Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #1 Del Skrevet 3. november 2009 Hva er den riktige oppførselen mot personer du tidligere har drvet på med? Personen har ny dame, og jeg syns det er vanskelig å vite hvordan jeg skal oppføre meg fordi jeg føler meg brukt, og fordi kontakten ble brutt veldig brått. Bor i samme by, og da blir det til at man treffer på hverandre! Skal man ignorere dem helt, eller hilse og være blid? Mulig jeg spør veldig dumt men setter alikevel veldig pris på svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 3. november 2009 #2 Del Skrevet 3. november 2009 Hva er den riktige oppførselen mot personer du tidligere har drvet på med? Personen har ny dame, og jeg syns det er vanskelig å vite hvordan jeg skal oppføre meg fordi jeg føler meg brukt, og fordi kontakten ble brutt veldig brått. Bor i samme by, og da blir det til at man treffer på hverandre! Skal man ignorere dem helt, eller hilse og være blid? Mulig jeg spør veldig dumt men setter alikevel veldig pris på svar Drevet/holdt på med en stund* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Max Magnus Skrevet 3. november 2009 #3 Del Skrevet 3. november 2009 Hva er den riktige oppførselen mot personer du tidligere har drvet på med? Personen har ny dame, og jeg syns det er vanskelig å vite hvordan jeg skal oppføre meg fordi jeg føler meg brukt, og fordi kontakten ble brutt veldig brått. Bor i samme by, og da blir det til at man treffer på hverandre! Skal man ignorere dem helt, eller hilse og være blid? Mulig jeg spør veldig dumt men setter alikevel veldig pris på svar Jeg hilser av ren høflighet, men stopper ikke opp for å slå av en prat. Jeg er som deg og bryter kontakten på stedet dersom det ikke er mer å gjøre der i gården, uavhengig av hvor gode venner vi var den gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HulaHoop Skrevet 3. november 2009 #4 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg har en tendens til å bare overse dem. Dette kan jo virke teit, men jeg blir som deg, TS, usikker på om jeg skal si hei eller ei. En gang fikk jeg skreket etter meg på byen at jeg var overlegen, så. :gjeiper: Så det beste er vel bare å smile og si hei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå