Wiggins Skrevet 10. november 2009 #101 Del Skrevet 10. november 2009 nå er det laget to tråder som går ut på at folk skal ramse opp det som er verst/best med menn, nå lager jeg en om kvinner bare av ren nysgjerrighet, så knock yourselves out. hva er verst/best med oss kvinner? Det er ofte lettere å si hva man ikke liker ved noe enn hva man liker, men jeg skal gjøre et iherdig forsøk på å finne mange ting jeg liker: Best: Runde former, lyse vakre stemmer, at dere er flinke til å gi omsorg, at dere kan å pynte dere. Verst: At dere tror menn må minnes på alt mulig, f. eks. at når han skal en tur til byen så spør dere "Har du husket lommeboka?", og mer irriterende ting som vitner om total mangel på tiltro til at vi menn faktisk er funksjonelle mennesker. Hvis han nå skulle ha glemt lommeboka så er det bedre at han oppdager det selv, lekser man lærer på den harde måten virker alltid best. Flere ting: At dere stiller spørsmål som "synes du jeg har lagt på meg?"; det er umulig for oss menn å svare på slike spørsmål uten at det blir feil. Og til sist: At dere bruker så ="#)(%/("#)/%"#¤(/ lang tid på å pynte dere. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. november 2009 #102 Del Skrevet 10. november 2009 Nei, you tell me. Helt ærlig så vet jeg ikke. Så lenge det er fiksjon og ikke noe jeg er en del av selv, så er det et tidsfordriv rett og slett. Intriger i virkeligheten syns jeg ikke så mye om, og de gangene jeg blir (ufrivillig) dratt inn i en intrige så kan jeg virkelig ikke fordra det. Virkelighetsflukt da kanskje? Vi trenger ikke jobbe hardt nok for å overleve lenger og har for mye fritid tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Espen_* Skrevet 10. november 2009 #103 Del Skrevet 10. november 2009 Beste med dama: Stønninga og skrikinga under knullinga Verste med dama: grininga og sutringa under mensenperiode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #104 Del Skrevet 10. november 2009 Verste med dama: grininga og sutringa under mensenperiode Det å ha mensen er det verste med å være kvinne og. Husk, vi valgte det ikke selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 10. november 2009 #105 Del Skrevet 10. november 2009 Virkelighetsflukt da kanskje? Vi trenger ikke jobbe hardt nok for å overleve lenger og har for mye fritid tenker jeg. er detnoe galt med litt virkelighetsflukt av og til? bra måte å koble av fra stresset i hverdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 10. november 2009 #106 Del Skrevet 10. november 2009 Det er ofte lettere å si hva man ikke liker ved noe enn hva man liker, men jeg skal gjøre et iherdig forsøk på å finne mange ting jeg liker: Best: Runde former, lyse vakre stemmer, at dere er flinke til å gi omsorg, at dere kan å pynte dere. Verst: At dere tror menn må minnes på alt mulig, f. eks. at når han skal en tur til byen så spør dere "Har du husket lommeboka?", og mer irriterende ting som vitner om total mangel på tiltro til at vi menn faktisk er funksjonelle mennesker. Hvis han nå skulle ha glemt lommeboka så er det bedre at han oppdager det selv, lekser man lærer på den harde måten virker alltid best. Flere ting: At dere stiller spørsmål som "synes du jeg har lagt på meg?"; det er umulig for oss menn å svare på slike spørsmål uten at det blir feil. Og til sist: At dere bruker så ="#)(%/("#)/%"#¤(/ lang tid på å pynte dere. :gjeiper: hey nå var du selvmotsigende du sa det var positivt at vi var flinke å pynte oss og samtidig klager du for at vi bruker for lang tid på det. hmm og om vi minner dere på om det med lommeboka er det fordi vi bryr oss om dere. vi gjør det ikke fordi vi ikke har tiltro eller for å være slemme eller irriterende. tenk om du hadde glemt lommeboka. tenk så takknemlig du blir neste gang du blir minnet på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. november 2009 #107 Del Skrevet 10. november 2009 er detnoe galt med litt virkelighetsflukt av og til? bra måte å koble av fra stresset i hverdagen Joda, greit nok det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. november 2009 #108 Del Skrevet 10. november 2009 hey nå var du selvmotsigende du sa det var positivt at vi var flinke å pynte oss og samtidig klager du for at vi bruker for lang tid på det. hmm og om vi minner dere på om det med lommeboka er det fordi vi bryr oss om dere. vi gjør det ikke fordi vi ikke har tiltro eller for å være slemme eller irriterende. tenk om du hadde glemt lommeboka. tenk så takknemlig du blir neste gang du blir minnet på den Grunnen til at kvinner minner mannen på å ta med lommeboka er fordi dere ønsker at mannen skal betale for shoppinga deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 10. november 2009 #109 Del Skrevet 10. november 2009 Grunnen til at kvinner minner mannen på å ta med lommeboka er fordi dere ønsker at mannen skal betale for shoppinga deres. er det slett ikke. jeg tar ikke typen med på klesshopping engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. november 2009 #110 Del Skrevet 10. november 2009 er det slett ikke. jeg tar ikke typen med på klesshopping engang Så du tar da altså bare med lommeboka hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 10. november 2009 #111 Del Skrevet 10. november 2009 Manneinfluensa er farlige saker ja, det må taes på alvor... Risikogruppen er menn i alder fra 10 til 114 år. Symptomer er hoste, feber og "nær-døden" opplevelse. Botemidler er mye omsorg, øl/whiskey (ikke til de under 18-20 - da er det varm melk) og fotball på tven (som forøvrig må flyttes inn på soverommet). Intriger er vel en av de 5 elementene kvinner trenger for å overleve Øl/Whiskey er medisin mot det aller meste har jeg funnet ut. Jeg har inntrykk av at manneinfluensaen, den blir farligere jo eldre mannen blir, og jo eldre mannen blir, jo mer botemidler trenger dere. Har jeg rett eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 10. november 2009 #112 Del Skrevet 10. november 2009 Virkelighetsflukt da kanskje? Vi trenger ikke jobbe hardt nok for å overleve lenger og har for mye fritid tenker jeg. Virkelighetsflukt stemmer nok ganske godt tror jeg, men jeg har definitivt ikke for mye fritid. Jeg jobber ganske mye i tillegg til studier, og derfor blir det en kjærkommen tid med for meg selv når jeg kan sette meg ned å rømme inn i tv virkeligheten for en liten stund. Angående det å ta med typen på shopping for å la han betale, så kommer det ikke på tale. Jeg shopper heller alene, for mine egne opptjente penger, framfor å ha med en kjæreste som ikke trives for fem flate øre, og heller går rundt og uffer og stønner fordi han kjeder seg sånn Dessuten er det mye mer tilfredsstillende å kjøpe den kjolen eller det paret med sko for mine egne penger, enten jeg har spart til akkurat det antrekket eller har tjent nok akkurat den måneden til å ta meg råd til det. Føler jeg fortjener det mer da enn når jeg bare drar kortet til kjæresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. november 2009 #113 Del Skrevet 10. november 2009 Øl/Whiskey er medisin mot det aller meste har jeg funnet ut. Jeg har inntrykk av at manneinfluensaen, den blir farligere jo eldre mannen blir, og jo eldre mannen blir, jo mer botemidler trenger dere. Har jeg rett eller? Kommer helt an på botemidlene. Er nok ikke øl og whisky så mye i mitt tilfelle gitt. Foretrekker da heller Ibux hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tempus Fugit Skrevet 10. november 2009 #114 Del Skrevet 10. november 2009 Øl/Whiskey er medisin mot det aller meste har jeg funnet ut. Jeg har inntrykk av at manneinfluensaen, den blir farligere jo eldre mannen blir, og jo eldre mannen blir, jo mer botemidler trenger dere. Har jeg rett eller? Uten at jeg skal pårope meg den største livserfaring, men merker at manneinfluensaen blir sterkere og sterkere for hvert og, og da må jo botemidlene bli flere/sterkere og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiggins Skrevet 10. november 2009 #115 Del Skrevet 10. november 2009 Det å ha mensen er det verste med å være kvinne og. Husk, vi valgte det ikke selv. Jeg er glad jeg valgte rett jeg. hey nå var du selvmotsigende du sa det var positivt at vi var flinke å pynte oss og samtidig klager du for at vi bruker for lang tid på det. hmm og om vi minner dere på om det med lommeboka er det fordi vi bryr oss om dere. vi gjør det ikke fordi vi ikke har tiltro eller for å være slemme eller irriterende. tenk om du hadde glemt lommeboka. tenk så takknemlig du blir neste gang du blir minnet på den Selvmotsigelsen var høyst bevisst, det trodde jeg var tydelig. Lommeboka viser kanskje ikke helt hva jeg mener. Hvis jeg har tenkt å gjøre noe, og det forutsetter at jeg har gjort noen forberedelser, så gjør jeg disse forberedelsene. Det samme gjelder hvis en kvinne skal gjøre noe som forutsetter forberedelser, da gjør hun det, i hvertfall tiltror jeg henne evnen til det. Men uansett hvilket gjøremål det er snakk om så får jeg slike påminnelser som for meg virker grenseløst irriterende. Ellers glemmer jeg aldri lommeboka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 10. november 2009 #116 Del Skrevet 10. november 2009 Kommer helt an på botemidlene. Er nok ikke øl og whisky så mye i mitt tilfelle gitt. Foretrekker da heller Ibux hehe Må si meg enig der gitt, jeg snakket ikke så mye ut av egne preferanser. Men flere av bekjente bruker whiskey/jäger som medisin mot forkjølelse i hvertfall. Selv kan jeg ikke fordra noen av delene :gjeiper: Uten at jeg skal pårope meg den største livserfaring, men merker at manneinfluensaen blir sterkere og sterkere for hvert og, og da må jo botemidlene bli flere/sterkere og Hehe, stemmer. Godt mine observasjoner er korrekte :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #117 Del Skrevet 14. november 2009 Værste med jentar er usikkerheten og behovet for bekreftelser. Etter det kommer overtenkingen og dramaet dere ofte lager . Det beste er at dere er deilige, morsomme, støttende.Kunne ramsett opp en hau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #118 Del Skrevet 14. november 2009 Værste med jentar er usikkerheten og behovet for bekreftelser. Etter det kommer overtenkingen og dramaet dere ofte lager . Det beste er at dere er deilige, morsomme, støttende.Kunne ramsett opp en hau Hva er så galt med at vi er usikre og har behov for bekreftelse? Stakkars redde gutt.Og du sier vi er usikre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 14. november 2009 #119 Del Skrevet 14. november 2009 Hva er så galt med at vi er usikre og har behov for bekreftelse? Stakkars redde gutt.Og du sier vi er usikre Jeg kan faktisk forstå hvorfor dette er slitsomt. Det er ikke lett å måtte forklare for en person du er skikkelig glad i hvorfor du er så glad i denne personen nesten hver dag. Beklageligvis har det blitt slik for mange jenter (kanske for mannfolk også, hva vet jeg), og til og med jeg, som har en god "dæsj" med selvtillit når det gjelder alle andre aspekter ved livet, har skikkelig behov for bekreftelse i et forhold. Det er trist synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 14. november 2009 #120 Del Skrevet 14. november 2009 Verst: -Oppmerksomhetssyke -Drama -Tenking basert på følelser og ikke logikk (som gjør at hvis man "vinner" en diskusjon har man faen meg tapt likevel) Best: -Godt for øyet Stol ikke på noen som kan blø i en uke uten å dø av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå