Fakse Skrevet 19. august 2003 #1 Del Skrevet 19. august 2003 ...hvorfor lurer du på så mye rart? (Og da mener jeg ikke Spørreboka!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 19. august 2003 #2 Del Skrevet 19. august 2003 Du mener trådene mine? Plager det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 19. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 19. august 2003 Nei, de plager meg over hode ikke! Synes bare de er ganske finurlige, og skjønner ikke helt hvordan du kommer på å spørre om så mye rart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 19. august 2003 #4 Del Skrevet 19. august 2003 Skjønner det ikke helt selv heller. Det bare "kommer" til meg... eeeh, oppi hodet mitt! Morsomt å se hvilken respons du får på forskjellige temaer, og hva folk er opptatt av. Dessuten er det interessant å "høre" andres meninger om ting man selv kanskje har bestemte meninger om... Svarte jeg på spørsmålet ditt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. august 2003 #5 Del Skrevet 19. august 2003 .. vil bare si at jeg synes disse trådene dine er hææærlige... - at du tenker så mange ting som ikke hadde falt meg inn å lure på engang ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 19. august 2003 #6 Del Skrevet 19. august 2003 *bukker ærbødig* Nå var jeg forberedt på en skikkelig skyllebøtte fra Ragnhild... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. august 2003 #7 Del Skrevet 19. august 2003 Men størrelsen på snabelen synes jeg ble litt .... intim.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 19. august 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 19. august 2003 *bukker ærbødig* Nå var jeg forberedt på en skikkelig skyllebøtte fra Ragnhild... Neida, det skal du slippe Virker jeg virkelig så prippen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. august 2003 #9 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg må si jeg er imponert over L.D. som klarer og finne på mye rart. Trodde lissom at det var mye rart i mitt hode, men det er jo ingenting i forhold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 20. august 2003 #10 Del Skrevet 20. august 2003 Trodde lissom at det var mye rart i mitt hode, men det er jo ingenting i forhold! Deter mer mellom "himmel og jord" enn man er klar over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå