Gjest emigranten (ikke logget) Skrevet 7. november 2009 #1 Del Skrevet 7. november 2009 Det er snart klart for jul i mitt nye hjemland. Har organisert alt mht. mat og pynt. Jeg skal fylle opp kofferten med julemat i Norge tidlig i desember. Men jeg mangler noen veldig viktige "ingredienser": Tv-programmene Jeg er veldig tradisjonsbundet med julefeiringen, og det er ikke jul uten flg.: - Snekker Andersen og julenissen - Tre nøtter til Askepott - "From all of us" - Disney Jeg ser at under "jul" på NRK nett-TV ligger kun "kvelden før kvelden" fra i fjor. Da er vel Grevinnen og Hovmesteren med i det programmet. Hvis ikke, må jeg jo ha den også... Er det noen som vet hvordan jeg kan få tak i disse filmene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 7. november 2009 #2 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Tre nøtter til askepott Før fantes Timmy Gresshoppes Julefest, som var det vi ser på julaften, men tror du blir nødt til å pusle den sammen av Disney sine juledvd'er: Nå er det jul igjen Mikkes magiske jul Eventyrlige juleminner Mens vi venter Mikke og vennene hans feirer jul Donald Ducks Juleønsker Endret 8. november 2009 av Metemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 8. november 2009 #3 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Dobbeltpost... Endret 8. november 2009 av Metemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #4 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg kjøpte "Tre nøtter til Askepott" for et par år siden i tilfelle NRK slutter å sende den eller jeg ikke får sett den akkurat kl. 11 på julaften. Jeg fant den i en vanlig butikk, tror det var Lefdal eller Spaceworld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå