Gjest Étoile Skrevet 19. august 2003 #1 Del Skrevet 19. august 2003 Hei på dere! Jeg trenger sårt en ny, supergod hårkur, men vet ikke hvilken jeg skal kjøpe. Kan noen av dere hjelpe meg? Håret mitt er langt, farget og relativt tørt og slitt. Jeg lurer bla. på Redken All Soft Heavy Cream eller noe fra Kerastase. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 19. august 2003 #2 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg har brukt Kèrastase Masqueintense tidligere og var godt fornøyd med den, men synes at Redken All Soft er hakket bedre. All Soft har en hel haug svorne tilhengere her på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mae Skrevet 19. august 2003 #3 Del Skrevet 19. august 2003 All Soft anbefales! Mae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 19. august 2003 #4 Del Skrevet 19. august 2003 Takk jenter! Har brukt masqueintense tidligere jeg også. Den er god, men ikke god nok, så da blir det vel kanskje All Soft i steden da. Hvis flere har tips er det bare å fyre løs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 19. august 2003 #5 Del Skrevet 19. august 2003 Redken All Soft Heavy Cream! Beste jeg har prøvd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 19. august 2003 #6 Del Skrevet 19. august 2003 Redken All Soft Heavy Cream! Beste jeg har prøvd! HELT enig! Fantastisk bra produkt! Du får den kjøpt rimelig på lookfantastic.com, men det vet du kanskje allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 19. august 2003 #7 Del Skrevet 19. august 2003 jepp, har bestilt den nå, takk skal dere ha! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 19. august 2003 #8 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg liker Joico K-PAK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 20. august 2003 #9 Del Skrevet 20. august 2003 Slutter meg til MSFlorida. Jeg har langt tykt behandlet hår, og for meg er det ingen over - ingen ved siden! Fru Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 20. august 2003 #10 Del Skrevet 20. august 2003 Hvor mye koster Redken All Soft Heavy Cream i butikker i Norge? Er de man kjøper her like store som når man handler på nett? Og hva koster det på lookfantastic? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 20. august 2003 #11 Del Skrevet 20. august 2003 Hvor mye koster Redken All Soft Heavy Cream i butikker i Norge? Er de man kjøper her like store som når man handler på nett? Og hva koster det på lookfantastic? Størrelsen er den samme ja. På lookfantastic koster kuren 186NOK med frakt. I frisørsalonger koster den 352,- så man sparer en del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 20. august 2003 #12 Del Skrevet 20. august 2003 starie: Men må man ikke betale frakt og toll i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 20. august 2003 #13 Del Skrevet 20. august 2003 Ikke hvis man bare bestiller kuren i èn pakke, for da kommer det på under 200 kr. Du har pakken i posten 3 dager etter bestilling. De er super-raske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 20. august 2003 #14 Del Skrevet 20. august 2003 starie: Men må man ikke betale frakt og toll i tillegg? Denne prisen er inkl. frakt og siden beløpet på kuren ikke er mer enn 200NOK slipper man toll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. august 2003 #15 Del Skrevet 20. august 2003 All-soft heavy cream er kongebra! Det er tre måneder siden jeg klippet håret. Siden da har jeg jevnlig brukt all soft, og det merkes! Før drev jeg å stusset håret når jeg kjedet meg pga at jeg hadde så mange splittede hårtupper. Tror jeg klippte ca 2-3 ganger i måneden på egen hånd. Etter at jeg begynte med all soft har jeg omtrent ingen delte hårtupper! Fikk litt bakoversveis når jeg studerte tuppene, og de faktisk var fine!! :o K-pak har jeg også hørt mye bra om...lurer på å investere i den også, bare for å teste den ut! Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 20. august 2003 #16 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg skulle ønske at håret mitt hang litt glattere, var blankt og fint med litt tyngde og at jeg ikke har "antenner". Vil All Soft Heavy Cream gjøre dette for meg, eller vil dere da anbefale noe annet? Har tykt skulderlangt normalt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. august 2003 #17 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg skulle ønske at håret mitt hang litt glattere' date=' var blankt og fint med litt tyngde og at jeg ikke har "antenner". Vil All Soft Heavy Cream gjøre dette for meg, eller vil dere da anbefale noe annet? Har tykt skulderlangt normalt hår.[/quote'] Jeg bruker all soft, men har fortsatt "antenner". Vet ikke om noen hårkurer som hjelper mot det. Jeg bruker hårgele, paste og event. spray for å få ned antenner... Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 21. august 2003 #18 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg er også svoren fan av Joico K-Pak, MsFlorida. Den tilfører håret mitt alt den trenger etter en sommer med mye sol og salt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå