Gå til innhold

Sterk - sterkere - sterkest

Sekretæren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kult! :nigo: Da har jeg nok rukket å lære noen flere triks også!! :jepp:

Kult!! Jeg forventer et forrykende show :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en alternativ økt med lucy i dag, og det var gøy! Utrolig hvor fort 2 timer går. Det ble litt spenst, litt rulling og fallteknikk... dvs jeg skal gjøre et nytt forsøk neste gang, for jeg var litt pysete.

Litt for pysete til å tørre å ta hakket over, men hadde skikkelig lyst!

UeZ8eD6_k4k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b

Kjenner du gårsdagen i leggene? Jeg er veldig støl på siden og fremsiden, også kjenner jeg det i senefestene rundt kneet. Føles ikke feil, men litt uvant å være støl der. Nakken har vært helt fin heldigvis, tror nesten de rullingene ga meg litt ekstra tøying :gjeiper:

Ellers er ryggstrekkerne fortsatt litt stive, men jeg tror nok det hadde litt med styrketimen jeg tok på fredag å gjøre også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner faktisk ingenting, men så hadde jeg ikke en nesten-ulykke heller ;) Tror du knærne fikk seg en trøkk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Jeg kjenner faktisk ingenting, men så hadde jeg ikke en nesten-ulykke heller ;) Tror du knærne fikk seg en trøkk?

Nei, jeg tror egentlig ikke det. Knærne har det helt utmerket, det føles mer som om jeg har gått i fjellet i nedoverbakke, som om jeg har belastet muskler og senefester på en annen måte enn jeg pleier. Jeg tror ikke den nestenulykken ga meg noe annet enn litt skrubb, for jeg landet jo faktisk ganske greit, utrolig nok. Herregud, jeg tenkte da jeg var i lufta, at NÅ tryner jeg helt sykt vilt! :ler:

Men jeg pleier å bli litt ekstra støl i leggene da, det er jo typisk meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens økt:

A1: Skråbenk

Usikker på formen, tok noen sett med 10+10, 12+12 og13+13 kg, og endte opp med en maks på 14+14 kg, 4 reps. Følte jeg hadde mer inne, og det er jeg godt fornøyd med

A2: YTWL

4 sett, 5 reps

B1: Chins, overhånd, iso hold m rød strikk

3 sett, 3 reps

B2: Push ups m lilla strikk

5 reps

5 reps

3 reps

C1: Sittende roing, bredt grep

25 kg, 4 sett, 12 reps

C2: Face pulls

10 kg, 4 sett, 12 reps

Mye kø, ble litt stressa, så det ble veeeeldig intensivt, nesten ikke pause mellom.

D: EZ-curls

17,5 kg, 4 sett, 8 reps

Det var siste økt med dette programmet. Kjører det samme en runde til, med noen små endringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fordi jeg har laget ny dagbok X antall ganger ;)

Video er gøy. Må bli flinkere til det. Har kommet over sjenansen angående det å spørre fremmede om å spotte. Jobber med å få fremmede til å filme. Aner at det blir en høyere terskel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens økt, var litt flat i dag!

A1: Markløft

50 kg, 3 sett, 6 reps

60 kg, 2 sett, 3 reps

70 kg, 3 reps

Improviserte litt her. Ville løfte litt tyngre igjen.

A2: Ettbens glute bridge

3 sett, 8 per bein

B: Bulgarsk utfall m ben på step

10+10 kg, RP-sett, 10+4+2+2 reps

Ble skikkelig flat etter markløfta og orket ikke så mye etter det :gjeiper:

C1: Nordic hamstring, eksentrisk, strak(ish) kropp

4 sett, 15 reps

C2: Planke

4 sett, 30 sek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bolledeig

God jul! :nisse:

Om du ikke klarer å kvinne deg opp til å be noen filme går det jo an å bare sette kameraet på en benk eller noe sånt, eventuelt ;) Ser på jutuben at det er en del som løser det på den måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Video på benk funker fett :nigo: I alle fall når man er alene på senteret. Jeg har gjemt mobilen inni genseren og slikt for at det ikke skal bli for åpenbart hva jeg holder på med..

---

Egentlig bare inne for å si god jul til deg :klem: Igjen! Håper du får en nydelig feiring, MrsSportyShorty!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...