Gjest Icere Skrevet 24. februar 2010 #401 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg vedder på at du så søt ut! Så det så. Blir så kult når du dingler der med 5 reps bak deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #402 Del Skrevet 24. februar 2010 Skal du danse?? Nei, men tenkte å gå på flow-timen, og trene styrke etterpå. Og da tenkte jeg som så at jeg var klar for tabata når du var ferdig med å danse, og da kunne jeg vise deg det da Jeg vedder på at du så søt ut! Så det så. Blir så kult når du dingler der med 5 reps bak deg! Haha Svett, blank i trynet og hakeslepp!! Ja, det blir kult. Kanskje neste år eller noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 24. februar 2010 #403 Del Skrevet 24. februar 2010 Yee!! Så flott!! Grattiiiis!!! For meg løsnet det også da jeg fant ut at man må løfte seg bakover, ikke rett opp. Tok lang tid å forstå hvordan musklene skal jobbe gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 24. februar 2010 #404 Del Skrevet 24. februar 2010 Gratulerer, så morro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 24. februar 2010 #405 Del Skrevet 24. februar 2010 Gratulerer med (nesten) en pullup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #406 Del Skrevet 27. februar 2010 Skjer stadig vekk et eller annet. 1. Jeg har meldt meg inn i styrkeløftklubb 2. Jeg skal melde meg på jentetreff 3. Jeg skal muligens konkurrere før sommerferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 27. februar 2010 #407 Del Skrevet 27. februar 2010 Jentetreff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #408 Del Skrevet 27. februar 2010 http://forum.styrkeloft.no/index.php?topic=861.0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 28. februar 2010 #409 Del Skrevet 28. februar 2010 Jentetreffet har jeg vurdert ganske lenge, men det står jo ingenting om hvor i landet. Treffet er ikke bare for erfarne løftere, jeg fikk tips om å bli med for å lære fra de beste Hvis det er i Oslo drar jeg kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. februar 2010 #410 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg så deg ikke når flow-folket var ferdig jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #411 Del Skrevet 28. februar 2010 Jentetreffet har jeg vurdert ganske lenge, men det står jo ingenting om hvor i landet. Treffet er ikke bare for erfarne løftere, jeg fikk tips om å bli med for å lære fra de beste Hvis det er i Oslo drar jeg kanskje Jo, det har stått en stund nå Det er på toppidrettssenteret! Jeg så deg ikke når flow-folket var ferdig jeg... Har blitt pottetett og skral! Så jeg bekjemper forkjølelsen med svarthyll, seng og god bok! Jeg må nok vise deg tabata en annen dag! Men det skal vi nok få til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 28. februar 2010 #412 Del Skrevet 28. februar 2010 Så bra! Jeg har sjekket ganske regelmessig for å finne ut hvor det var, men hadde ikke sett noen oppdatering. Må vel innrømme at jeg ikke har vært på NSK sine sider på en stund, fikk hele greia litt opp i halsen. Men nå har jeg litt mer lyst igjen. I alle fall hvis du skal være med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #413 Del Skrevet 28. februar 2010 Det hadde vært koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. mars 2010 #414 Del Skrevet 1. mars 2010 Har blitt pottetett og skral! Så jeg bekjemper forkjølelsen med svarthyll, seng og god bok! Jeg må nok vise deg tabata en annen dag! Men det skal vi nok få til Isj!!! God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. mars 2010 #415 Del Skrevet 1. mars 2010 Så kjedelig at du har blitt syk, god bedring og stell pent med deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 1. mars 2010 #416 Del Skrevet 1. mars 2010 God bedring Jeg har bestilt shaker til deg hvis det hjelper noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 1. mars 2010 #417 Del Skrevet 1. mars 2010 Har blitt pottetett og skral! Så jeg bekjemper forkjølelsen med svarthyll, seng og god bok! Jeg må nok vise deg tabata en annen dag! Men det skal vi nok få til God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #418 Del Skrevet 1. mars 2010 Takk, jenter! Føler meg faktisk bra nå! Jeg anbefaler Sambucol, svarthyllekstrakt hvis dere kjenner det begynne å klø i halsen. Kjøp det umiddelbart, og drit i anbefalingen om bare en spiseskje i døgnet. Jeg drakk en flaske på en helg, og nå er jeg frisk Trente hos styrkeløftgjengen i dag, og ble coachet i rykk av en gammel innehaver av kongepokal, NM-titler i fleng, og et par EM-titler (her snakker vi 70-80-tallet ) Han var kresen, for å si det sånn Men det var veldig gøy!! Å, lucy, jeg tror faktisk at det hjalp å tenke på shakeren og Ble litt friskere med en gang, vet jeg!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 1. mars 2010 #419 Del Skrevet 1. mars 2010 Good Så utrolig kult det høres ut å trene der! Jeg tror jeg må pelle ræva mi opp på TIS.. Nå føles jo ryggen helt fin også, men skal gi den en uke til tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #420 Del Skrevet 1. mars 2010 Han som har klubbrekorden kjørte knebøy i dag, ass to gras 2 reps med 245 kg Blir litt * hostkremt * av å se på jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå