Småkjekset Skrevet 26. juni 2012 #3501 Del Skrevet 26. juni 2012 Innom for å legge igjen et spor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. juni 2012 #3502 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Er det ikke litt rart at helsesøster anbefaler å heller gi han vann i stedet for melk? Altså, i den alderen der er det jo ikke uvanlig at de blir litt mer sulten og våkner mer på natten..her våknet han alt fra to til tre ganger fra fødsel og fram til nå. Sjeldent han våkner tre ganger nå da, men de nettene han våkner mer enn en gang for mat nå, så er det fordi jeg ikke har fått i han nok mat på dagen. Endret 28. juni 2012 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #3503 Del Skrevet 22. juli 2012 Hallo til de få som kanskje fremdeles stikker hodet innom her i ny og ne! En liten update - lillegutt har tatt helt av de siste par ukene! Utviklingen skyter virkelig fart nå. Han har begynt med lyder som "dædæ" og "baba", han har blitt SÅ flink til å stå - kan stå leeeeenge, bare mens vi holder han i henda for balanse, og han har skjønt rulling fra rygg til mage, og er helt villmann Føttene skal inn i munnen hele tida, og så er han så fornøyd med seg selv mens han driver med alt dette at han ligger og storgliser til oss, eller ler litt. I dag "byttet" vi nese, og det var super-gøy tydeligvis Og så gurgler han som en gal, og nå med masse spytt og - ikke fullt så kjekt En utrolig morsom periode vi er inne i nå - han er så med og aktiv, og så er det så stor stas for han når han får til noe nytt, at han er superblid hele tida. Døgnrytme har han plutselig fått og - sånn helt ut av det blå fant han ut at natta begynner kl 20, så da var det bare å legge han da gitt. Ulempen er at b-menneske-babyen også er borte, noe som passer b-menneske-moren særdeles dårlig. Men men, får vel bare legge meg før da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 22. juli 2012 #3504 Del Skrevet 22. juli 2012 Det er en deilig alder! Tenk at min "baby" straks er ett år! Hun løper nesten nå, og er kjempestødig Stort sett blid og fornøyd, men begynner å få vilje til de grader Så her prøver vi så godt vi kan å vere konsekvente så vi ikke lager oss merarbeid til senere En blir forresten vandt til å stå opp tidlig, rart det der! Jeg står opp uten å mukke, om klokken så bare er seks og det hadde jeg ALDRI sett for meg Men tar da gjerne en blind sammen med snupa senere Nyt dagene Ziamor, de flyr så altfor raskt forbi! :klemer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 23. juli 2012 #3505 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg vil heller ha tidlig kveld enn sen morgen, det hadde jeg aldri trodd før jeg fikk barn. At han er i seng til fast tid mens jeg fremdeles har noen timer igjen til å bruke som jeg vil, er gull verdt. Nå er jeg jo bortskjemt med en som er i seng 18.15 og står opp 7.30, men jeg tenkte det samme da vi var oppe klokken 6 hver morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 23. juli 2012 #3506 Del Skrevet 23. juli 2012 Innom og følger med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. juli 2012 #3507 Del Skrevet 29. juli 2012 Han er jo bare så knallskjønn! Håper dere har noen fantastiske sommerdager sammen, ser iallfall sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 4. august 2012 Forfatter #3508 Del Skrevet 4. august 2012 Takk, lollipop - du er så snill Alltid gode ord fra deg! Fantastisk å være så omtenksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 18. august 2012 #3509 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Hvordan går det med dere Ziamor? Har dere en fin sommer? Endret 18. august 2012 av Cherrytomat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. august 2012 #3510 Del Skrevet 29. august 2012 Tenk at den lille bebisen din allerede er over et halvt år! Gleder meg til å treffe dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 30. september 2012 #3511 Del Skrevet 30. september 2012 Hvordan går det med dere, Zia? Ser det er lenge siden du har skrevet her nå. Håper dere har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. oktober 2012 #3512 Del Skrevet 13. oktober 2012 Må ha deg på mine innlegg i tilfelle du skriver noe snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 20. november 2012 #3513 Del Skrevet 20. november 2012 Flere som har det hektisk skjønner jeg har nettopp så smått fått surret meg inn hit igjen.... Legger igjen litt spor, så jeg får med meg om du stikker innom håper alt er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 3. desember 2012 #3514 Del Skrevet 3. desember 2012 Bare innom med en jule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #3515 Del Skrevet 3. desember 2012 HEI!!!! Jeg har savnet dere Dagene her flyr unna, ikke fordi det er så travelt, men fordi vi koser oss i hjel!! Lillegutt er veldig snill (tror jeg, uten andre babyer å sammenligne med ), så synes over hodet ikke det er noe problem å ha en baby i hus. Selvsagt er det litt manko på søvn, og det er jo ikke like stas når man blir vekket i snitt 4 ganger hver natt, men det er en vanesak, og han blir jo stadig større, så det går seg til! Utviklingen går SÅ raskt! Han har for lengst reist seg opp, og har nå blitt ganske stødig, og kommer seg fra møbel til møbel i stående form. Det beste er å stå ved stuebordet å gnage på hjørnebeskytterne mens han ser Drømmehagen på TV Grøt og frukt er super-nam, middagsglass brekker vi oss av, men hjemmelaget middag går ned, dog i mikrobiter som han bruker minst 10 minutter på å tygge og svelge Han sier ikke noe enda, men tror han har prioritert motorikk fremfor det verbale, og uansett er han ikke gammel, så forventer ikke at han skal si så mye enda heller Mulig han sier "mamma" og "pappa" og "namnam". Men det kan jo og bare være en del av alle lydene han lager Men så til den egentlig grunnen til min store tilbakekomst *trommevirvel* Nei, jeg er ikke gravid igjen Men jeg håper å bli det veldig snart!! Vi er back in prøver-business! Regner med at det tar tid, så greit å begynne først som sist, men om det ikke tar tid, så er vi uansett overlykkelige for to tette. Jeg har hatt tanta på besøk to ganger, og med tydelige EL-tegn begge ganger. Underlig! Litt usikker på om jeg skal fortsette i denne boka eller begynne på ny bok - får tenke litt på det. Men enn så lenge er jeg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 3. desember 2012 #3516 Del Skrevet 3. desember 2012 Lykke til med prøving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. desember 2012 #3517 Del Skrevet 3. desember 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 3. desember 2012 #3518 Del Skrevet 3. desember 2012 Nei hva er det jeg ser?! så utrolig gøy ziamor! nå ble jeg ordentlig rørt her denne gangen skal det gå fort og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. desember 2012 #3519 Del Skrevet 3. desember 2012 Back in business Håper det går glatt denne gangen, så kan vi følge den trenden når frøkna her er litt eldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 3. desember 2012 #3520 Del Skrevet 3. desember 2012 Så koselig at du er tilbake, Zia! og så morsomt at dere også er prøvere igjen Merkes på det du skriver at gutten din og B er omtrent like gamle. Kjenner igjen mye av det du skriver i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå