Antagonist Skrevet 9. februar 2010 #101 Skrevet 9. februar 2010 Nytt år, nye spill. Hvem har skaffet seg Mass Effect 2? Jeg kom et godt stykke på vei før jeg gikk lei av at alle valgene som blir tatt for deg dersom du ikke importerer en ME1-save er nøyaktig det motsatte av det jeg faktisk valgte, så jeg fant fram igjen ME1 for å lage meg en save å importere ... Jeg har naturlig nok spilt gjennom ME1 før, men jeg tenkte jo ikke da på at jeg burde ha en backup av savefilen liggende, og da jeg så måtte nødformatere på et eller annet tidspunkt gikk det som det måtte. På den annen side, det skader ikke å spille ME1 om igjen; det er fremdeles et strålende spill - og med et fokus på RPG-elementer over skytingen (motsatt av ME2) som jeg egentlig foretrekker. Men ja, tilbake til ME2. Tanker? Helst uten spoilere. Jeg liker det mye bedre enn ME1. Jeg spilte gjennom ME1 igjen like før ME2 kom ut, siden jeg hadde glemt en del detaljer og gjerne ville være inne i det når jeg startet på nr2. Jeg spilte gjennom det for første gang for et par dager siden med importert karakter, synes særlig siste missionet var bra, både når det gjelder leveldesign og hvordan det er integrert med spillets historie forøvrig. Ellers er jeg skuffet over at hvert squadmedlem har så få dialoger; de forteller deg bare akkurat nok til at du får en følelse med personlighet og karakterutvikling. Likte bedre dybden på karakterene i Dragon Age: Origins.
tineline Skrevet 9. februar 2010 #102 Skrevet 9. februar 2010 Jeg spiller Zelda Minish Cap på Game boy, hurra! Er stolt av å nerde på medium-gamlemåten (kvalifiserer ikke til å være kul nok til å spille A link to the past, syns ikke det var så stas at jeg har runda det enda.)
GammelSierraFan Skrevet 2. mars 2018 #103 Skrevet 2. mars 2018 Spiller Police Quest 2. Kom ca. halvveis i går, runder det nok i kveld.
Maskinfører Skrevet 14. november 2022 #105 Skrevet 14. november 2022 (endret) RDR 2 To personer som ville sloss som fikk seg en omgang de kviknet til etter en stund 🙂 Endret 14. november 2022 av Maskinfører
Maskinfører Skrevet 14. november 2022 #106 Skrevet 14. november 2022 RDR 2 Brukte gamle trikset med dynamitt i vannet 🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå