lillesol20 Skrevet 19. august 2003 #1 Del Skrevet 19. august 2003 Leser i en av trådene om IKEA at du kjøper kleshengere der. Jeg har lett meg grønn og lilla etter kleshengere hver gang jeg har vært på IKEA. Nå øynet jeg muligheten til å få vite hvilken avsdeling de er i- uten å lete meg fordervet! :D Vil du fortelle meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 19. august 2003 #2 Del Skrevet 19. august 2003 De pleier alltid å være i avdelingen med oppbevarings ting og tang i underetasjen. Dårlig til å forklare jeg altså, men de har en avdeling med skittentøyskurver og sånne hengeskap til klær etc. Mener at det er der kleshengerne er. håper du finner fram! Jeg pleier å kjøpe de i tre, rimelige, pene og ganske solide, har ikke klart å ødelegge noen enda ihvertfall... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 19. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 19. august 2003 Takk, takk! Da har jeg ivertfall et litt mer avgrenset område å lete på. Jeg liker også trehengere best. Hva koster de? Har IKEA forresten bukse-hengere? Sånne rette med klyper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 19. august 2003 #4 Del Skrevet 19. august 2003 Buksehengere koster 19 kr for to stk, jeg betalte 35 for åtte trehengere... Good luck! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå