Gjest PatheticGirl43 Skrevet 8. november 2009 #1 Del Skrevet 8. november 2009 Siden det er så behagelig å handle julegavene på nett, så hadde det vært fint med en tråd der vi kan dele våre favoritt-nettbutikker? Skriv navnet/en link og hvilken type butikk det er! Mine favoritter: Lobelia.no - Interiør. Vakre ting til hjemmet, har noe julepynt også. Sweet Memories - Gave og interiør. Ymse søte ting, alt fra babushkaer til te til nostalgiske radioer. Bokkilden - Bøker til store og små Mcnmoon - Smykker, personlige og vakre. Ønsker meg selv et sånt når jeg blir mamma, med navnene til meg, kjæresten og barnet Ellos - Har mye julepynt, julegardiner etc. Riktige Leker - Gaver til de minste Sunne Leker - Gaver til de minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hardrock Skrevet 9. november 2009 #2 Del Skrevet 9. november 2009 Threadless - Morsomme t-skjorter. Shapeways - 3D-print. ASOS - Mye kule klær. Barbershop - Bra julegaver som få har fra før. Tiger platebutikk - CD er vel alltid en bra gave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 9. november 2009 #3 Del Skrevet 9. november 2009 Play.com :rødme: -CDer, DVDer, pc/ps2/3 spill og bøker kan sendes til Norge. KNALLBILLIG i forhold til for eksempel CDON. Jeg kjøpte fks Robbie Williams sin cd der i sted for den nette sum av 85 kr! Ellers er Haugenbok en veldig god bokhandler H&M Amazon Dette er mine favoritter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #4 Del Skrevet 10. november 2009 Mine favoritter er disse: En gul knapp- barnetøy Babyplaneten- leker og masse gøy stæsj Lune hjem- chabby chic interiør og gaver strawberry net- kosmetikk og parfyme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PatheticGirl43 Skrevet 15. november 2009 #5 Del Skrevet 15. november 2009 Kom på denne; Tronsmo bokhandel som har masse interessante titler, utenom det du finner i vanlige andre bokhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogtussa Skrevet 15. november 2009 #6 Del Skrevet 15. november 2009 www.cheapsmells.com www.feelunique.com www.lookfantastic.com www.strawberrynet.com www.ebay.com www.ebay.co.uk/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 16. november 2009 #7 Del Skrevet 16. november 2009 Fant en kjempekul side for personlige almanakker! Forelsket meg helt, å bestillte en til meg, en til pappa og en til mamma Personlig Almanacka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetsky Skrevet 16. november 2009 #8 Del Skrevet 16. november 2009 http://www.etsy.com/shop/mncmoon På den siden var det masse fint! Men jeg har ingen erfaring med å bestille fra utlandet. Noen som har noen erfaringer med denne siden? Eller vet om noen norske sider der de selger noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PatheticGirl43 Skrevet 1. desember 2009 #9 Del Skrevet 1. desember 2009 http://www.etsy.com/shop/mncmoon På den siden var det masse fint! Men jeg har ingen erfaring med å bestille fra utlandet. Noen som har noen erfaringer med denne siden? Eller vet om noen norske sider der de selger noe lignende? Jeg har ikke bestilt derfra selv, men har hørt bare positive ting og tror ikke det skal være noe problem i det hele tatt Vil gjerne ha med navn på mine fremtidige barn, så må vente en stund, men jeg ville ikke nølt med å bestille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 2. desember 2009 #10 Del Skrevet 2. desember 2009 bokklubben.no - billige bøker og masse fine gaver! play.com - leker, bøker, CDer, DVDer.. lillelavendel.no - barneklær i økologisk bomull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 2. desember 2009 #11 Del Skrevet 2. desember 2009 H&M Energica (bøker o.l, mest innen åndelig utvikling osv) Strawberrynet Shopping4net (vitaminer o.l) onlyorganic.no og greenpeople.uk (organisk hud/hårpleie) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjemmegutt Skrevet 2. desember 2009 #12 Del Skrevet 2. desember 2009 http://www.skjerfdeg.no/ Masse fine skjerf og sjal. Blant annet en del fine kasjmirsjal. http://www.ladiesroom.no/ Mye rabbaterte varer. Mangler du kjole til juleaften bør det være mulig å handle en herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå