Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #1 Del Skrevet 19. august 2003 Ville bare si at Maiken fort6jener enn liten klapp for sine innlegg..Syns nå jeg da.Du må vel være den som har kommet med mest fornuftig her inne på kvinneguiden.Seriøst.Føler meg faktisk alltid litt gladere etter å ha lest Maikens innlegg.Fler skulle hatt din tankegang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. august 2003 #2 Del Skrevet 19. august 2003 Du må vel være den som har kommet med mest fornuftig her inne på kvinneguiden.Seriøst. :o MOAHAHAHAHAAAHHH!!! Sorry, Maiken! Kunne ikke styre meg nå.....Where in all the world are you? Arnie er observert i spaltene om dagen....Nå blir d vel endelig fortgang på høstsemesterets meeeeget seriøse seksualundervisning under ledelse av Maiken-og-chimp m Arnie som h h v forsøksdyr/demonstrasjonsobjekt/disseksjonsobjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 19. august 2003 #3 Del Skrevet 19. august 2003 Jepp -Maiken er kul! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 20. august 2003 #4 Del Skrevet 20. august 2003 Skitt au, siden chimp allerede har avslørt at jeg er tilbake etter ferien, henger jeg meg på... Yepp, Maiken er ei flott jente, med en fabelaktig evne til både å kunne være usedvanlig seriøs og å kunne være uhemmet, utagerende useriøs. Takk for at du er her og holder ut med oss, Maiken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. august 2003 #5 Del Skrevet 20. august 2003 Fasinerende (hvordan skives nå det da???? :-? )at det går an å være så ubegrenset, helt fullstendig ute av alle støvleskaft på vidda useriøs og vanvittig morsom, og så seriøs og fornuftig/reflektiv ja! Ikke uten grunn hun er medlem av det fryktede KLM- syndikatet her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 20. august 2003 #6 Del Skrevet 20. august 2003 Hvorfor er dette plassert på seksualitet??? :o 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 20. august 2003 #7 Del Skrevet 20. august 2003 Det lurte jeg også litt på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2003 #8 Del Skrevet 21. august 2003 Fordi jeg var inne på tema seksualitet, og leste innlegget til Maiken..Jeg skrev det derfor her,på impuls.MEN det kunne oxo vært plassert andre steder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 21. august 2003 #9 Del Skrevet 21. august 2003 :oops: I all verden dah! Ble helt varm her...Noen som ville få frem rødmen min, ser jeg... Takk for kjempehyggelig tilbakemelding, ihvertfall. Det varmet littegrann ekstra akkurat i kveld; sliten i hodet som jeg er etter å hatt langt mer enn KG og seksualitet og sånt'no å tenkt på en stund. Kanskje et signal om at det er på tide å tenke litt mindre jobb, og litt mer useriøsitet og sex og liknende greier igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. august 2003 #10 Del Skrevet 22. august 2003 mmmm, vil ha Maiken tilbake vi!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. august 2003 #11 Del Skrevet 22. august 2003 Fasinerende (hvordan skives nå det da???? :-? )at det går an å være så ubegrenset' date=' helt fullstendig ute av alle støvleskaft på vidda useriøs og vanvittig morsom, og så seriøs og fornuftig/reflektiv ja! Ikke uten grunn hun er medlem av det fryktede KLM- syndikatet her inne... [/quote'] Fascinerende innlegg, Lasse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. august 2003 #12 Del Skrevet 22. august 2003 :-? prøvde meg med facsinerende, men så jo det ble feil... og kom ikke på å bytte om... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 22. august 2003 #13 Del Skrevet 22. august 2003 Og...DER sørget nautet vårt (skjønner ennå ikke...juggernaut...men det gjør ikke'no. Qlt å ikke skjønne.) for at tråden ble flyttet. Nytt nick, eller ei...avsporingskunstene er i god, gammel behold! Syntes faktisk det var littegrann schtilig å ha en overskrift på seksualitet, jeg. Selv om jeg skvatt først; lurte littegrann på hvem som var så hoppende glad for sex'en min, lissom. Ble helt varm på øreflippen et øyeblikk... Puh! Begynte å bli redd for at du skulle endre stil også. Plutselig miste evnen til avsporing o.l...det ville jo ha vært for jævlig, egentlig. *puster lettet ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. august 2003 #14 Del Skrevet 22. august 2003 :o Avspore??? Jeg???? INSINUERRER DU NOE ELLER??? :evil: Er den samme jeg da ja... hehe... Kanskje litt mer Maskemannen i dette nicket bare?... Hva er det du ikke forstår med navnet da? Har jo skrevet engelsk def til deg på tråden min jo!.... Se for deg en skikkelilse eller kraft som ikek lar seg stoppe.. gir seg ikke... tror navnet kommer fra hinduismen forøvrig... Og du.. skulle gjerne vært meg som varmet ørene dine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 22. august 2003 #15 Del Skrevet 22. august 2003 Jahadu...så jeg ble slik: ?? Likte definisjonen...litt alla en dampveivals, nesten...Juggernaut hørtes bra ut, det. Vil også skifte nick nå. Må pønske ut noe. Dampveivals, kanskje? Eller kanskje Truck, eller svevendeavsporerske...noe nytt. SPØKELS (uten e til slutt). Eller Applaus-sex, kanskje? Noe som ikke er for søtt, lissom. Noe...med litt schvung... Hvorfor...hvorfor har KG denne evnen til å stjele all kreativitet? Tenk å kunne brukt dette på noe som betalte av seg heller? Herregud!!! Knipser meg selv på øret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. august 2003 #16 Del Skrevet 22. august 2003 NNNNEEEEIIIIII!!!!! Du er Maiken du jo!!! Kreativitet ja... Er vel flere som kunne tenke seg å strate et rekstforfater-byrå eller noe?,, men da ble vi vel sittende i møter og bare fleipe og skli ut tenker jeg.... Ellerslikte jeg det som waco brukte: trixe-trine... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 22. august 2003 #17 Del Skrevet 22. august 2003 Et SERIØST lurendreiersketrixemixeforum hørtes bra ut. Blir med jeg. Det er jo slik folk tjener gryn, jo! Bare kom med møtetidspunkt og sted du, så skal vi nok sørge for et totalt utsklidende forum med brillijante løsningsorienterte revolusjonære, hedundrande, verddensexplisittefanfuckingtastiske ord og uttrykk og kreative saker og ting som ville blåst hårsveisen av de som våget å lytte på, tenker jeg! Du vet, så lenge vi sørger for å skli UT så er jo alt i orden, vil jeg tro *fnise - sorry - ikke helt go. i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. august 2003 #18 Del Skrevet 22. august 2003 .... Noe du trenger kjære Maiken?.... Lenge siden?... Vel, om det er noen trøst så hopper jeg rundt av innestengt energi også... hehe... Og VIPS var vi sporet av til noe annet... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 22. august 2003 #19 Del Skrevet 22. august 2003 Og...vipsydoo...så er du sporet INN i en bisarr foursome et visst annet sted! Sånn kan det gå på en fredddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. august 2003 #20 Del Skrevet 22. august 2003 Deilige fredager!... Man tar de foursomene man får her ja!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå