Snehvit Skrevet 21. august 2003 #21 Del Skrevet 21. august 2003 Hvilken apotekkrem er det du bruker da? Jeg er kjempefornøyd med Locobase Repair - den gjør underverker for mine ekstremt tørre hender. Riktignok er den temmelig fet, så den egner seg best til å smøre seg inn før man legger seg for forebyggende og reparerende virkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 21. august 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg har også brukt Locobase Repair - men synes også at det er for fet å bruke på jobb - og det er der jeg trenger det mest... Skal ta med meg Locobasen hjem og bruke den om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 21. august 2003 #23 Del Skrevet 21. august 2003 Egentlig skal det visst være tilstrekkelig å smøre seg inn med Locobase Repair en gang i døgnet. Hvis man i tillegg vil smøre seg inn på dagtid, lønner det seg nok heller å satse på en krem som trekker raskt inn i huden. Ellers vil nok tastatur, papirer o.l. lett bli tilgriset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2003 #24 Del Skrevet 21. august 2003 Har kjøpt min Neutral på Vita, tror den kostet 35 kroner. Har sett at de har den på Freeman også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 21. august 2003 #25 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg har tidligere brukt Neutrogenas håndkrem og vært veldig fornøyd med den, men A-creme er hakket bedre. Den kan dessuten brukes til alt mulig annet rart - mamma bruker den i ansiktet, f.eks. Jeg bruker den mest til hånd- og fotkrem, og dessuten på tørre albuer og knær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 21. august 2003 #26 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg har tidligere brukt Neutrogenas håndkrem og vært veldig fornøyd med den, men A-creme er hakket bedre. Den kan dessuten brukes til alt mulig annet rart - mamma bruker den i ansiktet, f.eks. Jeg bruker den mest til hånd- og fotkrem, og dessuten på tørre albuer og knær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 21. august 2003 #27 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg har tidligere brukt Neutrogenas håndkrem og vært veldig fornøyd med den, men A-creme er hakket bedre. Den kan dessuten brukes til alt mulig annet rart - mamma bruker den i ansiktet, f.eks. Jeg bruker den mest til hånd- og fotkrem, og dessuten på tørre albuer og knær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå