Phaedra Skrevet 8. november 2009 #61 Del Skrevet 8. november 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Phaedra, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 8. november 2009 #62 Del Skrevet 8. november 2009 Noen ganger får man prate selv om man ikke vil. Ellers er man ego. ja da kan vi si at det er et negativt trekk BÅDE hos menn og kvinner. vi har evne til å være ego (men ikke bli stalkeraktig og ring henne helle tiden da blir hun redd deg og tror du er psycho og da vil hun iallefall IKKE prate). har opplevd en mann som drev på og ringte sånn. ble liiivredd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 8. november 2009 #63 Del Skrevet 8. november 2009 ok positive ting med kvinner: gøy å shoppe sammen med, og man kan snakke om alt mulig med hverandre negative ting: noen jenter som man tror man kan betro seg til og som later som de er din beste venninne, for så å når du snur ryggen til, begynner å baksnakke og snakke dritt, og fortelle andre hva du har betrodd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. november 2009 #64 Del Skrevet 9. november 2009 Nå handlet denne tråden om kvinner... Og mannepupper er ikke i nærheten av å være så flotte som kvinnepupper. Kvinner har pupper Det er deres beste side Nettopp,og da skjønner jeg ikke hvorfor jeg er singel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #65 Del Skrevet 9. november 2009 Nettopp,og da skjønner jeg ikke hvorfor jeg er singel! Skal kanskje litt mer til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. november 2009 #66 Del Skrevet 9. november 2009 Skal kanskje litt mer til... Hva? Jammen, BrutalMann sier jo at det er alt som trengs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. november 2009 #67 Del Skrevet 9. november 2009 De har pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. november 2009 #68 Del Skrevet 9. november 2009 Hva? Jammen, BrutalMann sier jo at det er alt som trengs! Ja, pupper er (vanligvis) 2 fordeler som de fleste kvinner har. Men det er ikke nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. november 2009 #69 Del Skrevet 9. november 2009 ja da kan vi si at det er et negativt trekk BÅDE hos menn og kvinner. vi har evne til å være ego (men ikke bli stalkeraktig og ring henne helle tiden da blir hun redd deg og tror du er psycho og da vil hun iallefall IKKE prate). har opplevd en mann som drev på og ringte sånn. ble liiivredd Nei, herregud - sånn er jeg i hvert fall ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. november 2009 #70 Del Skrevet 9. november 2009 ok positive ting med kvinner: gøy å shoppe sammen med, og man kan snakke om alt mulig med hverandre negative ting: noen jenter som man tror man kan betro seg til og som later som de er din beste venninne, for så å når du snur ryggen til, begynner å baksnakke og snakke dritt, og fortelle andre hva du har betrodd Simple folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. november 2009 #71 Del Skrevet 9. november 2009 Ja, pupper er (vanligvis) 2 fordeler som de fleste kvinner har. Men det er ikke nok. Hva mener du? Selvsagt er pupper nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. november 2009 #72 Del Skrevet 9. november 2009 Hva mener du? Selvsagt er pupper nok! Ikke i mine øyne. Når jeg ser ei kvinne som åpenbart har 2 pupper, så medfører faktisk ikke det automatisk at jeg ønsker å gifte meg med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 9. november 2009 #73 Del Skrevet 9. november 2009 Beste sider ved kvinner - Det er ingen andre enn mine venninner jeg kan få totalt latterkick med, hvor alt man sier eller gjør bare er ufattelig morsomt - Man kan ha jentekvelder, diskutere de heiteste skuespillerne, spise usannsynlige mengder med smågodt og bare snakke ut i morgentimene - Evnen til å forstå hverandre 100% (gjelder selvfølgelig ikke alle og enhver, men nå er jo dette en meget generell tråd) - For meg, som er kvinne selv, er det å ha andre kvinnelige relasjoner kjempeviktig, og fyller et behov hos meg som menn aldri kan fylle Verste sidene - Garantert den evige intrigegenen som det virker som om 90% av alle kvinner er utstyrt med (Jeg er selvfølgelig en del av de resterende 10 % ) - Hevngjerrighet. - Evnen til å dolke hverandre i ryggen og fryse hverandre ut for bagateller - At mange kvinner ikke klarer, om det sto om døden, å holde på en hemmelighet -SLADRING Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 9. november 2009 #74 Del Skrevet 9. november 2009 Simple folk. alle jenter er jo ikke som sistnevnte. NOEN er sånn. stort sett er jenter bra å betro seg til og forteller det ikke videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 9. november 2009 #75 Del Skrevet 9. november 2009 Ja, pupper er (vanligvis) 2 fordeler som de fleste kvinner har. Men det er ikke nok. nå handler ikke denne tråden om hvilke kvaliteter som er nok. bare om det som er negativt og positivt. men det er litt drøyt å si at pupper er den eneste kvaliteten vi trenger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 9. november 2009 #76 Del Skrevet 9. november 2009 Beste sider ved kvinner - Det er ingen andre enn mine venninner jeg kan få totalt latterkick med, hvor alt man sier eller gjør bare er ufattelig morsomt - Man kan ha jentekvelder, diskutere de heiteste skuespillerne, spise usannsynlige mengder med smågodt og bare snakke ut i morgentimene - Evnen til å forstå hverandre 100% (gjelder selvfølgelig ikke alle og enhver, men nå er jo dette en meget generell tråd) - For meg, som er kvinne selv, er det å ha andre kvinnelige relasjoner kjempeviktig, og fyller et behov hos meg som menn aldri kan fylle Verste sidene - Garantert den evige intrigegenen som det virker som om 90% av alle kvinner er utstyrt med (Jeg er selvfølgelig en del av de resterende 10 % ) - Hevngjerrighet. - Evnen til å dolke hverandre i ryggen og fryse hverandre ut for bagateller - At mange kvinner ikke klarer, om det sto om døden, å holde på en hemmelighet -SLADRING enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 9. november 2009 #77 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg synes også at det er litt trist at ingen av mennene her makter å komme med noe positivt om kvinner. Mener dere virkelig at vi er så fæle at det eneste positive med kvinner er et par med pupper? (dette er vel mer rettet mot Brutal Mann enn noen andre, siden jeg har et inntrykk av at det er BMs generelle oppfatning av kvinner, etter hva jeg har lest av hans innlegg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 9. november 2009 #78 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg synes også at det er litt trist at ingen av mennene her makter å komme med noe positivt om kvinner. Mener dere virkelig at vi er så fæle at det eneste positive med kvinner er et par med pupper? (dette er vel mer rettet mot Brutal Mann enn noen andre, siden jeg har et inntrykk av at det er BMs generelle oppfatning av kvinner, etter hva jeg har lest av hans innlegg) ja enig savner positive ting her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. november 2009 #79 Del Skrevet 9. november 2009 ja enig savner positive ting her Kvinner som er snille med meg - det er positivt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. november 2009 #80 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg mener bestemt jeg taler for både meg selv og BrutalMann her: http://no.wikipedia.org/wiki/Ironi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå