Gå til innhold

Aldri mer Wimpy


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

I dag spiste jeg min siste Wimpy-burger på et "ukjent sted i Nordland"... :roll:

Jeg skulle bestille mat, og mens jeg sto der ble to burgere tatt av "renna" der burgerne legges og tatt bak i kjøkkenet. Jeg tenkte ikke over dette, regnet med det var noe som skulle kastes. Så bestiller jeg cheeseburger med salat til meg og mitt følge. Jeg må si det gikk kjapt.

Så setter vi oss til bords og mitt følge åpner burgeren for å ha i mer ketchup. Jeg har alt tatt en bit av min, og syntes det var noe merkelig med konsistensen. Da ser vi at det alt er ketchup i burgeren, bortsett fra at det ser mer ut som inntørka, tykk tomatpurè.. Det så unektelig ut som om de hadde varmet to cheeseburgere i mikro e.l., og så pakka salat og dressing inni. :o Da jeg tok burgerne til disken og spurte "hva i all verden det der var??" kastet ungjenta et kjapt blikk på burgerne og sa jeg skulle få en ny. Hun virket ikke så forundra over det gufne synet.

Min teori? De har funnet en kjekk måte å spare penger på.. Heretter lager i alle fall jeg burgerne mine selv. Uten resirkulering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÆSJ, har spist der mange ganger jo!!! Men det er lenge siden, for det ante meg det var noe muffens på gang der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Spiste der noen ganger da jeg var "fersk i byen" men fant fort ut at det ikke var et blivende sted. De pakker jo til og med burgerne opp ned i papiret, fysj. :roll: Men jeg hadde også mine tvil om stedet, og sverget til Burger King -om det skulle etes burger (de er ikke konge der heller da, men bedre.) Og ta ketchup-boksene deres. Hygienisk? En gang så jeg noe som så grønnaktig ut i plastrøret der ketcupen kommer ut, akkurat der røret har en "knekk". Vel, skal ikke fabulere over hva det kunne være, men jeg har ikke tatt ketchup derfra siden. Og nå blir det ikke flere burgere heller.

jeg får se på det positive: Wimpy har gjort meg til et sunnere menneske. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke så langt fra Burger King, verken havna eller Annas, så du får prøve det neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prinsesse tam tam

har bare en ting å si til dette; æsj og dobbelt æsj. Skal aldri mer spise burger.....Nå må jeg ut for å vaske munnen min med en piasavakost......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ISH OG ÆSJ !

Jeg vet nøyaktig hvilket sted dere mener. Spiste der da jeg var i hjemmbyen i fjord. Det er sisste gang. Smakte jævlig og betjeningen holdt heller ikke mål.

Nei, Annas er nok byens beste sted.

Da jeg var "hjemmom" i sommer var jeg på en restaurant oppe ved Jernbanen, rett over gata for Kondomeriet :oops: DER var det go mat. Billig til restaurant å være. Betalte 400 kr. for to middager (voksne) med et par brus og 3-4 halvlitere til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...