Gå til innhold

Sterk - sterkere - sterkest

Sekretæren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal du danse??

Nei, men tenkte å gå på flow-timen, og trene styrke etterpå. Og da tenkte jeg som så at jeg var klar for tabata når du var ferdig med å danse, og da kunne jeg vise deg det da ;)

:fnise: Jeg vedder på at du så søt ut! Så det så. Blir så kult når du dingler der med 5 reps bak deg! :lur:

Haha :ler: Svett, blank i trynet og hakeslepp!!

Ja, det blir kult. Kanskje neste år eller noe slikt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Yee!! Så flott!! :) Grattiiiis!!! :bolledeig:

For meg løsnet det også da jeg fant ut at man må løfte seg bakover, ikke rett opp. Tok lang tid å forstå hvordan musklene skal jobbe gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer stadig vekk et eller annet.

1. Jeg har meldt meg inn i styrkeløftklubb

2. Jeg skal melde meg på jentetreff

3. Jeg skal muligens konkurrere før sommerferien

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b

Jentetreffet har jeg vurdert ganske lenge, men det står jo ingenting om hvor i landet. Treffet er ikke bare for erfarne løftere, jeg fikk tips om å bli med for å lære fra de beste :)

Hvis det er i Oslo drar jeg kanskje :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentetreffet har jeg vurdert ganske lenge, men det står jo ingenting om hvor i landet. Treffet er ikke bare for erfarne løftere, jeg fikk tips om å bli med for å lære fra de beste :)

Hvis det er i Oslo drar jeg kanskje :Nikke:

Jo, det har stått en stund nå :) Det er på toppidrettssenteret!

Jeg så deg ikke når flow-folket var ferdig jeg... :sjenert:

Har blitt pottetett og skral! Så jeg bekjemper forkjølelsen med svarthyll, seng og god bok! :) Jeg må nok vise deg tabata en annen dag! Men det skal vi nok få til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Så bra! :) Jeg har sjekket ganske regelmessig for å finne ut hvor det var, men hadde ikke sett noen oppdatering. Må vel innrømme at jeg ikke har vært på NSK sine sider på en stund, fikk hele greia litt opp i halsen. Men nå har jeg litt mer lyst igjen. I alle fall hvis du skal være med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Har blitt pottetett og skral! Så jeg bekjemper forkjølelsen med svarthyll, seng og god bok! :) Jeg må nok vise deg tabata en annen dag! Men det skal vi nok få til ;)

Isj!!! God bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jenter! Føler meg faktisk bra nå! Jeg anbefaler Sambucol, svarthyllekstrakt hvis dere kjenner det begynne å klø i halsen. Kjøp det umiddelbart, og drit i anbefalingen om bare en spiseskje i døgnet. Jeg drakk en flaske på en helg, og nå er jeg frisk :fnise:

Trente hos styrkeløftgjengen i dag, og ble coachet i rykk av en gammel innehaver av kongepokal, NM-titler i fleng, og et par EM-titler (her snakker vi 70-80-tallet ;) ) Han var kresen, for å si det sånn ;) Men det var veldig gøy!!

Å, lucy, jeg tror faktisk at det hjalp å tenke på shakeren og ;) Ble litt friskere med en gang, vet jeg!! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Good :nigo:

Så utrolig kult det høres ut å trene der! Jeg tror jeg må pelle ræva mi opp på TIS.. Nå føles jo ryggen helt fin også, men skal gi den en uke til tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som har klubbrekorden kjørte knebøy i dag, ass to gras 2 reps med 245 kg :hakeslepp:

Blir litt * hostkremt * av å se på jeg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...