Kaktus Skrevet 19. august 2003 #1 Del Skrevet 19. august 2003 Etterhvert som høsten og vinteren nærmer seg, og siden jeg jobber mye med papir på jobb, melder behovet seg mer og mer for en god håndkrem. Jeg bruker i dag en fra apoteket, men synes den er litt for fet og den trenger for lang tid å trekke inn i huden. Hvilken håndkrem er du fornøyd med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. august 2003 #2 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg bruker en fra apoteket av merket SH. Det er en sånn pumpeflaske. Den finnes med og uten parfyme. Den kan brukes til alt! Jeg bruker den også i ansiktet. Jeg er veldig fornøyd! :D Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. august 2003 #3 Del Skrevet 19. august 2003 Hemp fra Body shop. Rar lukt, så egner seg hjemme/på kvelden. DRøy og goood. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 19. august 2003 #4 Del Skrevet 19. august 2003 Biomains fra Biotherm er superbra! Den trekker fort inn og er vannfast! Anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 20. august 2003 #5 Del Skrevet 20. august 2003 Crème Jeunesse des Mains fra Clarins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. august 2003 #6 Del Skrevet 20. august 2003 Atrix. Grønn tube som fås kjøpt i de fleste dagligvarebutikker. Den er fin, drøy og lukter helt greit. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 20. august 2003 #7 Del Skrevet 20. august 2003 Kremen fra Clarins er den aller beste jeg kjenner til, og hendene mine er veldig tørre. Ellers synes jeg håndkremen til Avéne fra apoteket er bra, og den er heller ikke så dyr, ca 90,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2003 #8 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg har Lumenes Hand Rescue på skrivebordspulten på jobb. Den trekker seg fort inn i huden, dufter svakt og er ikke klissete - perfekt til jobbruk! Før jeg legger meg om kvelden, smører jeg hendene med 8 Hour Cream fra Arden. Den er effektiv mot tørr hud, men etter min mening litt for fet og lukter for sterkt til å bruke på dagtid på hendene. Men om kvelden er den fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 20. august 2003 #9 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg støtter Vanessa, og holder en knapp på Clarins sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 20. august 2003 #10 Del Skrevet 20. august 2003 Clarins er min favoritt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 20. august 2003 #11 Del Skrevet 20. august 2003 Clarins sin uten solfaktor er bra. Den med solfaktor 15 er litt klissete. Christian Dior har også en fantastisk håndkrem, men husker ikke det nøyaktige navnet. (som de fleste Dior produkter har den rosa kork) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 20. august 2003 #12 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg elsker Babor sin håndkrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 20. august 2003 #13 Del Skrevet 20. august 2003 Hei, jeg har to favoritter. Neutrogena sin (den som i utlandet heter Norwegian Formula :D ) og en israelsk sak som heter noe sånn som Ahava? Begge selges på Vita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. august 2003 #14 Del Skrevet 20. august 2003 Neutrogena sin er også god ja - og vannvittig drøy!!! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2003 #15 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg sverger til Neutral. Noe som formeg er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2003 #16 Del Skrevet 20. august 2003 anbefaler Shineclub sin, drøy, trekker fort inn og inneholder ikke mineralolje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 20. august 2003 #17 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg sverger til Neutral. Noe som formeg er viktig. Dette er min favoritt også! Den er også helt luktfri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2003 #18 Del Skrevet 20. august 2003 Dette er min favoritt også! Den er også helt luktfri. Ja ikke sant? Jeg er helt avhengig. Hater klissete tastatur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manon Skrevet 20. august 2003 #19 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg også sverger til Clarins - den gjør underverker! Har en hjemme og en på kontoret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 21. august 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg sverger til Neutral. Noe som formeg er viktig. Jeg sitter jo foran PCen hele dagen, så noe som ikke er klissete på tastaturet ville være perfekt. Hvor selger de denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå