Gå til innhold

Glassflasker til krydderolje

dinosaur

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å lage krydderolje og ha på glassflasker som julegave sammen med brente mandler, god te i løsvekt osv. men finner ikke noe sted man kan kjøpe glassflakser. De har noen på IKEA til 19,- men de er på 1l og det synes jeg blir litt for stort. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tenkt å lage krydderolje og ha på glassflasker som julegave sammen med brente mandler, god te i løsvekt osv. men finner ikke noe sted man kan kjøpe glassflakser. De har noen på IKEA til 19,- men de er på 1l og det synes jeg blir litt for stort. Noen som vet?

De har mindre på Granit, tror de er 0.4 og 08.l men det forusetter vel at du bor i Oslo, vet ikke om de har butikker andre steder i landet og de jeg tenkte på lå ikke på nettiden deres. Ellers kan du se på Nille, Pytt& panne, Indiska eller Åhlens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Elisa_*

Jeg har kjøpt flasker på hobbybutikker, feks Panduro.

http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet...=IXS750&m=1

Jeg lagde krydderolje til julegaver for et par år siden, den ble så godt likt at nå har jeg fått bestilling på mer :-) Jeg bruker ferske chili, hvitløk, rosmarinstilker osv (=pizzaolje). Det blir veldig pent og er hyggelig å gi bort, fint å pakke i cellofan med en rød sløyfe på. Lykke til! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på traktøren, granit og indiska og funnet noen kjempefine flasker! er litt skjarm at flaskene er ulike, synes jeg :) takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...