Achmed Skrevet 19. august 2003 #1 Del Skrevet 19. august 2003 Ha! Nå kan dere bare ha det så godt! På lørdag setter jeg og min bedre halvdel oss på flyet og stikker på en 14-dagers tur til Kreta. Vil bare ønske alle en riktig regnfylt og råtten tid her hjemme mens vi er borte. Har så sinnsykt mye å gjøre før vi reiser, så sånn ca fra nå av har jeg offisiell KG-ferie. *Poff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #2 Del Skrevet 19. august 2003 BLÆHHH :Misunneligsmiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 19. august 2003 #3 Del Skrevet 19. august 2003 God tuur ... *snufse og tørke tårer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. august 2003 #4 Del Skrevet 19. august 2003 Håper de klapper som faen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 19. august 2003 #5 Del Skrevet 19. august 2003 Kreta er oppskrytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 19. august 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 19. august 2003 Håper de klapper som faen Og at den forbanna rosakledde Saga-guiden fotfølger oss i 14 dager? *grøsse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 19. august 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 19. august 2003 Kreta er oppskrytt Når ble sol og varme oppskrytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 19. august 2003 #8 Del Skrevet 19. august 2003 I dag da gårdsdyrene annonserte sin departure. Hvem vil til Kreta og trakke i saueskit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 19. august 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 19. august 2003 I dag da gårdsdyrene annonserte sin departure. Hvem vil til Kreta og trakke i saueskit? Pøh... Jeg er en kamelon-sau, ikke noe vanlig gårdsdyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 19. august 2003 #10 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg tror jeg skal ha stekte, varme lammekoteletter fra Kreta snart, jeg. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. august 2003 #11 Del Skrevet 19. august 2003 Lammekjøtt? Fra unge hann-dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 19. august 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 19. august 2003 Lammekjøtt? Fra unge hann-dyr? En riktig lekkerbisken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #13 Del Skrevet 19. august 2003 En riktig lekkerbisken... Lekkerbisken er ikke hann, men hund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 19. august 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 19. august 2003 Lekkerbisken er ikke hann, men hund Som sagt, en kamelon-sau. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. august 2003 #15 Del Skrevet 19. august 2003 Gjerne hunn-kamel ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 19. august 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 19. august 2003 Gjerne hunn-kamel ..... Pokker til vriing og venning, da! Jeg skal ikke spises, jeg er deiligst (noe du uansett ikke kan kontrollere), og jeg forblir en kamelonsau uansett. Hmmm... Kamel ---mel ---melon ------ ONS ----------Sau Kamelonsau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 19. august 2003 #17 Del Skrevet 19. august 2003 God tur, da, Achmed! Har du husket alt du skal ha med deg, nå da, av sminke og flotte skjørt og topper? For ikke å glemme string-bikini!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. august 2003 #18 Del Skrevet 19. august 2003 (noe du uansett ikke kan kontrollere), Nei jaså du! Ikke hørt om kjøttkontrollen, du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 19. august 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 19. august 2003 Har du husket alt du skal ha med deg, nå da, av sminke og flotte skjørt og topper? For ikke å glemme string-bikini!! Vel, jeg har de siste dagene blitt svært fascinert av http://www.imff.net/ (jeg er har jo lenge hatt en forkjærlighet for kilter), men sminke, topper og bikinier ligger vel et stykke fram i tid for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 19. august 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 19. august 2003 Nei jaså du! Ikke hørt om kjøttkontrollen, du da? «Er du vegetarianer, eller er det mulig å få stukket inn en kjøttbit hos deg?» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå