Gjest lucy d-.-b Skrevet 1. mars 2010 #421 Del Skrevet 1. mars 2010 ooooo yeah!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #422 Del Skrevet 2. mars 2010 Eeehh.. ok.... jeg perset på benk i dag... Smalbenk!!! :klø: Dritsært, det smale grepet er det svakeste på meg, og jeg fikk bekreftet at jeg har mye inne på benken nå, det har jeg følt i 2 uker. Spesielt når jeg skal løfte eksplosivt, jeg kaster omtrent stanga i taket. Meeeeen, jeg skal jo ikke teste maks enda......... Ikke før om 10 uker *sittepåfingra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 2. mars 2010 #423 Del Skrevet 2. mars 2010 Spesielt når jeg skal løfte eksplosivt, jeg kaster omtrent stanga i taket. Rare, rare bilder i hodet her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 2. mars 2010 #424 Del Skrevet 2. mars 2010 Eeehh.. ok.... jeg perset på benk i dag... Smalbenk!!! :klø: Dritsært, det smale grepet er det svakeste på meg, og jeg fikk bekreftet at jeg har mye inne på benken nå, det har jeg følt i 2 uker. Spesielt når jeg skal løfte eksplosivt, jeg kaster omtrent stanga i taket. Meeeeen, jeg skal jo ikke teste maks enda......... Ikke før om 10 uker *sittepåfingra* Perset på hvor mye???? Du kan jo ikke si det uten å si hva det ble! Og gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #425 Del Skrevet 2. mars 2010 Rare, rare bilder i hodet her nå! Ja, jeg må bidra litt med rare bilder jeg og! Perset på hvor mye???? Du kan jo ikke si det uten å si hva det ble! Og gratulerer! Haha, tenk at jeg glemte å skrive det Det var ikke mer enn 42,5 kg. Men det var smalbenk!! Jeg klødde meg lenge i hodet etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 2. mars 2010 #426 Del Skrevet 2. mars 2010 KUUUUUULT Grattis!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. mars 2010 #427 Del Skrevet 2. mars 2010 Kult! Deilig også da, selv om man blir litt :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 2. mars 2010 #428 Del Skrevet 2. mars 2010 Bra smalbenk! Hvor smalt er grepet du bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 3. mars 2010 #429 Del Skrevet 3. mars 2010 Dæven, det er jo veldig sterkt! Jeg kjører vanligvis smalbenk med 20 kg x 12 x 3, og kjenner det godt etterpå. Flinke sterka! *imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #430 Del Skrevet 3. mars 2010 Bra smalbenk! Hvor smalt er grepet du bruker? I midten på det blanke, har nesten hele håndflaten der, dvs det er antydning til at lillefingeren er litt utenfor. Vet ikke OM det er supersmalt, men betraktelig smalere enn jeg pleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 3. mars 2010 #431 Del Skrevet 3. mars 2010 Da er shakeren din her!! Den er kjempefin Og søt! Og kul! Et insentiv til å møtes snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #432 Del Skrevet 4. mars 2010 Da er shakeren din her!! Den er kjempefin Og søt! Og kul! Et insentiv til å møtes snart? Yeah!! Jeg vil gjerne møtes snart, men er amøbezombie i helgen pga nattevakter, så jeg foreslår til uka Og da kan vi jo trene sammen i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 4. mars 2010 #433 Del Skrevet 4. mars 2010 Yeah!! Jeg vil gjerne møtes snart, men er amøbezombie i helgen pga nattevakter, så jeg foreslår til uka Og da kan vi jo trene sammen i samme slengen Hva med onsdag eller torsdag kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #434 Del Skrevet 4. mars 2010 Onsdag passer veldig fint Overkroppsdag, og skal jobbe meg opp mot en 2RM i skråbenk smalt grep, så hadde vært fint med litt spotting og Hva skal du på onsdag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 4. mars 2010 #435 Del Skrevet 4. mars 2010 Onsdag passer veldig fint Overkroppsdag, og skal jobbe meg opp mot en 2RM i skråbenk smalt grep, så hadde vært fint med litt spotting og Hva skal du på onsdag da? Onsdag er bryst/triceps/skuldre, så det kunne ikke passet bedre!! Jeg må på et møte på jobben kl 17, men håper å kunne gå kl 18. Passer det for deg? Og du, man må ha rosa markestrømper altså. Det skal finnes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #436 Del Skrevet 25. mars 2010 Testet ut Elixia i går på åpen dag sammen med Icere! Veldig koselig!! Bra: Knallgod benker!! Oppspenn satt som klistret Grei størrelse, men nå er jo jeg vant til lille Domus. Imøtekommende ansatte. Mange justerbare skråbenker Mange flatbenker Akseptabelt utvalg av småtteri for oss som driver med rare rehab-øvelser Et veldig søtt lite sparreområde, med boksesekk og minst to bokseputer. Brukte det ikke, men jeg la merke til det og nikket anerkjennende inni meg selv. Ikke fullt så bra: Bare 2 knebøystativ Bare 2 benker Ingen speil, dvs det ene som var der var rart plassert Chinsmulighetene var veldig begrenset for damer med smalere skuldre enn menn. Der hvor grepene er faste, er det åpenbart at de er laget for menn. Jeg følte for å holde der det ikke var noe å holde i... Andre høydepunkter: 5RM i benk: 40 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 25. mars 2010 #437 Del Skrevet 25. mars 2010 Håpløst når chins-stativene er sånn Ellers tror jeg faktisk at å ikke ha speil kan være bra På Bjølsen er det null speil i hele lokalet. Litt rart først, men så ok. Vi trenger jo ikke speil når vi benker, så vi burde jo klare oss uten ellers også. Og gratulerer med flott 5RM! Nå har du i alle fall 45 inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 25. mars 2010 #438 Del Skrevet 25. mars 2010 Kan signere på alt! For meg er speil ganske viktig, og helt vesentlig når jeg skal terpe teknikk, men det er vel individuelt. I tillegg så... let's face it, jeg digger å se meg selv i speilet når jeg trener. Jeg mener det! Hadde aldri gidda å trene på en plass uten speil altså. Benkene var helt fantastiske å ligge på, og "som støpt" fikk litt ny betydning. Frivektsområdet virket også litt bortstuet, og jeg likte ikke kjellerfølelsen jeg fikk der. Da er faktisk Myrens skikkelig fint, men store og lyse arealer og store flater med vinduer. I dag skal jeg teste hanskene i benken! til deg som er så snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 31. mars 2010 #439 Del Skrevet 31. mars 2010 Lenge siden jeg har vært innom hos deg nå Skal si du er blitt sterk siden sist Keep up the good work God påske forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 31. mars 2010 #440 Del Skrevet 31. mars 2010 God påske, Shorty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå