Gjest Neferet Skrevet 19. desember 2009 #221 Del Skrevet 19. desember 2009 Kult! Da har jeg nok rukket å lære noen flere triks også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #222 Del Skrevet 19. desember 2009 Kult! Da har jeg nok rukket å lære noen flere triks også!! Kult!! Jeg forventer et forrykende show Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #223 Del Skrevet 19. desember 2009 Det ble en alternativ økt med lucy i dag, og det var gøy! Utrolig hvor fort 2 timer går. Det ble litt spenst, litt rulling og fallteknikk... dvs jeg skal gjøre et nytt forsøk neste gang, for jeg var litt pysete. Litt for pysete til å tørre å ta hakket over, men hadde skikkelig lyst! UeZ8eD6_k4k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 20. desember 2009 #224 Del Skrevet 20. desember 2009 Yeeaaaah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #225 Del Skrevet 20. desember 2009 Yeeaaaah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 20. desember 2009 #226 Del Skrevet 20. desember 2009 Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 20. desember 2009 #227 Del Skrevet 20. desember 2009 Morro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 20. desember 2009 #228 Del Skrevet 20. desember 2009 Kjenner du gårsdagen i leggene? Jeg er veldig støl på siden og fremsiden, også kjenner jeg det i senefestene rundt kneet. Føles ikke feil, men litt uvant å være støl der. Nakken har vært helt fin heldigvis, tror nesten de rullingene ga meg litt ekstra tøying :gjeiper: Ellers er ryggstrekkerne fortsatt litt stive, men jeg tror nok det hadde litt med styrketimen jeg tok på fredag å gjøre også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #229 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg kjenner faktisk ingenting, men så hadde jeg ikke en nesten-ulykke heller Tror du knærne fikk seg en trøkk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 20. desember 2009 #230 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg kjenner faktisk ingenting, men så hadde jeg ikke en nesten-ulykke heller Tror du knærne fikk seg en trøkk? Nei, jeg tror egentlig ikke det. Knærne har det helt utmerket, det føles mer som om jeg har gått i fjellet i nedoverbakke, som om jeg har belastet muskler og senefester på en annen måte enn jeg pleier. Jeg tror ikke den nestenulykken ga meg noe annet enn litt skrubb, for jeg landet jo faktisk ganske greit, utrolig nok. Herregud, jeg tenkte da jeg var i lufta, at NÅ tryner jeg helt sykt vilt! Men jeg pleier å bli litt ekstra støl i leggene da, det er jo typisk meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #231 Del Skrevet 21. desember 2009 Gårsdagens økt: A1: Skråbenk Usikker på formen, tok noen sett med 10+10, 12+12 og13+13 kg, og endte opp med en maks på 14+14 kg, 4 reps. Følte jeg hadde mer inne, og det er jeg godt fornøyd med A2: YTWL 4 sett, 5 reps B1: Chins, overhånd, iso hold m rød strikk 3 sett, 3 reps B2: Push ups m lilla strikk 5 reps 5 reps 3 reps C1: Sittende roing, bredt grep 25 kg, 4 sett, 12 reps C2: Face pulls 10 kg, 4 sett, 12 reps Mye kø, ble litt stressa, så det ble veeeeldig intensivt, nesten ikke pause mellom. D: EZ-curls 17,5 kg, 4 sett, 8 reps Det var siste økt med dette programmet. Kjører det samme en runde til, med noen små endringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulda Skrevet 21. desember 2009 #232 Del Skrevet 21. desember 2009 Tror jeg har mistet denne ut av lista mi på et eller annet vis. Tøft med video! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #233 Del Skrevet 22. desember 2009 Sikkert fordi jeg har laget ny dagbok X antall ganger Video er gøy. Må bli flinkere til det. Har kommet over sjenansen angående det å spørre fremmede om å spotte. Jobber med å få fremmede til å filme. Aner at det blir en høyere terskel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #234 Del Skrevet 22. desember 2009 Dagens økt, var litt flat i dag! A1: Markløft 50 kg, 3 sett, 6 reps 60 kg, 2 sett, 3 reps 70 kg, 3 reps Improviserte litt her. Ville løfte litt tyngre igjen. A2: Ettbens glute bridge 3 sett, 8 per bein B: Bulgarsk utfall m ben på step 10+10 kg, RP-sett, 10+4+2+2 reps Ble skikkelig flat etter markløfta og orket ikke så mye etter det :gjeiper: C1: Nordic hamstring, eksentrisk, strak(ish) kropp 4 sett, 15 reps C2: Planke 4 sett, 30 sek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. desember 2009 #235 Del Skrevet 23. desember 2009 C1: Nordic hamstring, eksentrisk, strak(ish) kropp 4 sett, 15 reps Imponerende! God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 23. desember 2009 #236 Del Skrevet 23. desember 2009 Du er Queen of Nordic Hamstrings ass! God jul til deg og dine SportyShorty. Tenk, første jul som Mrs. Stor klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. desember 2009 #237 Del Skrevet 23. desember 2009 GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 23. desember 2009 #238 Del Skrevet 23. desember 2009 God jul! Om du ikke klarer å kvinne deg opp til å be noen filme går det jo an å bare sette kameraet på en benk eller noe sånt, eventuelt Ser på jutuben at det er en del som løser det på den måten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 23. desember 2009 #239 Del Skrevet 23. desember 2009 Video på benk funker fett I alle fall når man er alene på senteret. Jeg har gjemt mobilen inni genseren og slikt for at det ikke skal bli for åpenbart hva jeg holder på med.. --- Egentlig bare inne for å si god jul til deg Igjen! Håper du får en nydelig feiring, MrsSportyShorty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. desember 2009 #240 Del Skrevet 24. desember 2009 :gave: GOOOD JUL TIL DEG OG DINE!! :snø: Hvor mye trening blir det i jula da? Jeg har fått høre jeg skal mye ut på ski! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå