Gjest Emmanuelle Skrevet 11. november 2009 #21 Del Skrevet 11. november 2009 Hobbymosjonistene kan sikkert finne på å avbryte treningen for å sjekke ja. Men de fleste gutter som har trent en stund trener for å oppnå noe. Man skal være dønn seriøs i forhold til treningen. Ser mange som ser på tv eller leser blader og aviser mens de er på mølla, men da yter de ikke nok. Man skal trene så hardt at fokus på de rundt forsvinner Jeg klarer ikke se tv når jeg trener cardio. Men jeg går jo av apparatene en gang i blant også. Og når man tøyer kan man glane ganske mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 11. november 2009 #22 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg klarer ikke se tv når jeg trener cardio. Men jeg går jo av apparatene en gang i blant også. Og når man tøyer kan man glane ganske mye Og i pausen mellom settene. Og når den kjekke unge mannen spør om du er ferdig på apparatet. Eller gir deg tumbs up fordi han ser at du tar godt i eller setter ny pers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 12. november 2009 #23 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Hobbymosjonistene kan sikkert finne på å avbryte treningen for å sjekke ja. Men de fleste gutter som har trent en stund trener for å oppnå noe. Man skal være dønn seriøs i forhold til treningen. Ser mange som ser på tv eller leser blader og aviser mens de er på mølla, men da yter de ikke nok. Man skal trene så hardt at fokus på de rundt forsvinner Dette er vel et standpunkt til en som trener styrke. Hvis man trener utholdenhet så er ikke fokuset like viktig, kommer an på hvilken lengde man går etter såklart, men å si at alle skal fokusere ellers så trener man ikke skikkelig, er rimelig trangsynt. Jeg trener til Iron Man-triatlon, og da er det ikke mye vits i at man ikke legger merke til ting rundt seg etter 3 timer på sykkelen på 75% av makspuls. Tenk deg litt om før du kommer med uttalelser om hva alle andre skal gjøre. Endret 12. november 2009 av Thrusthamster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roger Skrevet 12. november 2009 #24 Del Skrevet 12. november 2009 Og det sier du etter at vi har tatt en runde Selv om man føler seg sexy betyr det ikke at man føler seg billig. Og jeg kunne aldri ha tillatt meg selv å ha sex med en som heter Roger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå