send han noen melding, og ikke add han. Nå er det absolutt tid for å være kostbar. Hun svarte ikke på meldingen han sendte, men forventer å få svar på sin egen melding dagen etter??????? Det var ufint av han å ikke svare, men hva med henne da, var det ikke ufint av henne å ikke svare? Herregud, kvinnfolk logikk er noe rare greier........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #8 Del Skrevet 9. november 2009 Men hun sendte da i det minste en hyggelig melding dagen etter. Litt annerledes enn å ikke svare i det hele tatt, spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #9 Del Skrevet 10. november 2009 Men hun sendte da i det minste en hyggelig melding dagen etter. Litt annerledes enn å ikke svare i det hele tatt, spør du meg... veit du hva det derre kostbar opplegget er jeg så jævlig lei av. det ødelegger faktisk jævllig mye potensielle forhold. man blir forvirra når hu ikke svarer på meldinga, men heller sender en ny dagen etter. svar vanlig med en gang. det ekke noe vits å gå rundt å leke kostbar. vil hun ha han så hjelper det ikke å være kostbar. trust me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #10 Del Skrevet 10. november 2009 veit du hva det derre kostbar opplegget er jeg så jævlig lei av. det ødelegger faktisk jævllig mye potensielle forhold. man blir forvirra når hu ikke svarer på meldinga, men heller sender en ny dagen etter. svar vanlig med en gang. det ekke noe vits å gå rundt å leke kostbar. vil hun ha han så hjelper det ikke å være kostbar. trust me Faktummet er at kvinner bare taper potensielle partnere på å spille kostbar De tror de trigger det påståtte "jaktinstinkte" vårt, som ikke eksisterer. Jeg hadde aldri giddi å kasta bort tiden min på ei jente som ts. Prinsessenykker er så turnoff som det kan bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ... Skrevet 10. november 2009 #11 Del Skrevet 10. november 2009 Grunnen for at jeg ikke svarte var at venninnen min klarte å overbevise meg om at jeg måtte spille kostbar. Men tviler på at han ble fornærmet av at jeg ikke svarte han da jeg kom hjem fra byen, begge var jo kanonfull. Det at han ikke svarte meg på mld. dagen etter, betyr vel at han ikke er interessert? Han hadde vel fått tenkt seg om og funnet ut at jeg ikke var noe likevel? Er hvertfall det inntrykket jeg sitter igjen med. Hva sier dere gutter, kan jeg adde han på face eller skal jeg bare glemme han? Skal forresten ut på fredag der jeg traff han, kan jo være vi sees. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #12 Del Skrevet 10. november 2009 Grunnen for at jeg ikke svarte var at venninnen min klarte å overbevise meg om at jeg måtte spille kostbar. Men tviler på at han ble fornærmet av at jeg ikke svarte han da jeg kom hjem fra byen, begge var jo kanonfull. Det at han ikke svarte meg på mld. dagen etter, betyr vel at han ikke er interessert? Han hadde vel fått tenkt seg om og funnet ut at jeg ikke var noe likevel? Er hvertfall det inntrykket jeg sitter igjen med. Hva sier dere gutter, kan jeg adde han på face eller skal jeg bare glemme han? Skal forresten ut på fredag der jeg traff han, kan jo være vi sees. kanskje han ikke orket å jakte på en som virket uoppnåelig. eller kanskje han var kostbar tilbake. altfor mye psykologi ute å går i sjekkeverden. trist men sånn er det. ikke hør på vennina di alltid. gjør det du har lyst til. veldig trist om du spolerte noe fordi du skulle være kostbar. snakk om å drite seg ut. add han du, eller vent til dere møtes igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #13 Del Skrevet 10. november 2009 kanskje han ikke orket å jakte på en som virket uoppnåelig. eller kanskje han var kostbar tilbake. altfor mye psykologi ute å går i sjekkeverden. trist men sånn er det. ikke hør på vennina di alltid. gjør det du har lyst til. veldig trist om du spolerte noe fordi du skulle være kostbar. snakk om å drite seg ut. add han du, eller vent til dere møtes igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ... Skrevet 10. november 2009 #14 Del Skrevet 10. november 2009 Ja, uff angrer litt på at jeg hørte på henne Tror jeg venter med å adde han. Tror jeg ville synes det hadde vært litt merkelig om en fyr jeg hadde rotet med på byen addet meg. Kan jo være jeg treffer på han på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #15 Del Skrevet 10. november 2009 Det er ikke noe rart at du ikke svarte på meldingen den natta. Du var jo på vei å legge deg, så han vet jo ikke om du så meldingen først dagen etter. Og du svarte jo, selv om det var dagen etter. Ikke tenk så mye. Han er ikke noe å samle på når han ikke svarte på meldingen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ... Skrevet 10. november 2009 #16 Del Skrevet 10. november 2009 Det samme tenker vel egentlig jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 10. november 2009 #17 Del Skrevet 10. november 2009 Han hadde nok bare lyst til å få seg noe den natta. Møtes dere på byen igjen neste helg, så er han vel like interessert som denne helga... Men svarer han ikke på meldinger, så er han ikke spesielt interesserti noe mer enn sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 10. november 2009 #18 Del Skrevet 10. november 2009 Dersom du ikke klarer å vente til neste helg, kan du jo skrive en melding på facebook uten å adde ham, og bare si "jøss, der var jo du ", eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 10. november 2009 #19 Del Skrevet 10. november 2009 Kanskje han rett og slett ikke er helt "der" ennå. Kan tenkes at han ikke er interessert i å begynne å sende meldinger og småflørte og sånn, når dere bare har truffes i kanonfylla? Hvis du skal på samme utested kan du jo se om du ser ham.. litt utpå kvelden går det jo også an å sende en melding og høre om han er ute? Så far du evt. ta det derfra. Men dropp facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 10. november 2009 #20 Del Skrevet 10. november 2009 Dersom du ikke klarer å vente til neste helg, kan du jo skrive en melding på facebook uten å adde ham, og bare si "jøss, der var jo du ", eller noe? Nei nei, da skjønner han jo at hun har lett etter ham. Hvis de ikke har noen felles venner er det veldig lite sannsynlig at hun snublet over ham på facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå