Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #1 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg har et spørsmål sånn i all mulig (med andre ord ikke så mye...) ydmykhet: Saken er nemlig den at jeg skal ut i verden, nærmere bestemt Tromsø og omegn, noen dager. Kan du i mellomtiden være snill og ta meg litt i forsvar dersom det dukker opp noen av de sedvanlige hetsetrådene, trusseltrådene, ekle PM'er eller andre skummelheter?? Betalingen kan vi diskutere når jeg ser hvordan jobben eventuelt er utført... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 20. august 2003 #2 Del Skrevet 20. august 2003 Det er ikke første gang jeg tar deg under mine beskyttende vinger, kjære trøffel. Når det gjelder hetse-tråder og trussel-tråder, regner jeg med at disse vil florere når "katten" er borte. Jeg skal gjøre mitt beste for å holde disse på et så anstendig nivå som mulig, og evt. be moderatorene slette de aller verste før du er tilbake igjen. Verre blir det å følge med på dine PM, det kan vi vel være enige i. Med mindre du gir meg fullmakt og passord til fullt ut å betjene denne :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 25. august 2003 #3 Del Skrevet 25. august 2003 Velkommen tilbake! Da går jeg ut ifra at jeg kan senke skuldrene og igjen la ansvaret falle på deg selv...? Jeg har iallefall tatt oppgaven MEGET alvorlig (se bare her). De verste hetse-trådene har jeg fått slettet, da det å lese dem for deg, kunne fått katastrofale følger i form av knekt stolthet, lavere selvtillit osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #4 Del Skrevet 25. august 2003 Vil du gifte deg med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 25. august 2003 #5 Del Skrevet 25. august 2003 Du føler selv at du har kommet over den siste "skilsmissen"??? Du vet... som det pleier å stå i div. kontakt-annonser: "Du bør være ferdig med tidligere forhold..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #6 Del Skrevet 25. august 2003 Du vet... som det pleier å stå i div. kontakt-annonser: "Du bør være ferdig med tidligere forhold..." JEg trodde at "tidligere forhold" pr. definisjon er avsluttet, jeg... - og at det derimot er greit at jeg fortsetter med de nåværende... Ellers elsker jeg - som alle andre skrivere av kontaktannonser - hjemmekos i skog og mark! Og jeg røyter ikke, men tar gjerne et gram i festlig lag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 25. august 2003 #7 Del Skrevet 25. august 2003 Det høres absolutt forlokkende ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #8 Del Skrevet 25. august 2003 ...så da gjenstår bare å sjekke referanser...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. august 2003 #9 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg stoler ikke på deg lenger, Trøffel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 25. august 2003 #10 Del Skrevet 25. august 2003 ...så da gjenstår bare å sjekke referanser...? Er i full gang... gamle arbeidsgivere o.l. Neste punkt på listen er ekser :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #11 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg stoler ikke på deg lenger' date=' Trøffel.[/quote']Sier du det? Det var skikkelig trist, for jeg har følt at jeg har hatt din betingelsesløse tillit helt til dette øyeblikk. Du vil med andre ord ikke være brudepike heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. august 2003 #12 Del Skrevet 25. august 2003 Det er det frekkeste jeg har hørt! Selvfølgelig vil jeg ikke det! Dessuten er det mulig jeg er opptatt med å gifte meg med Sandman på nøyaktig det tidspunktet. (Greit for deg, Sandman?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #13 Del Skrevet 25. august 2003 Dessuten er det mulig jeg er opptatt med å gifte meg med Sandman på nøyaktig det tidspunktet. (Greit for deg' date=' Sandman?)[/quote'] Er ikke dette å trekke din grenseløse omsorg for de svake litt vel langt, Tuji? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 25. august 2003 #14 Del Skrevet 25. august 2003 Vil du gifte deg med meg? Dette er nok skjebnen, i og med at vi nå også ligger side om side på medlemslisten sortert etter antall innlegg. Du ligger oppå meg, vel og merke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #15 Del Skrevet 25. august 2003 ...ja, det blir en salig jobb for deg å skifte stilling akkurat der... Men jeg lover å ligge rolig innimellom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 25. august 2003 #16 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg har en viss anelse om hva jeg har i vente... Jeg liker både baksnakking, urettferdighet og småbiting i utstyret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #17 Del Skrevet 25. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå