Gå til innhold

Håndkrem

Kaktus

Anbefalte innlegg

Etterhvert som høsten og vinteren nærmer seg, og siden jeg jobber mye med papir på jobb, melder behovet seg mer og mer for en god håndkrem. Jeg bruker i dag en fra apoteket, men synes den er litt for fet og den trenger for lang tid å trekke inn i huden.

Hvilken håndkrem er du fornøyd med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker en fra apoteket av merket SH. Det er en sånn pumpeflaske. Den finnes med og uten parfyme. Den kan brukes til alt!

Jeg bruker den også i ansiktet.

Jeg er veldig fornøyd! :D

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atrix. Grønn tube som fås kjøpt i de fleste dagligvarebutikker. Den er fin, drøy og lukter helt greit.

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Kremen fra Clarins er den aller beste jeg kjenner til, og hendene mine er veldig tørre. Ellers synes jeg håndkremen til Avéne fra apoteket er bra, og den er heller ikke så dyr, ca 90,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har Lumenes Hand Rescue på skrivebordspulten på jobb. Den trekker seg fort inn i huden, dufter svakt og er ikke klissete - perfekt til jobbruk!

Før jeg legger meg om kvelden, smører jeg hendene med 8 Hour Cream fra Arden. Den er effektiv mot tørr hud, men etter min mening litt for fet og lukter for sterkt til å bruke på dagtid på hendene. Men om kvelden er den fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clarins sin uten solfaktor er bra. Den med solfaktor 15 er litt klissete.

Christian Dior har også en fantastisk håndkrem, men husker ikke det nøyaktige navnet. (som de fleste Dior produkter har den rosa kork)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Hei, jeg har to favoritter. Neutrogena sin (den som i utlandet heter Norwegian Formula :D ) og en israelsk sak som heter noe sånn som Ahava? Begge selges på Vita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg sverger til Neutral.

Noe som formeg er viktig.

Jeg sitter jo foran PCen hele dagen, så noe som ikke er klissete på tastaturet ville være perfekt. Hvor selger de denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...