*Lillian* Skrevet 19. august 2003 #21 Del Skrevet 19. august 2003 Vel, jeg har de siste dagene blitt svært fascinert av http://www.imff.net/ (jeg er har jo lenge hatt en forkjærlighet for kilter), men sminke, topper og bikinier ligger vel et stykke fram i tid for min del... Du har jo innrømt her en gang at du er kvinne Og at du er mora til Mette-Marit Juger du eller?? :o Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. august 2003 #22 Del Skrevet 19. august 2003 Er vel mer spesialisert på gullerøtter, agurker, meloner og den slags. D har du igrunnen rett i. Men d har mer m belønning for utførte tjenester å gjøre enn m ren og skjær vegetarianisme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 19. august 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 19. august 2003 Du har jo innrømt her en gang at du er kvinne Og at du er mora til Mette-Marit Juger du eller?? :o Hmmm... :oops: chimp, tar du betalt, eller? Står melonene til de røde skoene, og har agurken vibrator? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. august 2003 #24 Del Skrevet 19. august 2003 Alt STÅR utrolig godt sammen ja.... Og betalingen er in naturalia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 19. august 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 19. august 2003 Alt STÅR utrolig godt sammen ja.... Og betalingen er in naturalia! Nå begynner det å bli litt vel hett for meg her med slike skitne eggende quinder, så nå tror jeg at jeg går og henger opp litt klær her. Men først må vi oppklare en ting. Naturalytelser innebærer nemlig alle type betalinger som ikke blir gjort med penger. Hvis en kunde for eksempel betaler halmhopping med grønsaker, er dette per def naturalia, selv om du kanskje ville kalle halmhoppingen i seg selv for naturalia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. august 2003 #26 Del Skrevet 19. august 2003 Nå begynner det å bli litt vel hett for meg her med slike skitne eggende quinder, så nå tror jeg at jeg går og henger opp litt klær her. Men først må vi oppklare en ting. Naturalytelser innebærer nemlig alle type betalinger som ikke blir gjort med penger. Hvis en kunde for eksempel betaler halmhopping med grønsaker, er dette per def naturalia, selv om du kanskje ville kalle halmhoppingen i seg selv for naturalia. Rolig nå! Vasker ulla mi i Milo ullvask jeg. Er sikkert like pen og ren som deg. Ang halmhopping driver vi nå for tiden å lader opp til den STORE, lokale halmfestivalen i Ski...m alt d innebærer av, ja, naturalytelser.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. august 2003 #27 Del Skrevet 20. august 2003 Håper de klapper som faen JAH!! *klappe. klappe, klappe, klappe. klappe, klappe, klappe. klappe, klappe* Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå