Sekretæren Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #241 Del Skrevet 27. desember 2009 Takk, Enigma, Icere, Muffin!, Bolledeig, lucy og Neferet! Håper dere har hatt en strålende jul hittil! Bolledeig: Kameraet mitt er på mobilen, som er veldig tynn, og velter når jeg ser på den. Men skal prøve likevel *huske på å ta med seg telefonen inn* Neferet: Det blir dessverre bare to treningsøkter på meg, sånn ordentlig hvertfall. Åpningstidene på Domus passer dårlig med turnusen min, men har hvertfall fått trent i dag, og så gleder jeg meg til benk i morra for første gang på 5 uker!!! Jeg måkte snø i går da, det var treninga si det! Mannen lette frem bilen, og jeg lette frem trappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #242 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg har visst ikke logget alt i det siste, jeg. Her er lille julaften: A1: Chins, underhånd 1 vanlig 5 negative 5 negative Glemte strikken i dag, men negative river i massevis. A2: Scapular push ups 3 sett, 12 reps B: Flatbenk RP-sett, 13+13 kg, 9+4+3+3 reps C1: Sittende roing m smalt grep 30 kg, 4 sett, 15 reps C2: Push ups mellom 2 steppere 4+3+3+3 reps D1: Sidehev 5+5 kg, 3 sett, 12 reps D2: Floorpress 11+11 kg, 3 sett, 12 reps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #243 Del Skrevet 27. desember 2009 Var faktisk ganske mange på senteret i dag, overraskende mange, faktisk! Merker at jeg "gruer" meg litt til januar og nyttårsforsettgjengens inntog :gjeiper: Her er hvertfall dagens økt, 3. juledag: A1: Knebøy 50 kg, 1 rep 55 kg, 1 rep 60 kg, 1 rep Tangering av maks, tror jeg kan ta 65 snart, men akkurat i dag var ikke maksing på planen. 40 kg, 2 sett, 5 reps A2: X-bånd sidesteg 4 sett, 8 per side B: Utfall bakover RP-sett, 35 kg, 10+6+4+2 reps C1: Ettbens mark 10+10 kg, 3 sett, 12 reps C2: Knestående pallof press 3 sett, 15 reps C3: Ettbens glute bridge 3 sett, 12 reps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. desember 2009 #244 Del Skrevet 27. desember 2009 Høres ut som en god økt! Må si meg enig i at jeg gruer meg til januar og nyttårsforsettgjengen. Tror det var den vi fikk en liten forsmak på på timen i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 27. desember 2009 #245 Del Skrevet 27. desember 2009 Merker at jeg "gruer" meg litt til januar og nyttårsforsettgjengens inntog :gjeiper: Urk, helt enig. Trøsten får være at mange av dem er borte innen utgangen av februar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #246 Del Skrevet 27. desember 2009 Egentlig er det et litt trist fenomen. Tenk om alle kunne fortsatt med planene sine, og faktisk endret livet sitt. Istedet blir de bare værende maks et par måneder, kanskje ikke det en gang, og får enda dårligere selvtillit. Også irriterer jeg meg over dem.... Men de tar sånn plass!!! Og senteret bygger ikke ut, når de bare er der så kort tid!! Huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 27. desember 2009 #247 Del Skrevet 27. desember 2009 Det er jo forsåvidt greit med noen nye fjes på senteret, i alle fall når byen ikke er større enn at man etter hvert kjenner igjen de fleste. Men ja - plutselig er styrkerommet fullt av folk som ...vel, egentlig ikke har peiling. Jaja, vi får vel bare tåle det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 27. desember 2009 #248 Del Skrevet 27. desember 2009 Det fenomenet føler jeg at jeg opplever hver eneste mandag, når jeg er på trening og alle som "skal bli flink igjen på mandag" viser seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #249 Del Skrevet 27. desember 2009 Må være et ettermiddagsfenomen :gjeiper: Mandags morran er rimelig stille, kanskje ikke så rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 27. desember 2009 #250 Del Skrevet 27. desember 2009 Det er definitivt et ettermiddagsfenomen, ja Nå som jeg faktisk har perset på en formiddagstrening vurderer jeg å revurdere treningstidspunktet. Om ikke annet i hvertfall i den verste nyttårsforsett-perioden. Og selv om jeg til tider irriterer meg grønn over bicepscurl i knebøystativet og folk som ikke har lært å rydde eller at man ikke okkuperer 3 benker og 14 hantler på en gang () gjør jeg i hvertfall en viss innsats for alltid å virke blid og imøtekommende til folk som åpenbart er der for første gang (hvileløs vandring rundt, og umotivert løfting og dytting på apparater). Det store styrkerommet kan fort virke skremmende, og blir ikke mer imøtekommende hvis man heller ikke føler seg velkommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 27. desember 2009 #251 Del Skrevet 27. desember 2009 Det store styrkerommet kan fort virke skremmende, og blir ikke mer imøtekommende hvis man heller ikke føler seg velkommen. Og for å være heeeeelt ærlig, ingen av oss er vel redde for å ta seg den plassen vi trenger? Jeg har bestemt meg å se det positive i at det kommer endel nye folk (og kanskje noen jenter?) i styrkeavdelingen. Så kan dere heller arrestere meg på dette når jeg klager i dagboken min neste mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #252 Del Skrevet 27. desember 2009 Bicepscurl i knebøystativet er jo en slager Egentlig er jeg litt..... i min egen verden, og virker sikkert skikkelig utilnærmelig. Kan nok bli oppfattet som hun litt bitchy. I dag holdte jeg på å klikke. Det kom en fyr som var så ÅPENBART utilpass, men i motsetning til mange andre forsøkte han IKKE å forsvinne i veggen, snarere tvert i mot. Å stå å sprette med den største gummiballen og rocke til musikken i chins-med-assistanse-pausen sin, gjorde at jeg droppet siste settet med pallof press, og tøyde ut og gikk. Han måtte ta på alle apparatene, inkl de folk brukte, og knipse litt urytmisk til listepopen på radioen. Har ikke sett ham før, han er ikke der så ofte, for ALT han gjorde av såkalt trening, var noe effektløst. Men FAEN, ikke sprett med ballen en meter fra folk som trener da!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #253 Del Skrevet 27. desember 2009 Og for å være heeeeelt ærlig, ingen av oss er vel redde for å ta seg den plassen vi trenger? Jeg har bestemt meg å se det positive i at det kommer endel nye folk (og kanskje noen jenter?) i styrkeavdelingen. Så kan dere heller arrestere meg på dette når jeg klager i dagboken min neste mandag Jeg skal følge nøye med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 27. desember 2009 #254 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg tar bicepscurls i knebøystativet.. Men flytter meg jo hvis noen andre vil stå der. Har frem til nå ikke brukt EZ-stang (men gjør det nå pga håndleddet) og da er jo eneste stangen jeg kan bygge for bicepscurls knebøy/benkestangen. Og.. Joa, jeg kan jo flytte meg, men tar jo med meg stangen, så folk kan jo godt stå der uten stang og vente i mellomtiden liksom. Jeg ser ikke helt noen annen løsning. Kom gjerne med tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 27. desember 2009 #255 Del Skrevet 27. desember 2009 Og for å være heeeeelt ærlig, ingen av oss er vel redde for å ta seg den plassen vi trenger? Neida, jeg albuer meg gjerne frem blant gutta, og synes det er ok med litt "selskap" på senteret. Noen ganger bærer det bare så tydelig preg av at det er nyttårsforsettet som er årsaken til at de er der, og da kunne man like gjerne funnet på noe annet som ikke krever 12 måneders binding og penger ut av vinduet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. desember 2009 #256 Del Skrevet 28. desember 2009 Isj, januartrenere... Ikke har de koordinasjon heller, så de kolliderer med alt og alle. Livsfarlig i stor fart! Måtte bare komme med et hjertesukk fra en som ikke frekventerer så mye blant frivektene også! Håper du har en bra romjul Shorty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #257 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg tar bicepscurls i knebøystativet.. Men flytter meg jo hvis noen andre vil stå der. Har frem til nå ikke brukt EZ-stang (men gjør det nå pga håndleddet) og da er jo eneste stangen jeg kan bygge for bicepscurls knebøy/benkestangen. Og.. Joa, jeg kan jo flytte meg, men tar jo med meg stangen, så folk kan jo godt stå der uten stang og vente i mellomtiden liksom. Jeg ser ikke helt noen annen løsning. Kom gjerne med tips Er det ikke noe alternativ, så er det ikke det Men de jeg ser, bruker gjerne bare stanga, eller legger på 5-10 kg, og da finnes det andre muligheter som ikke tar opp en hel stasjon Etter at jeg begynte å bruke EZ-stang, har jeg fått bedre håndledd, så den er knall. Selv om Rippetoe sier at den ikke er optimal for bicepsen, så får vel skadeforebygging gå foran Isj, januartrenere... Ikke har de koordinasjon heller, så de kolliderer med alt og alle. Livsfarlig i stor fart! Måtte bare komme med et hjertesukk fra en som ikke frekventerer så mye blant frivektene også! Håper du har en bra romjul Shorty! Ja, jeg tror dere merker det bedre på gruppetreningene når jentene kommer. Håper de begynner med styrketimene!! Da må de jo bare fortsette, de er veldig bra! Jeg tror ikke jeg skal dra på en koordinasjonstime noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. desember 2009 #258 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg tror ikke jeg skal dra på en koordinasjonstime noe mer Men det er vel mer fordi du synes styrke er morsommere enn at du ikke fikk det til?! Kan da ikke huske du veivet rundt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #259 Del Skrevet 28. desember 2009 Men det er vel mer fordi du synes styrke er morsommere enn at du ikke fikk det til?! Kan da ikke huske du veivet rundt! Ja! Styrke er MYE morsommere, og når jeg først er på Domus, så trener jeg det som er morsomst! Men seriøst, jeg MÅ få opp kondisen, det er minst like viktig for helsa som styrke. Hjertepumpa må smøres! Jeg må bare finne på noe morsomt. Step er ikke så ille. Ikke danseaeorobic, heller Men det er disse hersens tidspunktene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. desember 2009 #260 Del Skrevet 28. desember 2009 Ja! Styrke er MYE morsommere, og når jeg først er på Domus, så trener jeg det som er morsomst! Men seriøst, jeg MÅ få opp kondisen, det er minst like viktig for helsa som styrke. Hjertepumpa må smøres! Jeg må bare finne på noe morsomt. Step er ikke så ille. Ikke danseaeorobic, heller Men det er disse hersens tidspunktene!!! Hihi, litt må man kunne ofre for Elen... (og kondisen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå