Gå til innhold

hva er verst/best med kvinner?

Gjest BettyBoop

Anbefalte innlegg

Tja, på den annen side ville kvinner måttet blitt enda mer lik mannfolk uten kjønnskvotering. Er det ønskelig? Ikke i min verden.

Og er det noe det er nok av, så er det udugelige menn i styrer og ledelse rundt omkring - det skal du ikke tvile på.

Det stemmer nok det ja, men det er ikke det faktum at de er menn som gjør dem udugelige.

Og som jeg sa istad, hvorvidt kvinner har blitt mer lik menn, er tett knyttet opp til hva som regnes som passende kvinneatferd, og ut fra hva jeg har lest av dine meninger tidligere om dette temaet, så er vi ikke helt enig der gitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det stemmer nok det ja, men det er ikke det faktum at de er menn som gjør dem udugelige.

Og som jeg sa istad, hvorvidt kvinner har blitt mer lik menn, er tett knyttet opp til hva som regnes som passende kvinneatferd, og ut fra hva jeg har lest av dine meninger tidligere om dette temaet, så er vi ikke helt enig der gitt. :)

Hvilke spesifikke meninger om passende kvinneatferd er du ikke enig med meg i da?

Forøvrig kommer de fleste i styrer og ledelse fra en eller annen "gutteklubb Grei". Det er egentlig intet annet/bedre enn kjønnskvotering.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Herlighet da! hehe Bare de er nyvaskede og velholdte så ser jeg ingenting stygt eller problemer med (normale) tær :)

det er tånegler som er det verste. ikke alle som har perfekte tånegler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Tja, på den annen side ville kvinner måttet blitt enda mer lik mannfolk uten kjønnskvotering. Er det ønskelig? Ikke i min verden.

Og er det noe det er nok av, så er det udugelige menn i styrer og ledelse rundt omkring - det skal du ikke tvile på.

hvorfor må vi bli mer lik mannfolk uten kjønnskvotering? en kvinne som er fullt ut kvinne kan fint klare å få en toppstilling uten å måtte oppføre seg som en mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er tånegler som er det verste. ikke alle som har perfekte tånegler

Tja, det hjelper vel alltid å ha på litt negllakk (på damer selvfølgelig da) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor må vi bli mer lik mannfolk uten kjønnskvotering? en kvinne som er fullt ut kvinne kan fint klare å få en toppstilling uten å måtte oppføre seg som en mann

Som sagt, veldig mye av styreverv og lederstillinger går via såkalte "gutteklubber". Er man ikke med i det gode selskapet der så har man egentlig liten eller ingen sjanse. Samtidig er det nødvendig å være et konkurransemenneske og relativt aggressiv/kynisk for å klatre i ledelsehierarkiene. Dette er typiske mannlige egenskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Som sagt, veldig mye av styreverv og lederstillinger går via såkalte "gutteklubber". Er man ikke med i det gode selskapet der så har man egentlig liten eller ingen sjanse. Samtidig er det nødvendig å være et konkurransemenneske og relativt aggressiv/kynisk for å klatre i ledelsehierarkiene. Dette er typiske mannlige egenskaper.

nei det synes jeg ikke bare er en mannlig egenskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best er vel det meste, den fasinerende kompliserte kroppen og sinnet deres.

Verste må vel være deres eget syn på seg selv og all drama de klarer å lage eller delta i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det synes jeg ikke bare er en mannlig egenskap

Det er en typisk mannlig egenskap som dessverre har blitt mer vanlig hos kvinner pga likestillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*

Jeg svarer spm. som var utropt fra ts på starten av innlegget, har ikke lest hele tråden:

Det beste med damer? Den trange, gode, varme og deilige musa som vi kan varme snekker'n vår i av og til, samt god kos!.

Det verste med damer? All tankelesinga som de forlanger at vi skal være i stand til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann44_*
Det som irriterer meg med kvinner akkurat nå er de som ler/gapskratter altfor høyt, de som bruker altfor mye parfyme, de som klamper rundt i bråkende sko/støvletter inne, og de som ikke har vett nok til å ta telefonen eller bare legger på!

Veeel...hadde planer om å lese hele tråden men stoppet litt på denne, så det jeg skriver kan godt være skrevet av andre her. For min del er det omvendt; Jenter "tar" tlf alt for mye!! De ringer alt for mye, og de forventer at jeg skal ringe, alt for mye! Det gjelder IKKE en bestemt kvinne, men alle jeg har vært borti...nesten...I tillegg liker jeg å lukte en kvinne i rommet, så parfyme er bra, så lenge det er en eksklusiv lukt som faktisk passer dama, og så lenge det ikke er noe som helst som minner om Musk (fysj for en lukt!)

Jeg digger også høye hæler som klikker på parketten, så alt i alt burde vi kanskje bytte damer Steinar hehe.

Skal prøve å være litt original også, ikke bare henge meg på Steinar40 her....La-meg-se......:

Elsker med kvinner:

-De myke formene (ergo er en kvinne uten former helt uinteressant)

-Rumpa, jeg kan kose leeeenge med en kvinnerumpe

-at de ler når de er nervøse, og gråter når de er glade

-at en kvinnes hjerne ofte er kompatibel med min; hun tenker på ting jeg ikke tenker på (eks.vis alt av detaljer og planlegging)

-at hun alltid vet hvor alt er i huset (dette gjelder til og med min 9 år gamle datter!!)

-når en kvinne ser på meg som om jeg er den mest sexy mannen i universet

-at hun leser tankene mine

Hater med kvinner

-at de lager problemer utav omtrent alt mulig jeg aldri trodde det var mulig å lage problemer av

-at deres egen mor nærmest er en allvitende guru-gudinne og min mor er et gammelt, dominerende hespetre

Dett va dett !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg liker jeg å lukte en kvinne i rommet, så parfyme er bra, så lenge det er en eksklusiv lukt som faktisk passer dama, og så lenge det ikke er noe som helst som minner om Musk (fysj for en lukt!)

Har du fått inn et kvinnemenneske på kontoret noen gang når du må lufte i en halvtime etterpå for å få vekk det verste av parfymelukta? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
Veeel...hadde planer om å lese hele tråden men stoppet litt på denne, så det jeg skriver kan godt være skrevet av andre her. For min del er det omvendt; Jenter "tar" tlf alt for mye!! De ringer alt for mye, og de forventer at jeg skal ringe, alt for mye! Det gjelder IKKE en bestemt kvinne, men alle jeg har vært borti...nesten...I tillegg liker jeg å lukte en kvinne i rommet, så parfyme er bra, så lenge det er en eksklusiv lukt som faktisk passer dama, og så lenge det ikke er noe som helst som minner om Musk (fysj for en lukt!)

Jeg digger også høye hæler som klikker på parketten, så alt i alt burde vi kanskje bytte damer Steinar hehe.

Skal prøve å være litt original også, ikke bare henge meg på Steinar40 her....La-meg-se......:

Elsker med kvinner:

-De myke formene (ergo er en kvinne uten former helt uinteressant)

-Rumpa, jeg kan kose leeeenge med en kvinnerumpe

-at de ler når de er nervøse, og gråter når de er glade

-at en kvinnes hjerne ofte er kompatibel med min; hun tenker på ting jeg ikke tenker på (eks.vis alt av detaljer og planlegging)

-at hun alltid vet hvor alt er i huset (dette gjelder til og med min 9 år gamle datter!!)

-når en kvinne ser på meg som om jeg er den mest sexy mannen i universet

-at hun leser tankene mine

Hater med kvinner

-at de lager problemer utav omtrent alt mulig jeg aldri trodde det var mulig å lage problemer av

-at deres egen mor nærmest er en allvitende guru-gudinne og min mor er et gammelt, dominerende hespetre

Dett va dett !

Tror bare jeg slenger meg på denne jeg, gitt. Kanskje med unntak av hva jeg ikke liker med kvinner: Når mange av dem passerer 35 så blir de så løse i fisken at man nærmest kan snu huden på ryggen 180 grader rundt. Det er skikkelig avtenning. Hjelper ikke å være slank om du ikke er fast i fisken, det er bare ekkelt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨Det problemet har ikke vi. Vi begge ELSKER ny mat og GOD mat. Så jeg styrer på gjerne i to-tre timer for å lage noe ekstra til gubben (og meg selv ;)).

Meeeen kjenner mange damer som er kresne, og det haaater jeg. Da gidd jeg ikke lage noe ekstra godt.

Når jeg har venner på besøk som snur på alt som ligger på fatet.

En annen ting som irriterer meg!

Mange kvinner er så forbannet kresne når det gjelder mat - herregud altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker en mann som sa til meg en gang: Om fitta hadde fått bein å gå på, så hadde det vært det støggeste krypet i verden. Han hatet synet av kvinnelige kjønnsorgan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gutt_*
Husker en mann som sa til meg en gang: Om fitta hadde fått bein å gå på, så hadde det vært det støggeste krypet i verden. Han hatet synet av kvinnelige kjønnsorgan.

Han er ikke alene, dere ser faktisk ganske jævlige ut der nede, iallfall de fleste av dere. Noen har pene stramme lepper som gjør at man ikke titter rett inn i noe som ser ut som et dårlig kirurghåndverk, men det er så absolutt unntakene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
¨Det problemet har ikke vi. Vi begge ELSKER ny mat og GOD mat. Så jeg styrer på gjerne i to-tre timer for å lage noe ekstra til gubben (og meg selv ;)).

Meeeen kjenner mange damer som er kresne, og det haaater jeg. Da gidd jeg ikke lage noe ekstra godt.

Når jeg har venner på besøk som snur på alt som ligger på fatet.

vet om mange gutter som er like kresne på mat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

jøss. homo han eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...