Gjest ts Skrevet 3. november 2009 #1 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg vet at ingen her har svaret, og kanskje har det vært mange slike tråder, men jeg trenger noen kloke ord og meninger. Jeg møtte en mann for ett år siden, mens det nylig hadde blitt slutt med samboeren min. Den gangen vi møttes første gangen, sa det bare pang, jeg ble veldig betatt og vi hadde en veldig god kjemi. Jeg unnlot å fortelle at det nettopp hadde blitt slutt med samboeren min første gangen, for å ikke skremme han vekk. Siden jeg studerer et stykke unna, gikk det noen uker før jeg møtte han i igjen. I mellomtiden sendte vi masse meldinger og det var ikke tvil om at han var interessert. Så møttes vi og jeg trodde vi hadde en veldig hyggelig kveld. Men jeg fortalte om dette med bruddet, og tilsynelatende tok han det helt fint. Da jeg dro hjem den kvelden var jeg helt yr av forelskelse, og veldig glad. Dagen etter sendte jeg en melding der jeg takket for i går. Fikk en melding tilbake, men det var noe med svaret hans som gjorde at jeg fikk en dårlig følelse. Og magefølelsen var nok rett, for jeg hørte ikke mer fra han. Jeg prøvde å tenke ut alt som hadde skjedd den kvelden, om jeg hadde sagt noe galt eller om det var det med det nylige bruddet. Etter en stund med litt kjærlighetssorg (hadde tross alt bare møtt han to ganger), sa jeg i et svakt øyeblikk ja til å prøve med eksen min igjen. Jeg savna vel å ha noen. Det var dumt men vi ble sammen igjen og det holdt til nå nylig. Så, denne helgen, møtte jeg denne mannen igjen. Møtte han i en butikk, tilfeldig. Vi prata en stund, og jeg synes jeg så det samme blikket som var der i fjor. Moren min var med, og hun sa da vi gikk ut "han der tror jeg er litt begeistret for deg, han lyste opp da du kom inn døren". Senere den kvelden møtte jeg han igjen ute, men jeg var edru og han var edru. Siden vi har noen felles kjente, ble det til at vi satt ved samme bord. Vi smilte til hverandre akkurat som vi gjorde første gangen. Da jeg dro sa han at "vi prates". Jeg har etter det håpet på en melding, men har ikke fått. Har tenkt at siden vi har felles bekjente, kanskje han har hørt at jeg ble sammen med eksen min igjen, og ikke orker det styret der. Jeg merker at jeg har sterke følelser for denne mannen. Får ikke sove, spiser nesten ikke. Helt tragisk av meg, sikkert. Det brenner et lite håp inni meg at det er en logisk grunn til at han ikke sender en melding eller gir lyd fra seg. Men han er vel kanskje bare ikke interessert, og var bare hyggelig da vi møttes. Hva tror dere? Gjerne høre fra både jenter og gutter:) Han er forresten 35 år og har vært singel lenge. Jeg er 24, så er jo mulig han merket aldersforskjellen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HulaHoop Skrevet 3. november 2009 #2 Del Skrevet 3. november 2009 Det er godt mulig han bare var hyggelig. Men kan ikke du sende en melding igjen da, så finner du sikkert fort ut av hvor landet ligger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 3. november 2009 #3 Del Skrevet 3. november 2009 Det er godt mulig han bare var hyggelig. Men kan ikke du sende en melding igjen da, så finner du sikkert fort ut av hvor landet ligger? Jeg kan jo det, men føler vel at hvis han hadde vært interessert nok så hadde han tatt kontakt, og jeg vil ikke være sånn som maser. Jeg vil ikke ødelegge noe som kanskje kan skje i fremtiden. Jeg kommer sikkert til å møte på han i jula, og hvis jeg ikke tar kontakt, og hvis han har et snev av interesse, så vil jeg la den ødelegge det ved å mase. Det som er litt rart, er at han er vel ikke den som de fleste ville kalle kjekk. De fleste ville kanskje synes at jeg var for pen for han (ikke meningen å skryte, eller påstå at det er sånn, men er jo på nettet og ingen kjenner meg jo her). Men jeg synes han er verdens herligste mann og veldig sjarmerende. Jeg sier jo ikke at utseende har så mye å si. Men kanskje han likte meg først pga utseende, og da han ble bedre kjent ble han skuffa over personligheten min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HulaHoop Skrevet 3. november 2009 #4 Del Skrevet 3. november 2009 Ja, pleier å tenke slik jeg også. Er han interessert nok, så vil han ta kontakt. Men kanskje du bare skal roe det hele ned da? Så får du bare vente og se, siden dere kanskje kommer til å møte hverandre igjen Grunnen til at han mistet interessen, er det ingen som vet utenom han selv. Jeg kjenner så godt igjen all den analyseringen. Vi jentene burde bli flinkere til bare å drite i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå