Sekretæren Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #361 Del Skrevet 2. februar 2010 Ja!! Jeg gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. februar 2010 #362 Del Skrevet 3. februar 2010 Gøy å hilse på deg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 3. februar 2010 #363 Del Skrevet 3. februar 2010 Takk for super økt i dag Deilig å bare skravle og løfte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #364 Del Skrevet 4. februar 2010 Gøy å hilse på deg i dag! Likewise! Takk for super økt i dag Deilig å bare skravle og løfte! Og takk skal du ha masse for hjelpen! Hadde det kjempegøy! Vektbelte og chins FTW!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. februar 2010 #365 Del Skrevet 5. februar 2010 Hyggelig å hilse på deg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. februar 2010 #366 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvem var det du kom frem til hadde den rimeligste seloljen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #367 Del Skrevet 8. februar 2010 Har ikke akkurat drevet noen markedsundersøkelse, men fant ut at MyRev sin var billigere per gram/dosering enn den jeg kjøpte før. Og den var påfallende bedre. Mener jeg ganske bestemt nå. Flytende er jo helt klart billigst, men det skal litt til før jeg prøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. februar 2010 #368 Del Skrevet 8. februar 2010 Har ikke akkurat drevet noen markedsundersøkelse, men fant ut at MyRev sin var billigere per gram/dosering enn den jeg kjøpte før. Og den var påfallende bedre. Mener jeg ganske bestemt nå. Flytende er jo helt klart billigst, men det skal litt til før jeg prøver. Blir ikke flytende her med det første heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 13. februar 2010 #369 Del Skrevet 13. februar 2010 Tusen takk for en kjempefin dag! Vi holdt ut seks timer til slutt. :gjeiper: Håper vi får anledning til å trene sammen snart, og gjerne legge inn litt kaffe/lunsj i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #370 Del Skrevet 13. februar 2010 Tusen takk for en kjempefin dag! Vi holdt ut seks timer til slutt. :gjeiper: Håper vi får anledning til å trene sammen snart, og gjerne legge inn litt kaffe/lunsj i tillegg. Selv takk! 6 timer hørtes ut som en skikkelig god økt Så du shoppet røde hot pants, det gjorde jeg og Hot-i-hotpants-prosjektet mitt ser ut til å gå bra, så nå er det bare Fin-å-brun som mangler! Det er det nemlig litt verre med Jeg burde nesten skaffe meg et semi-medlemsskap på M, burde vært en klippekort-ordning synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 13. februar 2010 #371 Del Skrevet 13. februar 2010 Enig! Eller, vi lojale medlemmer burde få lov å ta dere med gratis, siden vi trener så mye! Og nå har vi fått nye benker!!!! Endelig sånne som man kan sette stanga rett inn på, istedenfor å måtte hekte den over. Dødsdigg! De skal testes i morgen. De har også fått inn flere manualer og annet småtteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 13. februar 2010 #372 Del Skrevet 13. februar 2010 Denne typen. Benkene er også bedre å ligge på, men det desidert beste er at man kommer langt nok inn fra baksiden, slik at man får spottet skikkelig. På de gamle gikk det en idiotisk sperre bak, slik at man måtte presse lårene hardt frem for å komme ordentlig til. Idiotisk opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #373 Del Skrevet 13. februar 2010 Så bra! Er det slik at man ikke glir så lett ned fra oppspennet og? Dvs IKKE glatte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 14. februar 2010 #374 Del Skrevet 14. februar 2010 Så bra! Er det slik at man ikke glir så lett ned fra oppspennet og? Dvs IKKE glatte? Skal teste de i dag, så dere skal få rapport. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #375 Del Skrevet 14. februar 2010 Skal teste de i dag, så dere skal få rapport. Sjennialt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 14. februar 2010 #376 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Jeg syns de er for glatte Likte de gamle bedre. Kanskje det bare er at disse er så nye.. Må få gnikket inn litt svette og gørr i dem, så kanskje de blir bedre Endret 14. februar 2010 av lucy d-.-b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #377 Del Skrevet 14. februar 2010 Eller litt flytende magnesium på nakke/skuldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. februar 2010 #378 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Jeg skulle til å skrive at boken din må ha falt ut av mine innlegg, men så fant jeg ut at jeg aldri har skrevet her før... Håper alt er bra med den beste fitnessdama jeg kjenner! Endret 17. februar 2010 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #379 Del Skrevet 17. februar 2010 Har fått en ny bok siden sist, vet du Alt står bra til her! Nå har jeg blitt kalt fitnessdame også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 20. februar 2010 #380 Del Skrevet 20. februar 2010 Kledelig nick! Jeg må si meg enig med Cypress i at du er en bra™ fitness-dame, på topp og tusen! Vil også påstå at du er en fitnice-dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå