Anglofil Skrevet 10. november 2009 #21 Skrevet 10. november 2009 Akkurat det samme som menn må, de må jobbe for det. Og være villige til å ofre det som trengs. Ja, selvsagt, men å være kvinne og komme i en maktposisjon er ikke akkurat piece of cake med den mannskulturen som dominerer. Det er menn som har lagt grunnlaget her, så jeg skjønner ikke helt hva du klager over? Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #22 Skrevet 12. november 2009 Jeg tror foroevrig ikke det blir fred i verden samme hvem som styrer. Enig. Begge kjønn er egentlig like ille. Det ville ikke bli fred uansett. Som noen har nevnt: Det er bare å se litt på den aggressiviteten enkelte viser i svarene sine på dette forumet...
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #23 Skrevet 12. november 2009 Haha morsomt med kvinner som leker menn. Like morsomt som barn som prøver å sloss. Men kvinner er uansett mer aggressive enn menn, men samtidig er de så ufarlige at det spiller ingen rolle. Husker en jente jeg gikk i klassen med på vgs. Hun hadde drevet med kampsport hele livet (3.plass i et eller annet NM) og trente styrke. Hun mente at det bare var samfunnet som hadde innbilt oss at kvinner var svakere enn menn. Morsomt da hun tapte så det suste i håndbak mot meg, og jeg er ganske pinglete til gutt å være. Hun begynte til og med å gråte. Nei nei dere kvinner, prøv å forstå at dere aldri kommer til å bli menn. Dere skal drikke caputino og drit og prate om deres "stolte" kvinnelighet. Ikke leke matcho menn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå