*Numi* Skrevet 4. november 2009 #1 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg mener jeg leste her på KG en gang tidligere at noen hadde funnet et sted hvor man kan kjøpe juletrekuler med eget navn eller liknende på. Noen som vet hvor jeg kan få tak i? Tenkte kanskje å lage selv, men tror ikke det blir like fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 4. november 2009 #2 Del Skrevet 4. november 2009 Dette vil jeg også ha. Mine innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 4. november 2009 #3 Del Skrevet 4. november 2009 Ønsker meg kuler med bilder på, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 4. november 2009 #4 Del Skrevet 4. november 2009 Denne vil jeg også ha på mine innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #5 Del Skrevet 4. november 2009 For eksempel noe sånt? Ornamentshop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. november 2009 #6 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg tror jeg ville forsøkt å lage selv. Test på billige Ikea-kuler med glitterpenn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelise Skrevet 5. november 2009 #7 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg har hjerter med navna til barna mine på..., fikk laget av ei dame som maler keramikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå