Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:popcorn:

Spennende! Kanskje dette er måneden som det klaffer for alle som har prøvd en stund? :pls::pls: :pls:

Ha en fortsatt fin dag! :klem:

Det håper jeg virkelig!!! Jeg heier intenst :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Takk jenter, dere er nå søte :klemmer:

Dine: har ingen klare testeplaner - tar det som det kommer. Det blir nok uansett ingen testing før tidligst søndag.

Kommer til å bli skuffet denne gangen. Jeg har aldri hatt såpass stor og markert tempøkning som denne syklusen, vi traff super-bra i forhold til EL, og jeg har SÅ ømme bryster. Tempem nå i ettermiddag er så høy som den sjelden er, selv med feber. Nå vet jeg at det er morgentempen som gjelder, men jeg pleier aldri å ligge mer enn en halv grad over morgentemp på kvelden :sjenert:

I tillegg innbiller jeg meg stikninger i magen og svimlebyer.

Føler meg rett og slett helt idiot og håpløs optimist denne gangen, så da blir nedturen desto større :sukk:

Uansett får jeg nyte dagene frem mot antatt IKM - da kan jeg i det minste ha et snev av håp i behold :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier masse, masse på deg nå altså!!!! :hoppe: :hoppe: Jeg syns det er på tide at det er din tur!!! Særlig med tanke på det med søsteren din (mener jeg husker storyen der).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette lover kjempegodt Zia! :hoppe: Håper så inderlig at det er din tur nå, det vet du vel godt, men sier det likevel :klemmer:

*krysser fingrene alt jeg kan!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Kanskje dette er måneden som det klaffer for alle som har prøvd en stund? :pls::pls: :pls:

Jaaaa!! For satan!!! :fnise:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til ALLE som er så snille og heier! Det trengs! :Nikke:

Link til Charten, for spesielt interesserte. LITT spent på tempen i morgen kan du si.

Føler jeg er i ferd med å bli litt :blink:

Noen må få meg ut av dette :scorpis: Liker det bedre når jeg er helt sikker på at det ikke har klaffet... :sjenert: Det er liksom så mye mer avslappende :cool:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Gjøre et bittelite forsøk... :scorpis: ...men, sorry det er så vidt jeg har lyst :fnise: Har mye mere lyst å :duskedame::hoppe::pls: og ikke minst drysse litt :strix: :strix: for deg

Nå setter jeg meg til rette her med :popcorn: og fortsetter å vente i spenning på jaktresultatet ditt :jepp::tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri så langt dere har kommet jenter - det er jo snart fødetid for flere av dere :dåne:

I dag har jeg fått roet meg litt igjen - det hjalp godt at tempen i dag morges var kjedelig lav :snurt: Det ble litt kluss med tempingen, men det skulle vel strengt tatt bare tilsi at den blir høyere enn normalt, så antar at den rett og slett var ganske lav i dag. Jeg så jo for meg en trifasisk kurve etter gårsdagens kjempe-temper :fnise:

Så da håper jeg at jeg beholder den samme følelsen gjennom helgen, så får tanta bare dukke opp eller ikke :Nikke:

Halvannen jobbdag igjen før friiiiii :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få sagt Zia - etter å ha pratet med deg over lang tid og fulgt med på prøvetiden din, at du er utrolig tålmodig og sterk! Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å holde motet oppe alltid og være så positiv :) Synes du er kjempe sterk rett og slett, og jeg vet det kommer til å sitte en spire ganske så snart for deg også. Er innom og sender masse babystøv hver gang jeg er her

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare få sagt Zia - etter å ha pratet med deg over lang tid og fulgt med på prøvetiden din, at du er utrolig tålmodig og sterk! Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å holde motet oppe alltid og være så positiv :) Synes du er kjempe sterk rett og slett, og jeg vet det kommer til å sitte en spire ganske så snart for deg også. Er innom og sender masse babystøv hver gang jeg er her

:grine: Så snill du er Dine :klemmer: Det var veldig fint skrevet av deg :grine:

Håper alt babystøvet fra deg snart gir uttelling :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sååå enig med deg Dine!!!

slenger in støv mens jeg legger igjen spor til deg Zia :vinke:

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg bare signere. Er så imponert, Zia. Blir helt flau når jeg tenker på alt jeg klager på. Det skal klaffe snart nå! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine: Så snill du er Dine :klemmer: Det var veldig fint skrevet av deg :grine:

Håper alt babystøvet fra deg snart gir uttelling :jepp:

Det bør det gjøre, for jeg sender masse, masse, masse hele tiden ;)

Og du forjener det jeg skrev Zia - så ta det til deg og husk på det når ikke alt er like lett :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Må bare signere dette!! Syns du er superflink til å holde deg positiv og ikke gi opp :) Og nå er det din tur snart...føler det på meg :lur:

Legger igjen masse masse masse babystøv til deg :strix: :strix:

Håper du har hatt en finfin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med alle de andre her!! Jeg er imponert over at du klarer å holde humøret oppe på den måten du gjør!! :jepp:

Håper virkelig dere har fått det til denne gangen!!! Når skal du teste?? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...