Gå til innhold

Kriminelle familiemedlemmer


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym nå

Er det flere her som har nær familie som aldri slutter å skuffe? Har en bror som stadig gjør dumme ting. Han er ikke av de verste her i livet, men jeg blir så skuffet.

Har fått forelegg for hasj, greit nok, det var uflaks; de fleste blir ikke tatt. Men nå har han jammen meg kjøpt et dyrt kamera av en kriminell, og politiet kom og hentet han på jobben. Satt et døgn i varetekt.

Bryr seg ikke om familien, husker aldri bursdager og tenker kun på seg selv.

Skal han aldri lære? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kriminelle familiemedlemmer er det vel mange som har tenker jeg, og det er ikke så lett. Men det viktigeste er å huske på at selv om familiemedlemmet gjør det det gjør, så er det bare hans/hennes problem, og det er ingen grunn til at det skal gå ut over en selv. De fleste rundt en klarer nemlig å skille det, det er bare ikke alltid like lett og se det selv.

Selvfølgelig er det dumt når et nært familiemedlem gjør sånne ting, men det gjør det bare enda viktigere å huske på at det er han/ho selv som har valgt å leve livet sitt sånn, og det har ingenting med ditt liv og gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jepp...Har en far og en tante

som er alkoholikere,en onkel som er narkoman,bestemor som var pillemisbruker og et par andre tilfeller som ikke er verd å nevne !!! :kul:

Foruten dette,er resten veldig normal...har nesten ikke kontakt med noen av de galningene!!

Ikke noe å bry seg om!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...