Gå til innhold

Til KG - Varsel om utestengelse

Sandman

Anbefalte innlegg

KG har gjentatte ganger gjort stygge overtramp, ja nesten overgrep, i forhold til de regler jeg har satt for min deltagelse her inne.

Dere skal i rimelighetens navn få èn sjanse til, men nye brudd på regelverket mitt vil medføre permanent utestengelse fra de to maskiner jeg har tilgang til.

Håper jeg slipper å gå til dette skritt.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kjære Sandman!

Vær så snill og la nåde gå for rett!! Jeg tror ikke KG mente noe vondt med det, det var vel bare iveren som tok overhånd i en ganske massiv periode.

Kanskje du kan kjøre en kortvarig, nærmest minniemal utestengelse bare for å markere revir (bedre enn all den pissingen du til vanlig holder på med, vet du), men jeg vil innstendig oppfordre deg om å vise en smule toleranse overfor KG. Vi trenger KG her, og det tror jeg også gjelder for dine maskiner!

Vær så snill!!

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh my God!

Er det mulig??

Jada, jeg har konsultert en sleip jurist(ikke Donpedro), som har hatt regelverket mitt til gjennomsyn. Konklusjonen er at jeg er i min fulle rett til å utestenge KG fra mine maskiner, dersom de notorisk bryter regelverket mitt.

Jeg har vært ekstremt tålmodig, men dette er KG's siste sjanse. Kortids-utestengning er prøvd to ganger de siste ukene, hver på 5 dager, uten at det ga den ønskede tilsikt.

Håper på forståelse for at grensen må gå èt sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg har konsultert en sleip jurist(ikke Donpedro),

trenger ikke være sleip fr å være enig i at du har retten på din side :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler så tårene triller.

Sandman; jeg tror jeg er forelsket i deg! Bare si fra om du bryter forlovelsen med alle disse andre merkelige individene, Trøffel og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...