Gå til innhold

Up yours!

Achmed

Anbefalte innlegg

Vel, jeg har de siste dagene blitt svært fascinert av http://www.imff.net/ (jeg er har jo lenge hatt en forkjærlighet for kilter), men sminke, topper og bikinier ligger vel et stykke fram i tid for min del...

:forvirra: Du har jo innrømt her en gang at du er kvinne :roll: Og at du er mora til Mette-Marit :roll:

Juger du eller?? :o

Lillian :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel mer spesialisert på gullerøtter, agurker, meloner og den slags. D har du igrunnen rett i. Men d har mer m belønning for utførte tjenester å gjøre enn m ren og skjær vegetarianisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forvirra:  Du har jo innrømt her en gang at du er kvinne  :roll:  Og at du er mora til Mette-Marit  :roll:  

Juger du eller??  :o

Hmmm... :oops:

chimp, tar du betalt, eller? Står melonene til de røde skoene, og har agurken vibrator?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt STÅR utrolig godt sammen ja.... Og betalingen er in naturalia!

Nå begynner det å bli litt vel hett for meg her med slike skitne eggende quinder, så nå tror jeg at jeg går og henger opp litt klær her.

Men først må vi oppklare en ting. Naturalytelser innebærer nemlig alle type betalinger som ikke blir gjort med penger. Hvis en kunde for eksempel betaler halmhopping med grønsaker, er dette per def naturalia, selv om du kanskje ville kalle halmhoppingen i seg selv for naturalia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å bli litt vel hett for meg her med slike skitne eggende quinder, så nå tror jeg at jeg går og henger opp litt klær her.

Men først må vi oppklare en ting. Naturalytelser innebærer nemlig alle type betalinger som ikke blir gjort med penger. Hvis en kunde for eksempel betaler halmhopping med grønsaker, er dette per def naturalia, selv om du kanskje ville kalle halmhoppingen i seg selv for naturalia.

Rolig nå! Vasker ulla mi i Milo ullvask jeg. Er sikkert like pen og ren som deg.

Ang halmhopping driver vi nå for tiden å lader opp til den STORE, lokale halmfestivalen i Ski...m alt d innebærer av, ja, naturalytelser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper de klapper som faen  :sjarmor:

JAH!! *klappe. klappe, klappe, klappe. klappe, klappe, klappe. klappe, klappe*

:sjarmor::hoho::hoho:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...