Sekretæren Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #381 Del Skrevet 20. februar 2010 Kledelig nick! Jeg må si meg enig med Cypress i at du er en bra™ fitness-dame, på topp og tusen! Vil også påstå at du er en fitnice-dame You're back!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. februar 2010 #382 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg smugleste i bloggen din at du også har vært på Shoot the moon nå! Jeg så den i går og var svært godt fornøyd. Hvilke stykker likte du best? Håper alt ellers står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #383 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg smugleste i bloggen din at du også har vært på Shoot the moon nå! Jeg så den i går og var svært godt fornøyd. Hvilke stykker likte du best? Håper alt ellers står bra til! Alt står bra til, har lite logge-humør for tiden, men det kommer nok etterhvert! Den første enakteren var noe intetsigende, fin å se på, men den festet seg ikke hos meg. Strømgren sin, nr 2 var det vel..., var helt ok, men ønsket meg et annet materiale i kostymene, jeg lot meg forstyrre av den raslinga. Veggen kunne rasle, det var et godt virkemiddel, men på kostymene ble det for mye. Den 3. med det paret var flott, god kommunikasjon mellom danserne. Den siste var helt fantastisk, digget uttrykkene dems, herlig med litt spill hos danserne, mye mimikk! Og jeg digget scenografien!! Det er vel min favoritt. Hva synes du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. februar 2010 #384 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg er veldig enig med deg i forhold til den første, synes det var synd det var den eneste Maiko var med i, hun er det så stas å se danse! Jeg syntes Strømgren sin var kjempestas!! Men sikkert fordi jeg ikke tenkte over raslinga, men heller godt kunne tenkt meg en sånn! Må innrømme jeg fikk litt assosiasjoner til flaksende kråker innimellom, men lo godt av det. Venninna mi som var med var sikker på at stykket spilte på "gravøl" etter tapt Quidditch-kamp i Harry Potter, det ga oss noen lattere det også. Enig med dine vurderinger på stykke 3 og 4. Jeg blir alltid like imponert over Lightfoot Leons koreografier, jeg fatter ikke at disse semi/fullpsykotiske spastiske bevegelsene kan læres/innstuderes. Vi undret oss litt over hvordan autition til deres forestillinger foregår, man kan liksom ikke forutsette at noen kan det der umiddelbart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #385 Del Skrevet 22. februar 2010 Venninna mi som var med var sikker på at stykket spilte på "gravøl" etter tapt Quidditch-kamp i Harry Potter, I grunn en ganske god beskrivelse!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #386 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Er ferdig med første fase nå! Det har vært en veldig ålreit fase med tanke på variasjon. Nonlineært passer meg så bra! Og jeg elsker blandingen av eksplosive, lette løft med mer tunge løft. Usikker på fremgang, har ikke løftet maks enda, og det skal jeg ikke før i siste fase. Men jeg føler allerede at jeg har mye inne på alle baseøvelser. Til og med benk :gjeiper: Men det er leeeenge til nysgjerrigheten skal stilles! Tabata er noe fantastiske greier. I de 4 minuttene man holder på, er man i helvete. Men det er ingenting som har tatt så mye på magefettet mitt som nettopp tabata. Opptil flere ganger har jeg sett magerutene mine Og jeg merket stor fremgang etter bare en uke, plutselig er det noe som skjer, magen endret seg veldig fort. Har jo tidligere erfart at ting skjer i rykk og napp, det er nesten festlig. Plutselig passer en bukse, lissom... bare en uke etter at den var litt i det trangeste laget. Fett er morro!! I dag skal jeg trene for første gang med styrkeløftgjengen! Spennende å møte nye folk! Endret 22. februar 2010 av SportyShorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. februar 2010 #387 Del Skrevet 22. februar 2010 Hva er egentlig denne tabata?? Jeg vil også ha mageruter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #388 Del Skrevet 22. februar 2010 http://sandvikstraining.com/styrketrening-...ata-kom-i-form/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 22. februar 2010 #389 Del Skrevet 22. februar 2010 Spennende med styrkeløftgjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan Skrevet 22. februar 2010 #390 Del Skrevet 22. februar 2010 *legger til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 22. februar 2010 #391 Del Skrevet 22. februar 2010 Tabata er noe fantastiske greier. Hvilke øvelser benytter du deg av? Ser Sandvik trekker frem bl.a. pushups og utfall - kjører du det med noen andre øvelser også? Synes det ser spennende (og grisetungt) ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 22. februar 2010 #392 Del Skrevet 22. februar 2010 You're back!!!! Hell yeah! Back and a)better than ever b) same, same c) nothing to brag about (stryk det som ikke passer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. februar 2010 #393 Del Skrevet 23. februar 2010 http://sandvikstraining.com/styrketrening-...ata-kom-i-form/ Hmm, tror du må vise meg dette i praksis. Men ikke på en stund, armen min er vond vond vond!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #394 Del Skrevet 23. februar 2010 Hmm, tror du må vise meg dette i praksis. Men ikke på en stund, armen min er vond vond vond!! Ja, men du må ikke gjøre noe du må bruke armene på. Kan bare ta vanlige knebøy uten vekter. Skal du danse på lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #395 Del Skrevet 23. februar 2010 I dag klarte jeg nesten en pull up!! Det var virkelig helt plutselig. Har ikke klart å rikke meg en cm før!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 23. februar 2010 #396 Del Skrevet 23. februar 2010 Kult! "plutselig" løsner det jo, og da er det kjempemoro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. februar 2010 #397 Del Skrevet 23. februar 2010 Kult! Får håpe det fortsetter sånn da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 23. februar 2010 #398 Del Skrevet 23. februar 2010 Så kult!! Hva er hemmeligheten??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #399 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Kult! "plutselig" løsner det jo, og da er det kjempemoro! Jeg liker overraskelser Kult! Får håpe det fortsetter sånn da! Det er planen! Så kult!! Hva er hemmeligheten??? Vet ikke... :klø: Eller... jeg tror jeg lente meg mer tilbake, og ble dermed i stand til å løfte mer med ryggen. Som jeg jo er sterk i. Jeg har prøvd det før, har skjønt at det er noe essensielt her, men ikke fått det til. Jeg måpte nesten der jeg hang, ser jo rett i speilet. Jeg så rimelig teit ut :gjeiper: Endret 23. februar 2010 av SportyShorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. februar 2010 #400 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Ja, men du må ikke gjøre noe du må bruke armene på. Kan bare ta vanlige knebøy uten vekter. Skal du danse på lørdag? Sannsynligvis ingen dansing på meg på lørdag. Forespeiler masse slitenhet og så må jeg fikse til bursdagsfeiring på kvelden. Skal du danse?? Forresten: for pullups! Endret 24. februar 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå