Gå til innhold

Det blir fred i verden

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat det samme som menn må, de må jobbe for det. Og være villige til å ofre det som trengs.

Ja, selvsagt, men å være kvinne og komme i en maktposisjon er ikke akkurat piece of cake med den mannskulturen som dominerer. Det er menn som har lagt grunnlaget her, så jeg skjønner ikke helt hva du klager over? ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tror foroevrig ikke det blir fred i verden samme hvem som styrer.

Enig. Begge kjønn er egentlig like ille. Det ville ikke bli fred uansett.

Som noen har nevnt: Det er bare å se litt på den aggressiviteten enkelte viser i svarene sine på dette forumet...

Skrevet

Haha morsomt med kvinner som leker menn. Like morsomt som barn som prøver å sloss. Men kvinner er uansett mer aggressive enn menn, men samtidig er de så ufarlige at det spiller ingen rolle.

Husker en jente jeg gikk i klassen med på vgs. Hun hadde drevet med kampsport hele livet (3.plass i et eller annet NM) og trente styrke. Hun mente at det bare var samfunnet som hadde innbilt oss at kvinner var svakere enn menn. Morsomt da hun tapte så det suste i håndbak mot meg, og jeg er ganske pinglete til gutt å være. Hun begynte til og med å gråte.

Nei nei dere kvinner, prøv å forstå at dere aldri kommer til å bli menn. Dere skal drikke caputino og drit og prate om deres "stolte" kvinnelighet. Ikke leke matcho menn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...