Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise: Så bra at det gikk så fint å sette sprøyten selv da :) Jeg turte ikke gjøre det nemmelig, så måtte få hjelp :sjenert:

Krysser fingerne for at dette er syklusen der gullegget er :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo fått mannen til å gjøre det, men jeg er så kontrollfrik at jeg ikke tørr det heller :lol:

:ler: Akkurat som meg med EL-sprøyten det ;)

God å lese at det ikke var noe problem likevel :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tok en EL-test i dag, bare for å se hvordan de ser ut når de er positive! Artig opplevelse! Den ble ikke mer positiv enn jeg har hatt de et par ganger før, men det gikk jo mye raskere :hoppe:

Og for å ikke snakke om EL-slim da! Ekle detaljer følger; Stod opp i dag morges og gikk på toalettet, og da jeg tørket var det heeeelt glatt. Kikket på papiret, og ingen tvil! MASSE EL-slim. Tror aldri jeg har hatt noe så innlysende før. Det var liksom ingen tvil. :hoppe:

Vet ikke helt hvordan jeg skal tyde dette da. Det er jo bare at EL-sprøyten ser ut til å gjøre jobben, men hva sier dette om tidligere sykluser? :klø: Har jo hatt noen tegn, men på langt nær like sterke. Betyr det at jeg har hatt EL, men kanskje ikke så "god" EL som jeg får med sprøytehjelp? :vetikke:

Mystiske greier, men spennende å forske litt :fnise:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Halloen vennen! :klemmer:

Så spennende å lese her inne hos deg da! :hoppe::danse:

Er så godt å høre at kroppen din er på "bedringens vei" og at dere er godt på vei og får god hjelp! :hoppe::klemmer:

Krysser alt jeg har for løsning av superegg og full klaff for dere innen kort tid! :pls:

Sender samtidig alt jeg har av BABYSTØV siden det ser ut til at jeg rekker det alikevel! :nigo:

:strix:

:strix: :strix:

:strix: :strix: :strix:

:strix: :strix:

Og hurra hei og hopp for positiv EL test og EL-slim!!!!!!!!!!

.

Endret av Ruccola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er tøff som klarte å ta sprøyten uten hjelp av mannen :jepp: Jeg får bare panikk av tanken :daane:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender samtidig alt jeg har av BABYSTØV siden det ser ut til at jeg rekker det alikevel! :nigo:

Og hurra hei og hopp for positiv EL test og EL-slim!!!!!!!!!!

:klemmer: Velkommen tilbake Ruccola! Takk for babystøv - håper det gjør susen :pls:

EL-testen er litt misvisende, dessverre. Jeg tok nemlig EL-sprøyte på lørdag, og denne inneholder HCG. HCG gir jo utslag ikke bare på gravi-tester, men også på EL-tester. Så om jeg tar en gravitest nå, så vil den indikere at jeg er gravid. Derfor jeg tok en EL-test, bare for gøy, for å se hvordan det så ut :fnise: Vurderer å fyre av en gravitest i løpet av uka og da, før EL-sprøyten går helt ut av systemet :ler:

Du er tøff som klarte å ta sprøyten uten hjelp av mannen :jepp: Jeg får bare panikk av tanken :daane:

:fnise:

Neida, klarer jeg så klarer du! :klemmer: Det var virkelig helt sprøtt at jeg ikke kjente noen verdens ting. Legen sa på forhånd at om man kløp litt godt taki pølsa man setter sprøyten i, så gjør klypinga mer vondt enn sprøyten. Kanskje det var derfor jeg ikke hadde vondt, fordi jeg i nervøsitet kloret meg fast til bilringen :ler:

Forøvrig er det ingen markert tempøkning i dag heller, men det er som forventet. I morgen derimot må det være et temphopp. Hvis ikke har ikke ting virket som de skal :snurt: Så med andre ord skal egget altså løsne i dag! Kanskje akkurat NÅ? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med så tydelige tegn på at eggløsning er her da :strix: Håper du har fått et lite temphopp i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Tempen i dag lurte meg! Våknet litt før tempetid, og tok temp da, i tilfelle jeg ikke skulle sovne igjen til tempetid. Tempen var da lav. Sovnet og tempet igjen 30 min senere, til vanlig tid. Da var tempen plutselig høy :vetikke:

Så jeg må leve i uvisshet helt til i morgen ser det ut til.

