Gå til innhold

hva er verst/best med kvinner?

Gjest BettyBoop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bianca26
Noen ganger får man prate selv om man ikke vil. Ellers er man ego.

ja da kan vi si at det er et negativt trekk BÅDE hos menn og kvinner. vi har evne til å være ego (men ikke bli stalkeraktig og ring henne helle tiden da blir hun redd deg og tror du er psycho og da vil hun iallefall IKKE prate). har opplevd en mann som drev på og ringte sånn. ble liiivredd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

ok positive ting med kvinner: gøy å shoppe sammen med, og man kan snakke om alt mulig med hverandre

negative ting: noen jenter som man tror man kan betro seg til og som later som de er din beste venninne, for så å når du snur ryggen til, begynner å baksnakke og snakke dritt, og fortelle andre hva du har betrodd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå handlet denne tråden om kvinner... Og mannepupper er ikke i nærheten av å være så flotte som kvinnepupper. Kvinner har pupper :cool: Det er deres beste side :cool:

Nettopp,og da skjønner jeg ikke hvorfor jeg er singel! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva? :overrasket:

Jammen, BrutalMann sier jo at det er alt som trengs!

Ja, pupper er (vanligvis) 2 fordeler som de fleste kvinner har.

Men det er ikke nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da kan vi si at det er et negativt trekk BÅDE hos menn og kvinner. vi har evne til å være ego (men ikke bli stalkeraktig og ring henne helle tiden da blir hun redd deg og tror du er psycho og da vil hun iallefall IKKE prate). har opplevd en mann som drev på og ringte sånn. ble liiivredd

Nei, herregud - sånn er jeg i hvert fall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok positive ting med kvinner: gøy å shoppe sammen med, og man kan snakke om alt mulig med hverandre

negative ting: noen jenter som man tror man kan betro seg til og som later som de er din beste venninne, for så å når du snur ryggen til, begynner å baksnakke og snakke dritt, og fortelle andre hva du har betrodd

Simple folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Selvsagt er pupper nok!

Ikke i mine øyne. Når jeg ser ei kvinne som åpenbart har 2 pupper, så medfører faktisk ikke det automatisk at jeg ønsker å gifte meg med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste sider ved kvinner

- Det er ingen andre enn mine venninner jeg kan få totalt latterkick med, hvor alt man sier eller gjør bare er ufattelig morsomt

- Man kan ha jentekvelder, diskutere de heiteste skuespillerne, spise usannsynlige mengder med smågodt og bare snakke ut i morgentimene

- Evnen til å forstå hverandre 100% (gjelder selvfølgelig ikke alle og enhver, men nå er jo dette en meget generell tråd)

- For meg, som er kvinne selv, er det å ha andre kvinnelige relasjoner kjempeviktig, og fyller et behov hos meg som menn aldri kan fylle

Verste sidene

- Garantert den evige intrigegenen som det virker som om 90% av alle kvinner er utstyrt med (Jeg er selvfølgelig en del av de resterende 10 % :fnise: )

- Hevngjerrighet.

- Evnen til å dolke hverandre i ryggen og fryse hverandre ut for bagateller

- At mange kvinner ikke klarer, om det sto om døden, å holde på en hemmelighet

-SLADRING

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca26
Simple folk.

alle jenter er jo ikke som sistnevnte. NOEN er sånn. stort sett er jenter bra å betro seg til og forteller det ikke videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Ja, pupper er (vanligvis) 2 fordeler som de fleste kvinner har.

Men det er ikke nok.

nå handler ikke denne tråden om hvilke kvaliteter som er nok. bare om det som er negativt og positivt. men det er litt drøyt å si at pupper er den eneste kvaliteten vi trenger hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Beste sider ved kvinner

- Det er ingen andre enn mine venninner jeg kan få totalt latterkick med, hvor alt man sier eller gjør bare er ufattelig morsomt

- Man kan ha jentekvelder, diskutere de heiteste skuespillerne, spise usannsynlige mengder med smågodt og bare snakke ut i morgentimene

- Evnen til å forstå hverandre 100% (gjelder selvfølgelig ikke alle og enhver, men nå er jo dette en meget generell tråd)

- For meg, som er kvinne selv, er det å ha andre kvinnelige relasjoner kjempeviktig, og fyller et behov hos meg som menn aldri kan fylle

Verste sidene

- Garantert den evige intrigegenen som det virker som om 90% av alle kvinner er utstyrt med (Jeg er selvfølgelig en del av de resterende 10 % :fnise: )

- Hevngjerrighet.

- Evnen til å dolke hverandre i ryggen og fryse hverandre ut for bagateller

- At mange kvinner ikke klarer, om det sto om døden, å holde på en hemmelighet

-SLADRING

enig med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også at det er litt trist at ingen av mennene her makter å komme med noe positivt om kvinner. Mener dere virkelig at vi er så fæle at det eneste positive med kvinner er et par med pupper? (dette er vel mer rettet mot Brutal Mann enn noen andre, siden jeg har et inntrykk av at det er BMs generelle oppfatning av kvinner, etter hva jeg har lest av hans innlegg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Jeg synes også at det er litt trist at ingen av mennene her makter å komme med noe positivt om kvinner. Mener dere virkelig at vi er så fæle at det eneste positive med kvinner er et par med pupper? (dette er vel mer rettet mot Brutal Mann enn noen andre, siden jeg har et inntrykk av at det er BMs generelle oppfatning av kvinner, etter hva jeg har lest av hans innlegg)

ja enig savner positive ting her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...