Flyr på badet ca hvert 20 minutt nå da, for å sjekke ettermiddagstemp :lol: Den er veldig høy, men mistenker at det kan være feber pga en infeksjon jeg får antibiotike for :vetikke: Spennende er det iallfall :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at ikke-tempere synes det høres slitsomt ut! :fnise:

:ler: Ja, det var kanskje ikke den beste reklamen :ler:

Men kjekt å bli kjent med syklusen sin på den måten da! Sist gang jeg hadde en normal syklus kunne jeg "spå" at mensen kom i løpet av dagen - tror mannen ble imponert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:ler: Ja, det var kanskje ikke den beste reklamen :ler:

Men kjekt å bli kjent med syklusen sin på den måten da! Sist gang jeg hadde en normal syklus kunne jeg "spå" at mensen kom i løpet av dagen - tror mannen ble imponert :ler:

Ja, det er jo veldig gøy å kjenne kroppen så godt at man vet når ting skjer! Veldig OK å kunne forutse når mensen kommer, ihvertfall for de som styrtblør!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble Fertility Friend og jeg enige - jeg er (forhåpentligvis :pls:) 5 DPO i dag! Tanta dukker nok opp neste helg, om hun har tenkt til å beære meg med sitt nærvær denne gangen også.

Så kryss alt dere kan for at neste helg blir UTEN tantebesøk, og at vi kan få en fin nyttårsgave 2012 :)

:vinke:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg blir smårar av denne symptom-jakten! :bond:

I det ene øyeblikket finner jeg SELVESTE symptomet, men så i neste øyeblikk punkterer alt i det jeg oppdager at dette symptomet har jeg jammen meg hatt i en eller flere sykluser før også, og de gikk jo så fantastisk :roll:

Tror jeg har klemt på meg vonde pupper nettopp i jakten på å kjenne etter om de har vært det snev ømme :sprettoy:

Og gud vet hvor mange ganger jeg har lest diverse symptom-tråder, men bare for å konkludere med det samme hver gang: ALT og INGENTING er jo symptomer! Noen merker absolutt nada, mens andre får en haug symptomer. Med andre ord kan man aldri vite! Det er bare en ting å gjøre, nemlig å vente til IKM.

Så slo jeg meg til ro med dette da...

Neida, det gjorde jeg ikke vet dere, for en time etter, så kjennte jeg noe annet rart, og da MÅ jeg jo sjekke det symptomet også, for kanskje DET kan være selveste symptomet? :scorpis:

Argh, jeg blir gaaaaal - kan ikke bare noen trykke på forward-knappen og spole meg frem til den dagen da jeg blir gravid? :rolleyes:

:balltre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ruccola

Å Ziamor :kose:

Skjønner deg så inderlig godt! Men du har så mye godt i vente, og jeg vet at det er tøft å måtte veeeeente - men din dag kommer!!!!! :jepp:

Pass på å fyll dagene dine med mye gjøremål, aktiviteter og besøk, så skal du se at dagene flyr litt raskere :klemmer:

Og mens du venter, så kommer et LASS med babystøv som er SINNSYKT smittsomt så bruk det godt!!! :klemmer:

:strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ruccula sier; lass på med all slags aktivitet som kan få deg til å glemme symtomjakt, tenkning og analyse :ler:

Håper det sitter noe der..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla Bølla :fnise:

Sorry, jeg fikk ikke svart. Var ute på kveldstur i "stormen" med en sutrete M. Regna med du bare hadde kommet borti en tast. Jeg står nemlig ofte sist i folks telefonliste, så har skjedd før dette. Men det kunne jo hende det var noe. At du befant deg i nærheten f.eks :jepp: . Etter å ha ringt første gang, så jeg at det stor "i samtale" da jeg la på. Tenkte da at jeg hadde vært frekk og lagt på da du svarte. Skjønte senere at det bare var telefonsvareren jeg hadde vært frekk mot. Koselig å høre hvordan stemmen din høres ut da. (Noe som minner meg på at jeg håper du blir med på treff en gang + at du snart legger ut bryllupsbilder på facebook :jepp: ) Noen som har sagt til deg at du høres yngre ut enn det du er? ;)

Jeg var akkurat likedan. Jeg ble jo helt sprø til tider husker jeg. Synes du skal omdøpe boka di til tålmodighetsboka igjen. Du er faktisk veldig tålmodig, selv om det kanskje ikke føles sånn. Når du blir gravid kommer du nok å se tilbake på denne perioden og gi deg selv et klapp på skulderen. Du er jammen meg flink :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Kjente murring to dager før IKM. Trodde jeg fikk mensen, men murringen fortsatte uten at mensen kom. Murringene kjennes litt ut som når man skal ha mensen, men likevel litt annerledes. Ikke like vondt, tror jeg. Så var puppene litt mer ømme, det begynte kanskje fire dager før mensen. Har hatt veldig ømme pupper før IKM tidligere også, men de var litt vondere denne gangen.

Så var det tempen også, som ikke sank!

Dette er dritspennende!! :popcorn: Hvor lenge er det til IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...